Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että B saattaa olla Kn Dublinin ja Lontoon keikalla. Ennen näitä keikkoja Klla on yksi vapaapäivä ja ne on synttärit. Dublinin B äkkäsi heti livessä ja Lontooseen (sunny side of London) on ilmoitettu spessu guest.
Tätä veikkaisin myös. Ja että B on samalla sopinut että tapaa WY:läisiä. Tosin jos JO on siellä Thaimaassa niin sitten ei.
Siis veikkaan vain Dublinia. Toki voi Lontoossa olla myös katsomassa mutta en usko että on tuo spessu guest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että B saattaa olla Kn Dublinin ja Lontoon keikalla. Ennen näitä keikkoja Klla on yksi vapaapäivä ja ne on synttärit. Dublinin B äkkäsi heti livessä ja Lontooseen (sunny side of London) on ilmoitettu spessu guest.
Tätä veikkaisin myös. Ja että B on samalla sopinut että tapaa WY:läisiä. Tosin jos JO on siellä Thaimaassa niin sitten ei.
Siis veikkaan vain Dublinia. Toki voi Lontoossa olla myös katsomassa mutta en usko että on tuo spessu guest.
Lontooseen aloin uskoa vasta SSOL teorian jälkeen. 😂
Se special guests on vieläpä monikossa niin tuli kans mieleen tai sitten voi olla useampi muu Mae ja Luke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä SSOL teoria?
Vierailija kirjoitti:
Nämä spessu guestit ym on tosin neuvoteltu ja päätetty jo kuukausia sitten, ennen kuin keikat edes julkaistiin yleisölle, mikä on saattanut olla jopa Tavastia 1. ennen. Ei ole yhtä todennäköistä että K + Warner olisivat neuvotelleet JO:n K:n Lontoon keikalle jos ajattelee mikä tilanne oli vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.
Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)
Mummo kysyy, myydäänkö mainitut festarit loppuun joka vuosi? Noin yleensä?
En usko, että B minnekään keikoille matkustaa, eiköhän ne ole itsekin niin kiireisiä ja saavat matkustamisesta tarpeekseen. Jos K ei pääse sinne Sloveniaan, niin sittenhän itse kärsii, ettei näe tätä ihanaa ilmestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huudatan tämän puolesta kanssa. Ja aivan varmasti kuulkaa hössötän asiaa tän melkein kuukauden ensin. Kestäkää.
Hössötetään yhdessä sitten. Ei ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän mietin tuota Thaimaata, noinkohan jaksavat lähteä sinne bändin kanssa kun muutenkin viettävät niin paljon aikaa yhdessä? Luulisi että olisi kiva välillä nähdä niitä muitakin ystäviä. Esim just B Koota. 😊
Vierailija kirjoitti:
En usko, että B minnekään keikoille matkustaa, eiköhän ne ole itsekin niin kiireisiä ja saavat matkustamisesta tarpeekseen. Jos K ei pääse sinne Sloveniaan, niin sittenhän itse kärsii, ettei näe tätä ihanaa ilmestystä.
Mä ainakin kärsin jo nyt siitä, etteivät nuo kaksi ole samassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä SSOL teoria?
Ei mikään muu, kun se, että keikka on Lontoossa, siellä on joku special guest ja Jokereiden uusi biisi on sunny side of London. Vaikka se biisihän ei kerro Lontoosta, mutta tästä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mä näin viime yönä unta että B oli K:n Lontoon keikalla päällään se hihaton chachacha-paita joka sillä oli kesäkuun Tavastialla. Sit se postas instaan jotain läähätyskuvia K:sta. Pikkasen alkaa liikaa vaikuttaa unimaailmaankin tämä.
Mä näin (ja ihan oikeesti) unta, että paljastui, ett B on naimisissa ja kahden lapsen isä. Mieluummin olisin nähnyt unta vaikka kostopitsistä, mutta minkäs teet.
Mä oon nähny yhden unen missä K huom K ei B lauloi Demi Lovaton Stone coldia omalla keikallaan jossain koulun liikuntasalissa .
Herätessä itsellä tosi surullinen fiilis. Kai sitä elää tässä liian tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I want to believe...
Mutta en herättele liikaa toivoa. Oikeastaan ihan sama vaikka vieras olis joku toinen, kunhan B vaan pääsisi moikkaamaan K:ta synttäreiden aikaan. Sen jälkeen kun saadaan vielä Kärtsylle Slovenian reissu järjestymään, niin ollaan hyvällä mallilla.
Kyllä mä uskoisin, että B ja ehkä muitakin bändin jäseniä tulee vähintään Kärpyn synttäreitä juhlistamaan, elleivät ole sit just lomalla tms. Kyseessä kuitenkin hyvän kaverin kolmekymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perkuleen perkule, nyt PMMP on ilmoittanut keikasta just Provinssissa (sekä Ilosaaressa ja Ruisrockissa) ensi kesänä.
Kuinka monelle festarille tässä pitää ostaa varmuuden vuoksi liput, ettei ole loppuunmyytyjä jo kun JO:n festarikeikat kerrotaan? (alan kohta kannattaa privaattikeikkaa, sama raha menee!)
Mummo kysyy, myydäänkö mainitut festarit loppuun joka vuosi? Noin yleensä?
Tänä vuonna Provinnssiin taisi vain yksi päivä olla loppuunmyyty, Lauantai, joka yllätys yllätys oli se päivä kun Kärtsä esiintyi.
Eli se riippuu ihan onko just sillä festaripäivänä joku kohuartisti esiintymässä myykö loppuun vai ei. Eli jos Joksut ois jollain noilla festareilla ja esiintymispäivä olisi sattumoisin just sama kuin PMMP niin silloin voi olla että lippuja ei hirveästi jää tarjolle.
Auttakaa! Kadotin Tre plastikan, polvillaan textiili kiristää ja sit peruspaketti tms.😱 tämän pätkän se parempi versio https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281974006368963872?is_fro…
EUROOPAN KIERTUE MAYHEM
Kyllä, aloitan varhaisessa vaiheessa.
Huomasitteko TÖ instastoorin eilen illalla?
Haluaisin kyllä huomauttaa että häntä ei salakuvauksesta syytetä, vaan epäammattimaisesta käytöksestä, eliittipiiriin kuulumisesta ja Jeren keskusteluiden vuotamisesta ja Miken arvostelemisesta. Kummallista että se vääntää asioita huhuiksi kun ihan todisteitakin on.
Onneksi joku oli ilmoittanut hänestä crewlle
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa! Kadotin Tre plastikan, polvillaan textiili kiristää ja sit peruspaketti tms.😱 tämän pätkän se parempi versio https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281974006368963872?is_fro…
Tokihan nää tallessa on 😉
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=7xPidM3xadzin…
Ihan oikeasti, keskustelu yksityishenkilöistä ja heidän ulkoisista ominaisuuksistaan sun muusta ei todellakaan ole asiallista tässä ketjussa. Lopettakaa.
Mulla on jotenkin olo, että Slovenian reissu voi olla käänteentekevä. Jos Bojan aikoo tehdä jonkin pelimiesliikkeen, niin silloin on tilaisuus.