Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111001/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko TÖ instastoorin eilen illalla?

Haluaisin kyllä huomauttaa että häntä ei salakuvauksesta syytetä, vaan epäammattimaisesta käytöksestä, eliittipiiriin kuulumisesta ja Jeren keskusteluiden vuotamisesta ja Miken arvostelemisesta. Kummallista että se vääntää asioita huhuiksi kun ihan todisteitakin on.

Onneksi joku oli ilmoittanut hänestä crewlle

Mulla meni kuppi nurin vähän tästä, miten suhtautuu jotenkin huvittuneesti ja halveksien tähän. Tosiaan, ei ole ottanut kantaa muuhun, kuin kuvausjuttuun. Että kunhan kaikki tietää, että hän ei ole salakuvannut, on kaikki muu toiminta ok.

Vierailija
111002/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EUROOPAN KIERTUE MAYHEM

Kyllä, aloitan varhaisessa vaiheessa.

Mulla ei oo myöskään muuta tekemistä, joten eiköhän mennä. Tuulta purjeisiin. Hyvä kun on toipunut edellisestä mayhemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111003/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, keskustelu yksityishenkilöistä ja heidän ulkoisista ominaisuuksistaan sun muusta ei todellakaan ole asiallista tässä ketjussa. Lopettakaa.

Mut pitkähän se todistetusti on. 50 cm ainakin. Mahtuikohan se palstanaudan väsäämä munanlämmitin?

Vierailija
111004/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Linnan juhlat viimeistään paljastaa Jerppanan suhteen laadun ja päämäärän.

Vierailija
111005/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.

Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)

Mummo kysyy, myydäänkö mainitut festarit loppuun joka vuosi? Noin yleensä?

Tänä vuonna Provinnssiin taisi vain yksi päivä olla loppuunmyyty, Lauantai, joka yllätys yllätys oli se päivä kun Kärtsä esiintyi.

Eli se riippuu ihan onko just sillä festaripäivänä joku kohuartisti esiintymässä myykö loppuun vai ei. Eli jos Joksut ois jollain noilla festareilla ja esiintymispäivä olisi sattumoisin just sama kuin PMMP niin silloin voi olla että lippuja ei hirveästi jää tarjolle.

Kyllä ne joskus tosiaan myy loppuun mutta yleensä vasta lähempänä kesää/kesällä kun festarit alkaa lähestyä. Viimeksi Provinssin lauantai tais mennä loppuun vasta ihan siinä kun festarit alko.

Qstock on vähän ongelmallinen ku se myy yleensä loppuun yli kk ennen festareita, tänä kesänä oli ei-oota siinä kesäkuun puolessa välissä kun festarit oli vasta heinäkuun lopussa.

Vierailija
111006/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, keskustelu yksityishenkilöistä ja heidän ulkoisista ominaisuuksistaan sun muusta ei todellakaan ole asiallista tässä ketjussa. Lopettakaa.

Mut pitkähän se todistetusti on. 50 cm ainakin. Mahtuikohan se palstanaudan väsäämä munanlämmitin?

Toivottavasti 🤭 Se olin mä.

Vierailija
111007/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää oikeasti, kuinka pienestä oli ehkä kiinni tämä rakkaustarinan syttyminen. K oli vasta edellisenä syksynä tavannut tyttiksen. Yhteen muutto tapahtui vasta helmikuussa. Jos he eivät olisi tavanneet, K olisi ollut sinkku euroviisuissa ja mitä sitten olisi voinut käydä Bojanin kanssa....

Eihän tässä se akka ole hidaste vaan eri kotimaat, molempien urat ja ammatilliset seikat...

No niin ,mutta ainakin olisivat päätyneet jo sänkyyn asti. Sitten se olisi ollut niin tajunnanräjäyttävä kokemus kummallekin, että nuo muut esteet ylitetään olankohautuksella.

Kyllä se kaksikko on jo seksuaalisia toimia harjoittanut. Luota minuun. Ja takuulla on kännyynvetoa yhdessä videopuheluiden aikana.

Vierailija
111008/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt teit siitä vähän reilun kokoisen, jos vaikka pesussa kutistuu? Tai sisältö kasvaa käytössä vielä luultuakin valtavammaksi?

