Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110481/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

https://www.tumblr.com/damiannasworld/729527767599808512/so-theres-a-fu…

Yritin täällä ällistellä ko. hetkeä muutama päivä sitten ja ketään ei kiinnostanut. :)

Ei varmaan helpota ficcimaailmassa jo valmiiksi yleistä ideaa, että Boitsulla on ko. kink.

No en yhtään ihmettelis, jos olisikin ainakin näitä B:n kuristamiskuvia on enemmänkin ja Tampereella kietoi lippua Nacen kaulan ympärille. 😅

Eli se taitaakin olla B, joka nostaa K:n (kaulasta) seinälle..

Ja toisella kädellä pitää ranteita pään ylä...joo tiedän, mereen tai horny jail jonoon.

Saat mun jonotusnumeron.

t. se mereen hypännyt

Kiitos! Heitän sulle pelastusrenkaan!

Jankkis poimii kyllä sitten nää mereen hypänneet. Vai Saimaallako meidän paatti seilaa?

Ei stana, ei Jankkarellalle! Lupaan olla kiltti ja lopettaa kuristuskinkistä jauhamisen!!

Mitäs menit hyppäämään. Shippilaivasta ei niin vaan poistutakaan. Seuraavan kerran kun tehdään taas matkustajanvaihto eli luovutetaan liiat jankkaajat Jankkikselle niin pääset takaisin. Ens kerralla reippaasti vaan sinne jailin puolelle niin voit pysyä emolaivalla.

Ja muistutan et kannen 2 kappelista saa ensihätään niitä rukousnauhoja Ave Kärden massun, Boitsun jumalaisten nännien ja majesteettisen nöpötyksen pyhän kolminaisuuden veisaamista varten. Vai miten se menikään.

Rukousnauhat palautettava puhtaana ja mahdollisimman pian käytön jälkeen kappeliin muitten niitä tarvitsevien avuksi.

Rukousnauhojen sijaan palstanaudoille sopis kyllä paremmin geishakuulat 😜

Vierailija
110482/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tuo kuristaminen onkin Krisin kink?

Ja Bojan vaan ystävällisesti auttaa kaveriaan saamaan itsestään lavalla kaiken irti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110483/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Minua epäilyttää kanssa varsinkin nämä kertomukset tänne. Kysyin itsekkin aiemmin että miten tämä henkilö on saanut tietoonsa että hänelle naureskellaan suljetussa ryhmässä. Ei tullut vastausta tai en ainakaan huomannut. Siis yhdellä keikalla käynyt ja yksi myyrä on hänet sitten jotenkin löytänyt kuvan (?) perusteella. Onko nämä kuvat edes levinneet missään?

Ja peilaan tätä tietenkin itseeni. Jos minulle naureskeltaisiin tuossa ryhmässä niin en kyllä tiedä miten todennäköistä olisi että saisin sitä koskaan tietooni. Miten monen mutkan kautta se myyrä minut onnistuisi löytämään lopulta.

Kyllä täällä sanottiin että screenshotteja nähty.

Vierailija
110484/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista terkkuja kaikille mahdollisille vesien puolisoille!

https://www.tumblr.com/windmeupandletmeplay/729319642071433216?source=s…

Tuosta Bn antamasta "suihkusta" tuli sellainen viba, että noin tehdään toiselle vasta sitten kun tunnetaan toinen oikein hyvin...siis sellaisin "omistajan" elkein tehty. Ensimmäinen sellainen oli esc ajalta Bn kietoessa Kn lipun alle. 💓💞

Vierailija
110485/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Allun (?) studio missä K:ta kuvataan? Oon ihan varma, että olen nähnyt tuon studion aikaisemminkin jossain. Olisiko jotain juttua tulossa icip:n tai ccc:n syntyyn liittyen?

Vastaan itselleni: on Allun studio tai studio, jossa icip on äänitetty.

https://www.instagram.com/p/CxNNldHNJ2l/?img_index=1

Vierailija
110486/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110487/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere laitapa vielä joku kiva pikku selfie sieltä tulemaan.

