Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111161/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä otan shippilasit pois ja mietin järjellä. En näe muuta mahdollisuutta kuin että nämä kaksi miestä ovat ihastuneita toisiinsa. Se on erittäin läpinäkyvää ja ilmeistä. Samalla myös vaikuttaa siltä, että tässä on hukattu tsäänssi syntyä upea kahden omalaatuisen, höpsön taitelijan rakkaustarina. Ovat kenties (tai ainakin K) omaksuneet tämän heteronormatiiviseen maailmaan niin vahvasti, etteivät he edes millään tavalla harkitsisi, että voisivat tuon samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa heittäytyä aidosti suhteeseen.

Mutta heidänpä on siinä tapauksessa menetys, mutta surulliseksihan se tekee. Ja tämä vaan spekulointia, en väitä totuudeksi.

Maltetaan vielä sinne Slovenian reissuun asti. Jos siitä ei seuraa mitään, niin antaa olla. Mutta eiköhän sillä Bojanilla on joku yllätys varmasti housun taskussa valmiina.

Vierailija
111162/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no nimimerkit, ööö kenen mielestä RR voi hyvin olla myös joku meidän palstahomoista ja ainakin se hevari? Peukku ylös jos kyllä.

En tiedä voiko RR olla se hevari mutta se hevari ei ainakaan ole RR.

T: Se hevari

Eikö Aito ollut sitäpaitsi sitä mieltä, että sä olet RR:n aviomies?🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111163/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsun pyllykkä

Eikä ole muuten luinen.

Vierailija
111164/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos pitää ottaa pamppua loppuikänsä persaukkoon, niin ehkä se pistää harkitseen jatkaako heterosuhteessa vai hyppääkö homppelikyytiin.

Vierailija
111165/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsun pyllykkä

https://www.instagram.com/reel/CxsbVURtZ3D/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Nää on just sitä kontsaa, minkä takia K alkoi seurata madame cykaa instassa. 😏

Kiva katsoa reelsiä, kun alempana lukee followed by paidatonriehuja. Eli sekin näkee feedissään Boitsun kiinteät pikku pakarat. 😋

True heteroa katsella kaverista tehtyjä thirsty-videoita. 

Vierailija
111166/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä otan shippilasit pois ja mietin järjellä. En näe muuta mahdollisuutta kuin että nämä kaksi miestä ovat ihastuneita toisiinsa. Se on erittäin läpinäkyvää ja ilmeistä. Samalla myös vaikuttaa siltä, että tässä on hukattu tsäänssi syntyä upea kahden omalaatuisen, höpsön taitelijan rakkaustarina. Ovat kenties (tai ainakin K) omaksuneet tämän heteronormatiiviseen maailmaan niin vahvasti, etteivät he edes millään tavalla harkitsisi, että voisivat tuon samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa heittäytyä aidosti suhteeseen.

Mutta heidänpä on siinä tapauksessa menetys, mutta surulliseksihan se tekee. Ja tämä vaan spekulointia, en väitä totuudeksi.

Maltetaan vielä sinne Slovenian reissuun asti. Jos siitä ei seuraa mitään, niin antaa olla. Mutta eiköhän sillä Bojanilla on joku yllätys varmasti housun taskussa valmiina.

Housuissa yllätys

Vierailija
111167/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu kun pussata moiskauttaa pottatukkaa suulle niin se on menoa. Vetää semmoset short circuitit Kärden päässä että se on siinä.

Vierailija
111168/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee taas viestejä sellaista vauhtia että.

Vierailija
111169/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.

- Kukkis

Ei käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.

Mitä jos Bojan blondaa hiuksensa? 😳 Tää palsta menis varmaan umpisolmuun silloin. Erroria vaan pukkais.

Hiusten väri, oli se sitten miehen tai naisen hiuksissa niin kusenkeltainen on äärettömän ruma ja vastenmielisen näköinen. Ei sovi kenellekään.

Vierailija
111170/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsun pyllykkä

Kiva katsoa reelsiä, kun alempana lukee followed by paidatonriehuja. Eli sekin näkee feedissään Boitsun kiinteät pikku pakarat. 😋

Sitähän ne veljet tekevät 🤣

Vierailija
111171/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no nimimerkit, ööö kenen mielestä RR voi hyvin olla myös joku meidän palstahomoista ja ainakin se hevari? Peukku ylös jos kyllä.

En tiedä voiko RR olla se hevari mutta se hevari ei ainakaan ole RR.

T: Se hevari

Eikö Aito ollut sitäpaitsi sitä mieltä, että sä olet RR:n aviomies?🤣

Joo tai se otti sen liian kirjaimellisesti kun yritin itse vitsailla että mua on luultu kolumbialaiseksi (ihan oikeasti on!) ja että oonkohan mä sitten RRn kolumbialainen aviomies. Mutta joo, sen jälkeen olen oppinut että täällä ei kannata vitsailla mitään kun se ei kuitenkaan mene maaliin. 🙈

Vierailija
111172/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Mitä jos Bojan blondaa hiuksensa? 😳 Tää palsta menis varmaan umpisolmuun silloin. Erroria vaan pukkais.

Ei saa tällaisia kirjoitella, meinasi teet purkahtaa näppikselle. Kyllin kamala kuva oli jo se Bojan kiharapäänä, eihän sitä tunnista samaksi ihmiseksi edes.

Vierailija
111173/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsun pyllykkä

"We are brothers... and maybe something more."

Vierailija
111174/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?

Vierailija
111175/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Bojtsun persikkavideo on ihana! Onpa hyvin muodostunut peppu ja istuvat housut 🍑

Vierailija
111176/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan hypoteettinen kysymys ja ei liity mitenkään K:hon. Palstan gaynaiset ja miehet. Voisitteko te ihastua siihen sukupuoleen, jota kohtaan ette tunne vetoa, jos tämän sukupuolen edustaja olisi hyvin kaunis, mukava hauska ja seksikäs? Vai olisiko täysi mahdottomuus?

Ihan heteronakin voin vastata, että ei kukaan ihastu sukupuoleen vaan IHMISEEN.

Vierailija
111177/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.

Vierailija
111178/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olen ihastunutkin. Katselen myös mielelläni kauniita naisia ja heterona olen itseäni pitänyt.

Vierailija
111179/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kannan nyt sen bi-lipun kaikkien näkyville ja isken sen palstan ytimeen. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole joko tai, vaan kaikkea siltä väliltä. Ihan hyvin voi löytyä myös se yksi ainokainen poikkeus, vaikkei muuten miehistä/naisista välittäisi.

Sit lopetan aiheesta jankkauksen, kiitti moi.

Vierailija
111180/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.

Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.

Ketju on lukittu.