Vierailija
111009/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taustakuva

https://x.com/yiboego/status/1706732279677009984?s=20

Mulla sama!🔥 Ihana teksti tuossa, todellakin kiitokset kaikille joiden ansiosta tämä mies on olemassa.😍 Toisena taustakuvana mulla on Janista Tavastialla itse ottamani, ei niin läheltä otettu kuin tuo toinen mutta mulle tärkeä.

Vierailija
111010/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.

Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)

Tänä vuonna Provinnssiin taisi vain yksi päivä olla loppuunmyyty, Lauantai, joka yllätys yllätys oli se päivä kun Kärtsä esiintyi.

Eli se riippuu ihan onko just sillä festaripäivänä joku kohuartisti esiintymässä myykö loppuun vai ei. Eli jos Joksut ois jollain noilla festareilla ja esiintymispäivä olisi sattumoisin just sama kuin PMMP niin silloin voi olla että lippuja ei hirveästi jää tarjolle.

Kyllä ne joskus tosiaan myy loppuun mutta yleensä vasta lähempänä kesää/kesällä kun festarit alkaa lähestyä. Viimeksi Provinssin lauantai tais mennä loppuun vasta ihan siinä kun festarit alko.

Qstock on vähän ongelmallinen ku se myy yleensä loppuun yli kk ennen festareita, tänä kesänä oli ei-oota siinä kesäkuun puolessa välissä kun festarit oli vasta heinäkuun lopussa.

Osaako joku aihetta paremmin tunteva avata, mitkä olisi niitä todennäköisimpiä festareita, joille JO saatettaisiin ottaa esiintymään (jos tämä festariajatus siis edes toteutuu)? Mä en ole eläessäni käynyt kuin suunnilleen yksillä festareilla, ja sekin oli lapsena, niin omat tiedot Suomen erilaisista festareista on aika pyöreä nolla.

Vierailija
111011/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt teit siitä vähän reilun kokoisen, jos vaikka pesussa kutistuu? Tai sisältö kasvaa käytössä vielä luultuakin valtavammaksi?

Gei naudat muuten, huomasin että olen suoltanut tänne nyt nelisen päivää putkeen ihan rivoa settiä aamusta iltaan. Anteeksi. Se taitaa olla mun coping mechanism kun täällä on nyt ollut ihan kybällä kaikkee valokuvaaja- sun muuta jankkausta ja haluaisin mun kivan aivot narikkaan -ketjun takaisin.

Yritän olla vähän kiltimmin jatkossa.

Vierailija
111012/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Kadotin Tre plastikan, polvillaan textiili kiristää ja sit peruspaketti tms.😱 tämän pätkän se parempi versio https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281974006368963872?is_fro…

Tokihan nää tallessa on 😉

https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=7xPidM3xadzin…

🧎🧎asetun polvilleni💙

Vierailija
111013/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gei naudat muuten, huomasin että olen suoltanut tänne nyt nelisen päivää putkeen ihan rivoa settiä aamusta iltaan. Anteeksi. Se taitaa olla mun coping mechanism kun täällä on nyt ollut ihan kybällä kaikkee valokuvaaja- sun muuta jankkausta ja haluaisin mun kivan aivot narikkaan -ketjun takaisin.

Yritän olla vähän kiltimmin jatkossa.

Gei naudat on muuten aika hyvä nimitys tälle porukalle, kun molempia löytyy.

Vierailija
111014/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos Joksut esiintyisivät myös jossain vähän pienemmillä (ja halvemmilla) festareilla, niinkuin Kärppykin viime kesänä. Toisaalta uskon et jos tulevat festarikiertueelle, niin kiertävät samalla useamman festarin. Eikös Kesärauha ollut yksi mitä monet ehdottivat, ehkä myös jotkut viinifestarit niin olis ainakin yksi K-18 keikka.

Vierailija
111015/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä puutu muiden shippaamiseen, mutta menee joillain ehkä vähän yli, jos ajatellaan Jeren oikean kumppanin olevan väärä hänelle ja oikean kumppanin tuominen Linnan juhliin olisi maailmanloppu. Ei näin.

Siis ihan vitsillä heitin tuon että "mun mielestä" väärä kumppani. Ja toivon ja luotan nimenomaan siihen, että Jere itse tietää parhaiten. Ja musta tyttis on myös hyvinkin hotti. Jos olisin naisiin päin niin kyllä kelpaisi. Eikä se oikeesti voi olla mitään muuta kuin aivan älyttömän upea tyyppi kun J haluaa sen kanssa jakaa elämänsä.