Vierailija
110488/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näiden kahden katseet toisilleen kyllä jotain niin 💚

https://twitter.com/koppitules/status/1706712540430958917?t=V81jWhUaR2M…

Vierailija
110489/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Minua epäilyttää kanssa varsinkin nämä kertomukset tänne. Kysyin itsekkin aiemmin että miten tämä henkilö on saanut tietoonsa että hänelle naureskellaan suljetussa ryhmässä. Ei tullut vastausta tai en ainakaan huomannut. Siis yhdellä keikalla käynyt ja yksi myyrä on hänet sitten jotenkin löytänyt kuvan (?) perusteella. Onko nämä kuvat edes levinneet missään?

Ja peilaan tätä tietenkin itseeni. Jos minulle naureskeltaisiin tuossa ryhmässä niin en kyllä tiedä miten todennäköistä olisi että saisin sitä koskaan tietooni. Miten monen mutkan kautta se myyrä minut onnistuisi löytämään lopulta.

Jospa se myyrä on jollain tavalla tiennyt/tuntenut tämän kuvatun henkilön. Huono omatunto alkanut kolkuttaa ja halunnut saattaa tiedoksi, että tällaista on meneillään.

Vierailija
110490/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tallentanut itselleni puhelimeen linkkejä ja siis ihan hirveetähän nyt olis esim heittää veivinsä eli vaihtaa hiippakuntaa tai .. no siis jos esim omat lapset (aikuiset) löytäs näitä, äsken tallentui linkki nimellä 'Krisin kuristus' heti 'Jan stepping on B' -linkin alle (älkää kysykö miks on enkuks, en tiedä itsekään), sit on simppeleitä 'jäätelö', 'kuumaa' tai 'K häröilee' ... 🥴

Vierailija
110491/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvee toi Behmin biisi. 😧

Vierailija
110492/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Video Krisin kuristamisesta

https://twitter.com/tobesosun/status/1706627691619717160?t=Dze90uf9tBbv…

Bojan ja Nace

https://twitter.com/koppitules/status/1706003436632727695?t=nNLxRWdPfIJ…

Tällaiset leikit ei ole yhtään mun makuuni ja en tiedä kuinka monia faneja ne miellyttää. Vielä kun on kyse kaikenikäisille sopivista keikoista. En kuitenkaan ala moralisoimaan heitä, enkä enää tässä ketjussa kirjoittavia. Totean vaan, että tuskin näitä poikia haittaa yhtään tämän porukan jutut täällä tai kuvien kuolaaminen. Ei noi ole mitään eilisen teeren poikia.

Joo mun mielestä noita ei kannattaisi tehdä alaikäisten keikoilla. Sen verran kyllä moralisoin.

Vierailija
110493/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kirosi tänään kun ei onnistunut saamaan gynekologille aikaa. Minä pokkana ehdotin että varaa ljubljanasta 😂 Se ei tietenkään (onneksi) tajunnut mitään ja sain nauraa ihan itsekseni.

Jokohan se imatran koski on levittäytymässä bojanin iskälle? Ihan hirveetä kun nää teidän jutut alkaa valua tavalliseen arkeen!

Vierailija
110494/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä melkonen BABE.

Vierailija
110495/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tallentanut itselleni puhelimeen linkkejä ja siis ihan hirveetähän nyt olis esim heittää veivinsä eli vaihtaa hiippakuntaa tai .. no siis jos esim omat lapset (aikuiset) löytäs näitä, äsken tallentui linkki nimellä 'Krisin kuristus' heti 'Jan stepping on B' -linkin alle (älkää kysykö miks on enkuks, en tiedä itsekään), sit on simppeleitä 'jäätelö', 'kuumaa' tai 'K häröilee' ... 🥴

Lapset mukaan harrastuksiin! Mä kävin keikoillakin aikuisen tyttäreni kanssa ja kyllä meni seuraavat yöt kivasti yhdessä kuvia selatessa.

Vierailija
110496/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Yritin täällä ällistellä ko. hetkeä muutama päivä sitten ja ketään ei kiinnostanut. :)

Ei varmaan helpota ficcimaailmassa jo valmiiksi yleistä ideaa, että Boitsulla on ko. kink.

