Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Alanilla taitaa olla keikka 9.6 Norjassa
Vierailija kirjoitti:
Tuokin Tavastialle tulossa vierailija on jätetty tahallaan auki, jotta shippaajat odottavat kieli pitkällä Bojania. Sitten sieltä tulee joku Auto jää. Ratsastaa Bojan-suhteellaan kyllä nyt tässä.
Tää on oikeesti vähän syvältä. Tietää hyvin ketä odotetaan ja jättää tahallaan auki ton. On tosiaan varmasti A. Tuisku ja saadaan kuulla Auto jää ihan livenä, wuhuu (kuulette ehkä sarkasmin tossa). Oon siis menosA keikalle, mutta en oo ihan varma haluanko nähdä Anttia siellä.
Mä lopetan siinä vaiheessa kun artistit itse niin toivovat. Tällä hetkellä ei ole vielä viestiä siihen suuntaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Shippaustakin on niin monenkaltaista. voi naureskella tässä keississä vaikka jollekin hylkeelle ja ironian tasolla leikkiä aiheella bromance tai sitten sitä että alkaa miettiä jonkun elämää oikeesti kumppaneineen ynnä muine sekä vakavampine tunteineen.
Mun mielestä tän ketjun parasta antia on olleet kieli poskella lasit huurussa kirjoitetut harlekiinitarinat joissa on kaikki yksityiselämän hahmot on siivottu pois ja voitu kirjoittaa ne täysin kuvitteellisista lähtökohdista katsoen. Niissä on pysytty aiheen keskiössä :D mutta aina joku alkaa puhua jostain muratista ynnä muusta ja tulee plääh olo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi veti tossa klipissä et tuskin mitään maailman tähteä on Tavastialle yllärinä tulossa. Eli just ehkä Antti Tuisku.
Onko A.T. alkanut ratsastamaan Käärijän nousussa olevalla tähdellä? Tulee pussaileen K:n kanssa lavalle.
Pysyköön siellä minne lähti.
Alan alkanut epäilemään, että Antti Tuisku osallistuu UMK:hon ensi keväänä. Tekee tämän viimeisenä liikkeenään artistiurallaan. Antti on aikaisemmin ajatellut ettei suomen kielellä voi osallistua, mutta nyt sekin todistettiin vääräksi. Toivottavasti biisi on vain parempi kuin Robinin.
Ensi vuoden UMK voi olla huippu jos Anatude osallistuu. Lavalle raahataan suuri banaani, jolla Antti ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Kärtsä onneksi heilahtaneen scheissekirjoittelusta. Sama hönö autossa, uusi stoori...
Ja ylläreitä luvassa Tavastialle, hän kyllä osaa pitää hulluja jännityksessä 😄
Huom! Se vierailija voi olla Antti Tuisku auto jää
Antti taitaa olla vielä Espanjassa.
Ja onkin. T. pessimisti ei pety xD
Vierailija kirjoitti:
Tuokin Tavastialle tulossa vierailija on jätetty tahallaan auki, jotta shippaajat odottavat kieli pitkällä Bojania. Sitten sieltä tulee joku Auto jää. Ratsastaa Bojan-suhteellaan kyllä nyt tässä.
Antti Tuisku saa elämänsä jäätävimmän vastaanoton.
Antti Tuisku vaikuttas olevan edelleen Espanjassa ainakin. Ei taida olla Antti vieraana. Ehkä se ylläri on Portion boys. Tai sitten se Alan Walker.
Mä alan epäillä että ei B tuu Tavastialle. Olin jo ihan varma että tulee. Se on just Auto jää Tuiskun kanssa tai Alan Walker niin kuin tuossa joku mietti.
Joku muuten mietti eilen Alan Walkerin nimeä kun norski niin kävin hankkimassa knoppitietoa. Alan Olav Walker, britti-isä ja norskiäiti. Syntynyt Englannissa mutta kasvanut Norjassa. Olin varmaan ainoa joka ei tiennyt tätä mutta tässä varmuudeksi kerron. 😀
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi veti tossa klipissä et tuskin mitään maailman tähteä on Tavastialle yllärinä tulossa. Eli just ehkä Antti Tuisku.
