Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111361/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos. Oon tosissaan ihmetellyt kuin B näyttää kaikissa Tavastia pätkissä ihmeen pidättyneeltä, buhaha

Verrattuna siis Tampere.

Vierailija
111362/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin laitettu tytsylle hattu päähän ja ajateltu ettei kukaan tunnista, vaikka sattuis jossain pätkässä vilahtamaan.

Ei kai tuo muuten nyt tossa tahallaan kääntänyt naamaa just kameraa kohti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111363/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos. Oon tosissaan ihmetellyt kuin B näyttää kaikissa Tavastia pätkissä ihmeen pidättyneeltä, buhaha

Verrattuna siis Tampere.

Oli se blondi treellä myös.

Vierailija
111364/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne mun tunteet?

T: Janin kenkä

Vierailija
111365/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Ja ihan liimautuneena kärtsyyn ettei vahingossakaan jää edes pienenpientä hajurakoa mihin voisi joku muu yrittää väliin...

Missä kohtaa? Siis tuossa Tiktokvideossa? Näkyyköhän se mulle oikein? En nähny mitään tydyä jokushatussa!!

Kärtsyn vieressä Tavan bäkkärillä kun Boitsu veti warm uppia.

Selittäkää hyvät ihmiset mulle miten on mahdollista, että B on noin onnellinen, vaikka eräs henkilö pyörii jaloissa kaikkialla. Onko K ilmoittanut B lle, että tämä on allways number 1 huolimatta avokista. Vai onko myös B llä joku toinen.

Vierailija
111366/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrattuna siis Tampere.

Terveisin reviirinsä tietävä blondi

Vierailija
111367/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"RPF shipping has become quite a popular thing, but one thing you should not mess with, is their real life partners. Shipping should not include them in any way."

Ilmoitan aina asiattomiksi nämä sun spämmäämät viestit. Ei tarvitse toistaa toistaa toistaa toistaa.

Vierailija
111368/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Ja ihan liimautuneena kärtsyyn ettei vahingossakaan jää edes pienenpientä hajurakoa mihin voisi joku muu yrittää väliin...

Missä kohtaa? Siis tuossa Tiktokvideossa? Näkyyköhän se mulle oikein? En nähny mitään tydyä jokushatussa!!

Selittäkää hyvät ihmiset mulle miten on mahdollista, että B on noin onnellinen, vaikka eräs henkilö pyörii jaloissa kaikkialla. Onko K ilmoittanut B lle, että tämä on allways number 1 huolimatta avokista. Vai onko myös B llä joku toinen.

Vai, plot twist muttei aivan mahdoton kumminkaan, tykkääkö B molemmista ja molemmat B:stä?

Vierailija
111369/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko hassuja, ei B mitään juoni vaan ottaa ihan normaalisti faktan että K:lla on tyttis. B ja K on ystäviä jotka tekee lavashowta ja osaa pitää hauskaa lavan ulkopuolellakin.

Vierailija
111370/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu kun pitäs "kunnioittaa Jereä kun se ei halua puhua tydestä"

Mutta myös Jere voisi kunnioittaa "standby" -asennossa kituvia naisfanejaan ja vaientaa sinkkuuttaan toitottavan Käärijän.

Vierailija
111371/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

No kyllähän B aina kiertelee ja kaartelee kysyttäessä onko hän sinkku, joten ihan hyvin mahdollista että hänelläkin joku on. Eivät vaan näyttäydy julkisesti yhdessä. Tai sitten ei tapaile ketään vakavasti, kuka tietää.

Vierailija
111372/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Joko niin, et myös B seurustelee tai sit b&k on salasuhde (seksuaalinen) ja B tietää et K on sen loppujen lopuksi.

Vierailija
111373/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"RPF shipping has become quite a popular thing, but one thing you should not mess with, is their real life partners. Shipping should not include them in any way."

Ilmoitan aina asiattomiksi nämä sun spämmäämät viestit. Ei tarvitse toistaa toistaa toistaa toistaa.

Kyllä täällä toistetaan toistetaan paljon pahempia juttuja. Mitään asiatonta tossa ei ole.

- eri

Vierailija
111374/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä yllätys tämä nyt on? Gf oli K:n kanssa PB levyjulkkareissa niin tottakai se oli Tavastialla myös K:n kanssa. Ei kai se yksin kotiin nyt siinä välillä mennyt? 🙄

Vierailija
111375/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Mä luulen että valitettavasti B on niin rakastunut että ei välitä edes sitten siitä vaan on onnellinen kun saa olla K:n kanssa

Vierailija
111376/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko puhua välillä vaikka valokuvaamisesta?

Vierailija
111377/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Boitsu tietää. Näkeehän se tuossakin, kumpi on epävarma, vaisu ja pihalla ja kumpi onnellinen ja itsevarma. Ja kenelle K/J tis sejään heiluttelee.

Vierailija
111378/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrattuna siis Tampere.

Siis ainakin kiertueen alussa ja lopussa, entäs muualla. Uskomatonta. Eikö todellakaan häiritse K ta? Kaikilla joksuilla ainakin on kokonaiskuva tilanteesta nyt.

Vierailija
111379/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKEREIDEN TIKTOK

Tyttis joksuhatussa 😑

Boitsu tietää. Näkeehän se tuossakin, kumpi on epävarma, vaisu ja pihalla ja kumpi onnellinen ja itsevarma. Ja kenelle K/J tis sejään heiluttelee.

Tämä muuten.

Vierailija
111380/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten onko nämä Tiktokit niitä joksujen kilpahaasteeseen liittyviä vai joksujen/lähipiirin tekemiä?

Ketju on lukittu.