Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Minä laitoin yhdelle crewn jäsenistä sähköpostia. Toivottavasti reagoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.
Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵
https://www.tumblr.com/damiannasworld/729527767599808512/so-theres-a-fu…
Yritin täällä ällistellä ko. hetkeä muutama päivä sitten ja ketään ei kiinnostanut. :)
Ei varmaan helpota ficcimaailmassa jo valmiiksi yleistä ideaa, että Boitsulla on ko. kink.
No en yhtään ihmettelis, jos olisikin ainakin näitä B:n kuristamiskuvia on enemmänkin ja Tampereella kietoi lippua Nacen kaulan ympärille. 😅
Eli se taitaakin olla B, joka nostaa K:n (kaulasta) seinälle..
Ja toisella kädellä pitää ranteita pään ylä...joo tiedän, mereen tai horny jail jonoon.
Saat mun jonotusnumeron.
t. se mereen hypännyt
Kiitos! Heitän sulle pelastusrenkaan!
Jankkis poimii kyllä sitten nää mereen hypänneet. Vai Saimaallako meidän paatti seilaa?
Ei stana, ei Jankkarellalle! Lupaan olla kiltti ja lopettaa kuristuskinkistä jauhamisen!!
Mitäs menit hyppäämään. Shippilaivasta ei niin vaan poistutakaan. Seuraavan kerran kun tehdään taas matkustajanvaihto eli luovutetaan liiat jankkaajat Jankkikselle niin pääset takaisin. Ens kerralla reippaasti vaan sinne jailin puolelle niin voit pysyä emolaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos liittyy tähän eliittihommaan, on tiedossa.
How beautiful he looks with that makeup. Oh, those wonderful eyes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuvataanko johonkin vai ei, mutta olispa ihana, jos vapaillakin uskaltautuisi? käyttämään meikkiä jos siitä tykkää. Näyttää niin pirun hyvältä.
Hänen kohdallaan tuskin on uskaltamisesta kiinni 😊 Luultavasti voisi hyvin käyttää meikkiä vapaallakin, jos haluaisi. Ehkä ei vaan arjessa jaksa tälläytyä.
Tästä syystä laitoinkin ton kysymysmerkin, ettei siitä ole välttämättä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä
On se nyt kyllä taivaallinen tossa tuolissa istuessa ja höpöttäessä noi meikit naamassa ja tavattoman kiva huppari päällä. Ja niin fresh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.
Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵
Yritin täällä ällistellä ko. hetkeä muutama päivä sitten ja ketään ei kiinnostanut. :)
Ei varmaan helpota ficcimaailmassa jo valmiiksi yleistä ideaa, että Boitsulla on ko. kink.
No en yhtään ihmettelis, jos olisikin ainakin näitä B:n kuristamiskuvia on enemmänkin ja Tampereella kietoi lippua Nacen kaulan ympärille. 😅
Ja toisella kädellä pitää ranteita pään ylä...joo tiedän, mereen tai horny jail jonoon.
Saat mun jonotusnumeron.
t. se mereen hypännyt
Jankkis poimii kyllä sitten nää mereen hypänneet. Vai Saimaallako meidän paatti seilaa?
Ei stana, ei Jankkarellalle! Lupaan olla kiltti ja lopettaa kuristuskinkistä jauhamisen!!
Mitäs menit hyppäämään. Shippilaivasta ei niin vaan poistutakaan. Seuraavan kerran kun tehdään taas matkustajanvaihto eli luovutetaan liiat jankkaajat Jankkikselle niin pääset takaisin. Ens kerralla reippaasti vaan sinne jailin puolelle niin voit pysyä emolaivalla.
Mikä laivan domina luulet olevasi?🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos liittyy tähän eliittihommaan, on tiedossa.
Juu. Mutta mistä me tiedetään onko tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video Krisin kuristamisesta
https://twitter.com/tobesosun/status/1706627691619717160?t=Dze90uf9tBbv…
Bojan ja Nace
https://twitter.com/koppitules/status/1706003436632727695?t=nNLxRWdPfIJ…
Tällaiset leikit ei ole yhtään mun makuuni ja en tiedä kuinka monia faneja ne miellyttää. Vielä kun on kyse kaikenikäisille sopivista keikoista. En kuitenkaan ala moralisoimaan heitä, enkä enää tässä ketjussa kirjoittavia. Totean vaan, että tuskin näitä poikia haittaa yhtään tämän porukan jutut täällä tai kuvien kuolaaminen. Ei noi ole mitään eilisen teeren poikia.
Twitterissä porukka ei ainakaan tunnu laittavan yhtään pahakseen. 😀
https://twitter.com/novivals/status/1706633189093962089?t=9-WPAmHw-ScXB…
Mun silmät tottui jo niin meikittömään Kärtsään, että näyttää taas oudolta. 😀
Kuin kaunis pieni l u t k a 💚😍💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵
Saat mun jonotusnumeron.
t. se mereen hypännyt
Ja muistutan et kannen 2 kappelista saa ensihätään niitä rukousnauhoja Ave Kärden massun, Boitsun jumalaisten nännien ja majesteettisen nöpötyksen pyhän kolminaisuuden veisaamista varten. Vai miten se menikään.
Rukousnauhat palautettava puhtaana ja mahdollisimman pian käytön jälkeen kappeliin muitten niitä tarvitsevien avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuvataanko johonkin vai ei, mutta olispa ihana, jos vapaillakin uskaltautuisi? käyttämään meikkiä jos siitä tykkää. Näyttää niin pirun hyvältä.
Hänen kohdallaan tuskin on uskaltamisesta kiinni 😊 Luultavasti voisi hyvin käyttää meikkiä vapaallakin, jos haluaisi. Ehkä ei vaan arjessa jaksa tälläytyä.
Joku oli kysynyt tätä YleX chatissa ja K oli vastannut, että meikkaa joskus vapaallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuin kaunis pieni l u t k a 💚😍💚
NUKKE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵
Saat mun jonotusnumeron.
t. se mereen hypännyt
Mikä laivan domina luulet olevasi?🤭
En minä. Mutta Härde tulee ruoskimaan teidät kaikki takaisin ruotuun jos ette tottele.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?
On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.
Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).
Minua epäilyttää kanssa varsinkin nämä kertomukset tänne. Kysyin itsekkin aiemmin että miten tämä henkilö on saanut tietoonsa että hänelle naureskellaan suljetussa ryhmässä. Ei tullut vastausta tai en ainakaan huomannut. Siis yhdellä keikalla käynyt ja yksi myyrä on hänet sitten jotenkin löytänyt kuvan (?) perusteella. Onko nämä kuvat edes levinneet missään?
Ja peilaan tätä tietenkin itseeni. Jos minulle naureskeltaisiin tuossa ryhmässä niin en kyllä tiedä miten todennäköistä olisi että saisin sitä koskaan tietooni. Miten monen mutkan kautta se myyrä minut onnistuisi löytämään lopulta.
Onko toi Allun (?) studio missä K:ta kuvataan? Oon ihan varma, että olen nähnyt tuon studion aikaisemminkin jossain. Olisiko jotain juttua tulossa icip:n tai ccc:n syntyyn liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵
Saat mun jonotusnumeron.
t. se mereen hypännyt
Hei, ei ole matkustajan vika jos laivayhtiö on alimitoittanut horny jailinsa kapasiteetin niin pahasti, että epätoivoisimmat jonossa olijat joutuu jo hyppimään mereen!
Onneksi mulla on tää pelastusrengas, roikun tässä kuin napanuorassa ja hilaan itseni kannelle heti kun pystyn. Vielä ei kykene. 🥵