Kyllä voisi sanoa kuka se on. Ei tule saamaan lämmintä vastaanottoa, jos on joku muu kuin Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku saa elämänsä jäätävimmän vastaanoton.
Ai kauheeta, mä niin näen tän silmissäni😅😂. Voi olla Antti hetken ihmeissään kun taputusten sijaan tulee buuauksia. Noh, toivottavasti nyt ei sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko A.T. alkanut ratsastamaan Käärijän nousussa olevalla tähdellä? Tulee pussaileen K:n kanssa lavalle.
Pysyköön siellä minne lähti.
Alan alkanut epäilemään, että Antti Tuisku osallistuu UMK:hon ensi keväänä. Tekee tämän viimeisenä liikkeenään artistiurallaan. Antti on aikaisemmin ajatellut ettei suomen kielellä voi osallistua, mutta nyt sekin todistettiin vääräksi. Toivottavasti biisi on vain parempi kuin Robinin.
Antilla on kaunis ääni. Mutta se mixataan niin kireäksi että en enää tiedä laulaako biisissä Eini, Kaija Koo, vai Antti. On myös alkanut ilmehtiä ja väännellä laulaessaan suutaan kuin Vesala. Hyvin teennäinen ja suorituskeskeinen nykyään. Pilalla.
Ihmettelen ettei kukaan ole maininnut täällä Janin pienestä strippi sessiosta eilen xD Etenkin te jotka jankutitte hänestä Käärijän saunavideossa
UMK:han ilmoitti heti viisufinaalin jälkeisenä päivänä, että ensi keväänä kilpailu taas. Jotenkin siletä päästä ei olla yhtään masiksissa tämän vuoden tuloksesta vaan heti poltteella jo eteenpäin. Syy voi olla siinä, että oli tiedossa jo joku todella iso stara, joka on ilmoittanut kiinnostuksensa ensi vuoden kilpailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaustakin on niin monenkaltaista. voi naureskella tässä keississä vaikka jollekin hylkeelle ja ironian tasolla leikkiä aiheella bromance tai sitten sitä että alkaa miettiä jonkun elämää oikeesti kumppaneineen ynnä muine sekä vakavampine tunteineen.
Mun mielestä tän ketjun parasta antia on olleet kieli poskella lasit huurussa kirjoitetut harlekiinitarinat joissa on kaikki yksityiselämän hahmot on siivottu pois ja voitu kirjoittaa ne täysin kuvitteellisista lähtökohdista katsoen. Niissä on pysytty aiheen keskiössä :D mutta aina joku alkaa puhua jostain muratista ynnä muusta ja tulee plääh olo!
Tarinat poistuu, ei kannata laittaa niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku vaikuttas olevan edelleen Espanjassa ainakin. Ei taida olla Antti vieraana. Ehkä se ylläri on Portion boys. Tai sitten se Alan Walker.
Ei ole Alan. Jo aiemmin mainittiin, että Alanilla on huomenna keikka Norjassa. Bojan tulee feattaamaan Cha Cha Chan ja ehkä laulamaan jonkun coverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisi sanoa kuka se on. Ei tule saamaan lämmintä vastaanottoa, jos on joku muu kuin Bojan
En usko,et Bojan. mitä biisejä he voisivat yhdessä esittää? Cha cha cha:n jossa Bojan hoilaa huuto-osuudet?
Vierailija kirjoitti:
Olipas varsin vittuuntuneen oloinen käärijä stoorissaan.
Niinhän se nykyisin on ollut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
No Espanjasta lentää tänne yhtä nopeasti kuin Irlannista. Just saying.
Ongelmahan on se, että Bojan oli aidosti ihastunut Käärijään. Siksi Käärijä oli niin anteeksipyytelevä Hesarin haastattelussa. Varmaan vasta finaali-illassa paljastunut Käärijän tyttis Bojanille. Tämä selittää, miksi eivät seuraa toisiaan somessa, kun Käärijäkin seuraa Bojanin siskoa.