No en yhtään ihmettelis, jos olisikin ainakin näitä B:n kuristamiskuvia on enemmänkin ja Tampereella kietoi lippua Nacen kaulan ympärille. 😅

Ja toisella kädellä pitää ranteita pään ylä...joo tiedän, mereen tai horny jail jonoon.

Saat mun jonotusnumeron.

t. se mereen hypännyt

Jankkis poimii kyllä sitten nää mereen hypänneet. Vai Saimaallako meidän paatti seilaa?

Ei stana, ei Jankkarellalle! Lupaan olla kiltti ja lopettaa kuristuskinkistä jauhamisen!!

Mitäs menit hyppäämään. Shippilaivasta ei niin vaan poistutakaan. Seuraavan kerran kun tehdään taas matkustajanvaihto eli luovutetaan liiat jankkaajat Jankkikselle niin pääset takaisin. Ens kerralla reippaasti vaan sinne jailin puolelle niin voit pysyä emolaivalla.

Hei, ei ole matkustajan vika jos laivayhtiö on alimitoittanut horny jailinsa kapasiteetin niin pahasti, että epätoivoisimmat jonossa olijat joutuu jo hyppimään mereen!

Onneksi mulla on tää pelastusrengas, roikun tässä kuin napanuorassa ja hilaan itseni kannelle heti kun pystyn. Vielä ei kykene. 🥵

No ei kai mikään laivayhtiö olisi millään osannut varautua Kärpän ja Bojtsun kohtaamisen generoimaan kuumuuden tasoon, ja siihen sitten vielä ynnätään puutteisten estronautojen himot niin miten ihmeessä luulet että kukaan kuolevainen, edes lähes jumalainen seksiä tihkuva slovenialainen matemaatikkomme Jan (se alkuperäinen eikä mikään watafak BOjan) olisi voinut ennustaa millään laskukaavalla että tähän paattiin tarvittaisiin matkustajakapasiteettiin nähden vähintään kaksinkertainen horny jail? Tai siis ainakin tuntuu, että jopa salamatkustajat ja semmoisetkin henkilöllöt jotka ovat vannoneet etteivät ikinä astuisi edes pikkuvarpaallaan minkään aluksen kannelle, ovat nyt nimenomaan tän meidän pikku paatin horny jailissa. Ja ne 2 moraalimarkettaa edelleen sitkeästi piilossa hyteissään, mutta kyllä me nekin tänne telkien taakse vielä saadaan.

Vierailija
110497/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

Saat mun jonotusnumeron.

t. se mereen hypännyt

Hei, ei ole matkustajan vika jos laivayhtiö on alimitoittanut horny jailinsa kapasiteetin niin pahasti, että epätoivoisimmat jonossa olijat joutuu jo hyppimään mereen!

Onneksi mulla on tää pelastusrengas, roikun tässä kuin napanuorassa ja hilaan itseni kannelle heti kun pystyn. Vielä ei kykene. 🥵

Hei ei hätiä mitiä! Täällä pelastusrenkaiden vanavedessä kulkee vähän erilainen nauta, merimiesten seireeni eli merilehmä 😀. Katson peräänne 😁.

Vierailija
110498/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere laitapa vielä joku kiva pikku selfie sieltä tulemaan.

Onko uusi huppari?

Vierailija
110499/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista terkkuja kaikille mahdollisille vesien puolisoille!

https://www.tumblr.com/windmeupandletmeplay/729319642071433216?source=s…

Tuosta Bn antamasta "suihkusta" tuli sellainen viba, että noin tehdään toiselle vasta sitten kun tunnetaan toinen oikein hyvin...siis sellaisin "omistajan" elkein tehty. Ensimmäinen sellainen oli esc ajalta Bn kietoessa Kn lipun alle. 💓💞

Ilmoitin vaan kaikille, että Kärtsy on mun!

T. Boitsu

Vierailija
110500/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi 23-24-vuotiaat voi nyt olla kovin kokeneita missään lajissa, et siinä mielessä vähän vielä eilisen teeren poikia ovat. Mut hyvää vauhtia ovat poitsut menossa Joulupukin tuhmien listalle.

Yes.

Ketju on lukittu.