Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ystäväni mies tuli kaapista yli 40v. Oli vaimo ja lapset, ja ihan 'perus' mies, kunnes yhtenä päivänä kertoi vaimolle rakastuneensa toiseen mieheen. Nyt ovat olleet yhdessä n. 4-5 vuotta. Eli varmasti oli ihastunut vaimoonsa aikanaan, vaikka onkin homo. Ei mitenkään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Bojtsun persikkavideo on ihana! Onpa hyvin muodostunut peppu ja istuvat housut 🍑
Kärppy näytti olevan samaa mieltä, kun ei lavalla pystynyt pitämään näppejään erossa Boitsun persikasta. Ei mennyt hukkaan B:n salikäynnit ja asuvalinnat: perseestä piukat pöksyt, kostopitsit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?
Ihan heteronakin voin vastata, että ei kukaan ihastu sukupuoleen vaan IHMISEEN.
Heteronaisena olen kyllä tavannut kauniita, mukavia ja hauskoja naisia, mutten ole koskaan ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?
Voisin ja olen ihastunutkin. Katselen myös mielelläni kauniita naisia ja heterona olen itseäni pitänyt.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kannan nyt sen bi-lipun kaikkien näkyville ja isken sen palstan ytimeen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole joko tai, vaan kaikkea siltä väliltä. Ihan hyvin voi löytyä myös se yksi ainokainen poikkeus, vaikkei muuten miehistä/naisista välittäisi.
Sit lopetan aiheesta jankkauksen, kiitti moi.
Sama mieltä. Itsekin pi/pan. Valitettavasti on paljon ihmisiä, jotka eivät uskalla tehdä mitään asialle, jos ihastuvat vaikka oman sukupuolen edustajaan.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies tuli kaapista yli 40v. Oli vaimo ja lapset, ja ihan 'perus' mies, kunnes yhtenä päivänä kertoi vaimolle rakastuneensa toiseen mieheen. Nyt ovat olleet yhdessä n. 4-5 vuotta. Eli varmasti oli ihastunut vaimoonsa aikanaan, vaikka onkin homo. Ei mitenkään ihmeellistä.
Joo multa löytyy tuttavapiiristä useampikin nainen, joka erottuaan pitkästä heterosuhteesta päätyivät yhteen naisen kanssa. Eli never say never.
Joku suuttui, kun vastasin siihen yhteen viestiin, että Kiltit naudat pääsee Pyhimyksen keikalle, tuhmat Jokereiden+Käärijän.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan pakko lyhentää kaikki nimet pelkkään etukirjaimeen, tyyliin S=Sale. Aika rasittavaa välillä lukea, kun pitää pähkäillä, että kenestä nyt puhutaan. Kaikki tietää Kn ja Bn, se riittäköön.
Just mietin tänään töissä kun meillä on tavaroita kirjainkoodipaikoilla.
Nyt shipistä muistuttaa jo B-aakkonen, samoin tietty K ja uusimpana tänään poimiessa tavaraa tuli mieleen H.
S:ään asti aakkosemme eivät mene, mutta myös J löytyy.
Kerään kohta koko sarjan.
A,C,D,E ja muutama muu kirjain (F, eikun G:kin on! ja I ) ovat vielä ilman ottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.
- KukkisEi käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.
Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.
Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.
Omistaako Kukkis myös kostopitsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan heteronakin voin vastata, että ei kukaan ihastu sukupuoleen vaan IHMISEEN.
Minä voin naisena sanoa, etten rakastu ihmiseen vaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Joku suuttui, kun vastasin siihen yhteen viestiin, että Kiltit naudat pääsee Pyhimyksen keikalle, tuhmat Jokereiden+Käärijän.
Mitäs suuttumista siinä nyt muka, noinhan se menee 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo multa löytyy tuttavapiiristä useampikin nainen, joka erottuaan pitkästä heterosuhteesta päätyivät yhteen naisen kanssa. Eli never say never.
Mä olen miettinyt monesti, että mistä tämä johtuu? Sitä tuntuu olevan liikkeellä.
Itse olin vuosikausia naimissa miehen kanssa ja olen ihan hetero, mut tällä hetkellä, yksin ollessani, voisin hyvin kuvitella kumman tahansa sukupuolen edustajan seurustelukumppanikseni. Pointtina et haluaisin vaan tavata jonkun ihanan, luotettavan ja turvallisen ihmisen. Jonkun kenen kanssa voisi viettää aikaa, tehdä ihan arjen perusjuttuja yhdessä, ja toisaalta viettää lomia ja juhlapyhiä. Nauraa, halata, jutella, hölmöillä. Mitä vaan. Kunhan mätsää huumori ja jollain tavalla elämän arvot jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, Joksujen+Kärtsän keikka odottaa mua.
T: tuhmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun pyllykkä
https://www.instagram.com/reel/CxsbVURtZ3D/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Nää on just sitä kontsaa, minkä takia K alkoi seurata madame cykaa instassa. 😏
Kiva katsoa reelsiä, kun alempana lukee followed by paidatonriehuja. Eli sekin näkee feedissään Boitsun kiinteät pikku pakarat. 😋
Tämä on varmaan kaikista paljastavinta, mitä Jerpukka on tehnyt. Miksi se katselis tämmöisiä videoita ellei saisi jotain kicksejä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt monesti, että mistä tämä johtuu? Sitä tuntuu olevan liikkeellä.
Nimenomaan, sitä on liikkeellä. Se on in.
Nainen ei koskaan voi tarjota tälle naiselle sitä mitä mies tarjoaa. Tykkään munakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, sitä on liikkeellä. Se on in.
Nainen ei koskaan voi tarjota tälle naiselle sitä mitä mies tarjoaa. Tykkään munakkaista.
Niitä saa kyllä kaupastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Bn instassa menee profiilin tietoihin, siellä lukee, että toimipaikka on Suomi. 💚 Toki Instagram on vain hidas päivittämään, mutta kaikesta sitä voi ihminen ilahtua.
Meidän Boitsu. Onkohan sillä oikeasti Suomi erityisasemassa mielessään. Ainakin joissain välipuheissaan keikoilla on siltä kuulostanut.
Tietenkin on. Vai etkö itse muka fanittele rakkaittesi kotikontuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja olen ihastunutkin. Katselen myös mielelläni kauniita naisia ja heterona olen itseäni pitänyt.
Sama
Kyllä. Oli kauneutta sitten miehessä, naisessa, luonnossa, maisemassa niin kiinnitän siihen huomiota. Olen esteetikko ja kaikkea kaunista ja hyvännäköistä on hauska havainnoida.
Mä olen blondi mutta liian pitkä. Goddammit. Toisaalta, näenpähän paremmin K:n teidän lyhyiden blondien päitten yli 🥳 #winning