Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nuo ei oo yhtåän nainanaamat! En usko -ei- naimanaamoihin. Suhde äänestetään ei-jatkoon! 🚫
Yleistasolla elämästä: Ollapa ihmisen kanssa joka ei ole se oikea, ja tietää sen itsekin. Ajat ei oo muuttuneet mihinkään, eikä oo ihmisetkään. Se on se kuuluisa klassikkotarina 😀
Vierailija kirjoitti:
Entä ne mun tunteet?
T: Janin kenkä
Kyllä me pärjätään kulta aina, Jan kuitenkin työntyy suhun säännöllisesti. Ja mä pidän hyvää, kiillotan ja puhdistan! 😘
T. Puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt olko hassuja, ei B mitään juoni vaan ottaa ihan normaalisti faktan että K:lla on tyttis. B ja K on ystäviä jotka tekee lavashowta ja osaa pitää hauskaa lavan ulkopuolellakin.
Siksi ne on nyt niin "seesteisiä" (=energiat ei oo enää sähköisiä) Viisuissa K oli B:lle vielä suuri salainen mysteeri!
Juna meni jo. Plääääääh
Onko tosiaan näin. Kaikki mitä nähtiin, olikin vaan ystävyyttä. Todella hämmentävää. Avokki noin näkyvästi esillä, kai hänellä sitten suuri merkitys on ja B on vaan hyvä kaveri. Ei tyttistä voi pois selittää kun tämänkin videon näkee.
Tottakai se on niin. B on ihan tilanteen tasalla, tuossa videossahan nuo rupattelee ihan normaalisti. Kaikki mitä me nähdään on esitystä ja esitysten ulkopuolella niillä on varmasti lämmin kaveruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tykkää kuristamisesta? Älkää hei nyt oikeesti. Ei aleta heittään nyt lokaa tästä. Ei varmaan ajatellut mitään järkevää lavalla, kunhan pelleili Krisin kanssa. Ei vakavaa.
Täytyy sanoa että kaverin kuristaminen ei koskaan tulisi mieleenkään vaikka kuinka hauskaa pitäisin.
Bojan ei oikeasti kuristanut Kriisiä, muistakaa nyt, se esitti vain. Ei varmasti painanut yhtään kaulasta.
Painoi ja oikeista kohdista vielä. Voidaanko silti lopettaa aihe tähän, koska tämä ei etene mihinkään.
Mistä tän muka erotit? Painoi sormillaan kaulasta molemmin puolin?
Bojan on harrastanut judoa ja siksi varmaan enemmänkin tietää kaikenlaisista painiliikkeistä. On voinut oppia tuon vaikka jostain Bruce Lee elokuvasta.
Bruce Leen elokuvat ei ole mitään opetuselokuvia. Se kuristaminen loukkasi joitakin ja sillä sipuli. Just kun päästiin aiheesta ohi, niin sä päätit sitten jatkaa jankkausta.
Ei, mutta ihmisellä jolla on kamppailulajitausta, on varmasti turvalliset otteet hallussa.
Ihan sama. Tuollainen ei kuulu kuitenkaan keikoille, jotka on sallittu alaikäisille. Kuinka kauan tätä samaa pitää vielä toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei oo yhtåän nainanaamat! En usko -ei- naimanaamoihin. Suhde äänestetään ei-jatkoon! 🚫
Tyttis ja k nimenomaan on naimanaamat!
Taidan taas vaihteeksi siirtyä shippailemaan muualle hetkeksi. Ei muuta, kun hauskaa iltaa tänne.
Mulle ainakin olis vapauttavaa ja helpompaa et K toisi avokin reilusti esille. Esittelisi kerran ja sen jälkeen se olis kaikille selvää et kuka tuo blondi kuvissa on, eikä toisaalta tarttisi kenelläkään olla sumutettu olo tästä julkisesta salaisuudesta. Jos tuo suhde olis virallista, niin ei varmasti kellään olis syytä enää motkottaa, et miksi se seuraa aina kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttis ja k nimenomaan on naimanaamat!
Nyt on kyllä seuraava linssinvahvuus opaskoira.
