Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, keskustelu yksityishenkilöistä ja heidän ulkoisista ominaisuuksistaan sun muusta ei todellakaan ole asiallista tässä ketjussa. Lopettakaa.
Mut pitkähän se todistetusti on. 50 cm ainakin. Mahtuikohan se palstanaudan väsäämä munanlämmitin?
Toivottavasti 🤭 Se olin mä.
Kai sä nyt teit siitä vähän reilun kokoisen, jos vaikka pesussa kutistuu? Tai sisältö kasvaa käytössä vielä luultuakin valtavammaksi?
Gei naudat muuten, huomasin että olen suoltanut tänne nyt nelisen päivää putkeen ihan rivoa settiä aamusta iltaan. Anteeksi. Se taitaa olla mun coping mechanism kun täällä on nyt ollut ihan kybällä kaikkee valokuvaaja- sun muuta jankkausta ja haluaisin mun kivan aivot narikkaan -ketjun takaisin.
Yritän olla vähän kiltimmin jatkossa.
Kiltit naudat pääsee Pyhimyksen keikalle, tuhmat taas Jokereiden+ Käärijän.🤪
Tommy on täällä mulla ja ei ole lähdössä minnekään. Teinit kyseli isänsä perään, mutta kyllä ne Tommysta enemmän tykkää. Ollaan katseltu salkkareita ja letitetty hiuksia. Iltaisin saunotaan ja juodaan teetä. Meillä on tosi mukavaa.
T. Se keikka nauta jonka mies hukku sontaan ja talikoitiin se Tommyn kanssa pois
Miten mä en tiennyt tätä. Et K ei juo kahvia. Vaan teetä hunajalla? Itse oon kova juomaan kahvia, ja inhoan hunajaa, enkä juuri ikinä juo teetä. 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kärppä juo aamukahvia vai kahvia siis ollenkaan?
Teetä juo hunajalla.
Mua liikuttaa tänään näköjään kaikki.
Oiski kyllä aika näky jos tästälähin ois vaan blondeja yleisö täynnä Kärtsän esiintyessä. 😂
Harmi kun oma tukka on sen värinen ettei siitä varmasti saa blondia muuten kuin peruukilla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kärppä juo aamukahvia vai kahvia siis ollenkaan?
Teetä juo hunajalla.
Mua liikuttaa tänään näköjään kaikki.
Jatkan omaan viestiini, mutta miettikää nyt K nätissä uudessa hupparissaan ne eiliset meikit naamassa juomassa teetä hunajalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä en tiennyt tätä. Et K ei juo kahvia. Vaan teetä hunajalla? Itse oon kova juomaan kahvia, ja inhoan hunajaa, enkä juuri ikinä juo teetä. 😐
Kyllähän se silti näyttää ryystävän energiajuomia, eli ei kokonaan kofeiinia välttele.
Vierailija kirjoitti:
Oiski kyllä aika näky jos tästälähin ois vaan blondeja yleisö täynnä Kärtsän esiintyessä. 😂
Harmi kun oma tukka on sen värinen ettei siitä varmasti saa blondia muuten kuin peruukilla. 😅
Eikun blondia Hojan-peruukkia hankkimaan ens keikalle!
Vierailija kirjoitti:
Yleisö täynnä lyhyitä blondeja. Ja brunetteja pitsipaitasia boitsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se silti näyttää ryystävän energiajuomia, eli ei kokonaan kofeiinia välttele.
Joo ja siis kyllähän teessäkin on kofeiinia, laadusta riippuen tosin enemmän tai vähemmän.
T: tee-hifistelijä-hevari
Vierailija kirjoitti:
Mut Kärsy on myös vikitellyt Behmiä. Se on mun ainoa toivonhiukkanen saada Kärtsy. T. Behmin näköinen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun blondia Hojan-peruukkia hankkimaan ens keikalle!
Joo oonki menossa sinne Apolloon sitte seuraavan kerran. Jos siellä on siis joku wannabe-Hojan, se saatan olla minä. 😅
Vierailija kirjoitti:
- Kukkis
Ei käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Boitsun pyllykkä
https://www.instagram.com/reel/CxsbVURtZ3D/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Nää on just sitä kontsaa, minkä takia K alkoi seurata madame cykaa instassa. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut Kärsy on myös vikitellyt Behmiä. Se on mun ainoa toivonhiukkanen saada Kärtsy. T. Behmin näköinen,
En mä usko että Kärtsälle on oikeesti väliä, se vaan on tää tän palstan käytäntö että jos oot blondi ja 5m säteellä Kstä niin oot sen tyttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- KukkisEi käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.
Mitä jos Bojan blondaa hiuksensa? 😳 Tää palsta menis varmaan umpisolmuun silloin. Erroria vaan pukkais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun pyllykkä
https://www.instagram.com/reel/CxsbVURtZ3D/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Nää on just sitä kontsaa, minkä takia K alkoi seurata madame cykaa instassa. 😏
Kiva katsoa reelsiä, kun alempana lukee followed by paidatonriehuja. Eli sekin näkee feedissään Boitsun kiinteät pikku pakarat. 😋
Teetä juo hunajalla.