Ja eiköhän jatketa fiilistelyä.

Minustakin tyttis on hottis ja huumorintajuinenkin, kun jaksaa katsella tuota sekoa Bojan kuviota. Ja hyvä ystäväkin, kun hommasi Evelle unelmien harjoittelupaikan.

Ehkä ollut hottis kun Jeren napannut. Tiktokissa näyttää hyvältä siinä synttärivideossaan. Enää ei ole mitenkään erikoinen. Lyhyenläntä perusnaamainen melkein 30v. nainen, totisena näyttää ihan tavalliselta tylsältä suomalaiselta, ei erotu mitenkään. Ja Jere sais kenet tahansa.

Ottamatta kantaa muuhun, niin noin ylipäätään aikamoista jos kumppanissa ei näkisi muuta kuin ulkokuoren. Ihminen on aina kokonaisuus, ja kyllä se viehättävyys yms koostuu niin paljon muustakin kuin siitä, miltä ihminen milloinkin näyttää.

Enpä näytä minäkään enää samalta kuin silloin kun mieheni tapasin, mutta silti hän kertoo minulle viikoittain miten kaunis olen. Kaunis juuri hänelle.

Hyvä. Mun mies jätti mut paljon hoikemman ja paremman näköisen (saman ikäisen tosin) sinkkunaisen takia 10 vuoden avioliiton jälkeen. Meillä kaksi pientä lasta, kaksospojat. Toinen raskauteni päättyi keväällä keskenmenoon. Mies katosi tämän jälkeen useaksi päiväksi johonkin ja lopulta kotiin palattuaan kertoi, että hänellä on toinen nainen.

Ok-talo meni juuri myyntiin. Mies muutti uuden naisystävänsä luokse heinäkuussa eikä ole nähnyt lapsiaan sen jälkeen. Avioeron oli laittanut vireille jo ennen muuttoa. Viime viikolla otti asianajajan välityksellä yhteyttä avioeroon ja omaisuuteen liittyen, ja haluaa nyt myös lastemme huoltajuuden itselleen.

Miehellä ei olisi noita ongelmia, jos olisi yhtä homo kun käärijä.

Vierailija
111016/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku aihetta paremmin tunteva avata, mitkä olisi niitä todennäköisimpiä festareita, joille JO saatettaisiin ottaa esiintymään (jos tämä festariajatus siis edes toteutuu)? Mä en ole eläessäni käynyt kuin suunnilleen yksillä festareilla, ja sekin oli lapsena, niin omat tiedot Suomen erilaisista festareista on aika pyöreä nolla.

Provinssi, Ruissi, QStock, Ilosaari, Himos ehkä

Vierailija
111017/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän rahani likoon (kirjaimellisesti 😅) Qstockin ja Provinssin puolesta. Ja vaikka eivät olisi kummassakaan, niissä on kuitenki yleensä aina ollu esiintyjiä, joista pidän. Ja ainakin varma Kärtsä on, ellei vedä jotain burnouttia ja lopeta kaikkea keikkailua kesällä.

Vierailija
111018/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko TÖ instastoorin eilen illalla?

Haluaisin kyllä huomauttaa että häntä ei salakuvauksesta syytetä, vaan epäammattimaisesta käytöksestä, eliittipiiriin kuulumisesta ja Jeren keskusteluiden vuotamisesta ja Miken arvostelemisesta. Kummallista että se vääntää asioita huhuiksi kun ihan todisteitakin on.

Onneksi joku oli ilmoittanut hänestä crewlle

Mulla meni kuppi nurin vähän tästä, miten suhtautuu jotenkin huvittuneesti ja halveksien tähän. Tosiaan, ei ole ottanut kantaa muuhun, kuin kuvausjuttuun. Että kunhan kaikki tietää, että hän ei ole salakuvannut, on kaikki muu toiminta ok.

En ole julkisen discordin jäsen, mitkä viestit ja mikä toiminta sielä ollut kaikista pahinta?

Vierailija
111019/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisikohan ne Flowhun? Eikös G ole ollut järjestämässä kyseisen festarin sloikkuversiota joskus, niin jospa hällä olis jotain kontakteja. 🤔

Vierailija
111020/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariachi Bojan. Ei hemmetti, tää on jo melkein liikaa. 😂

https://twitter.com/jokeriulos/status/1706959906538926553?t=HpQumQMkLa_…

Ketju on lukittu.