Vierailija kirjoitti:
Missä se tyttis näkyy?
Jokereiden TikTok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos. Oon tosissaan ihmetellyt kuin B näyttää kaikissa Tavastia pätkissä ihmeen pidättyneeltä, buhaha
Verrattuna siis Tampere.
Oli se blondi treellä myös.
Siis ainakin kiertueen alussa ja lopussa, entäs muualla. Uskomatonta. Eikö todellakaan häiritse K ta? Kaikilla joksuilla ainakin on kokonaiskuva tilanteesta nyt.
Eiköhän tämä kokonaiskuva ole ollut tiedossa jo keväästä asti, kun gf oli mukana Liverpoolissa.
Ihan varmaan on ollu tiedossa jo liverpoolissa, ovat varmasti siellä jo tavanneetkin ekan kerran. Tyttishän hengas bojanin ja kn seurassa myös koko hgin reissun ajan kesällä. Juuri tämän takia uskon, että b ja k ovat vaan ystäviä ja esittävät lavalla, kuten k ja tkin.
B n hehku voi hyvin johtua ihan mistä vaan. Vaikka siitä, että ei tarvitse enää roikkua K ssa epärealistisin toivein. Hänellä voi olla joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin olis vapauttavaa ja helpompaa et K toisi avokin reilusti esille. Esittelisi kerran ja sen jälkeen se olis kaikille selvää et kuka tuo blondi kuvissa on, eikä toisaalta tarttisi kenelläkään olla sumutettu olo tästä julkisesta salaisuudesta. Jos tuo suhde olis virallista, niin ei varmasti kellään olis syytä enää motkottaa, et miksi se seuraa aina kärtsää.
En pidä tästä keskustelusta, mutta olen siinä samaa mieltä, että tuo sen kerran kunnolla esiin tai pitää poissa työkuvioista. Ehkei sitä vaan osaa ajatella kun yhtäkkiä suosio räjähti, että varmasti jotkut tietävät kenestä on kyse.
Jos on varma, ei koe tarvetta puolustella. Meillä hömelöillä on vaan oma teoriamme joka perustuu näkökykyyn. Miksi otat niin raskaasti 😉
Vierailija kirjoitti:
Missä se tyttis näkyy?
Joksujen tiktokissa. Ensin Jure parka paljasti Tampereelta ja nyt kuka lie joksujen somevastaava, olisko Jan. :D
Kukaan ulkkarifani ei ollut kommentoinut ainakaan hetki sitten mitään, ihania ja kannustavia juttuja vain. Eikö me mitenkään pystytä samaan???!!!
Eihän tuo video muuta yhtään mitään!!! Tyttis näkyi siellä Etelin tai Sonnyn takana jo aiemmalla videolla. Ja K seuraa edelleen Madame Cykaa. 😊
Rauhoittukaa hullut!! 💚💙 K&B Best boyfriends Forever!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä tästä keskustelusta, mutta olen siinä samaa mieltä, että tuo sen kerran kunnolla esiin tai pitää poissa työkuvioista. Ehkei sitä vaan osaa ajatella kun yhtäkkiä suosio räjähti, että varmasti jotkut tietävät kenestä on kyse.
Ehkä myös J punnitsee näitä kaikkia asioita, mitä täälläkin on tuotu esiin. Koska tämä naissuhde ei loputtomiin kestä, kaikki myös pääsevät vähemmällä, kun yhdessäolo ja ero eivät tapahdu julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ne mun tunteet?
T: Janin kenkäKyllä me pärjätään kulta aina, Jan kuitenkin työntyy suhun säännöllisesti. Ja mä pidän hyvää, kiillotan ja puhdistan! 😘
T. Puoliso
Sä kyllä pääset suoraan tällä kommentilla sinne K&JO keikalle. Janin työntymiset 🤣
Mut kengän täytyy kyllä olla hehtaarikokoa et se siihen mahtuu. Vai dippaako vaan pikkuisen?
Ei, mutta ihmisellä jolla on kamppailulajitausta, on varmasti turvalliset otteet hallussa.