Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Olipas varsin vittuuntuneen oloinen käärijä stoorissaan.
Oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Käärijän tietoon tullu tää kaikenlainen spekulointi asunnoista??? Ja Tavastialle tulossa yllärivieras!? Näytti vielä autossa etupenkkiäkin tarkoituksella ...
Se vie teitä ihan 8-0. Mä en alentuis "kusetettavaksi".
Meitä? Mut ei kuitenkaan sua?
Noup!Koska mä nään sen stoorien ja juttujen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaikutti todella närkästyneeltä stoorissaan. Tuli itselle fiilis kuin olisi puhunut suoraan mulle 😭😞🤐😬 Rupes perussuomalaiseen tapaan hävettään ihan. Nää keskustelut täällä. Oma osallistuminen kaikenlaisiin mielipuolisiin spekulointeihin ja Kärtsärin "mustamaalaukseen".
No ei ollut närkästynyt, lähinnä vaikutti huvittuneelta. Mutta hyvä silti jos aiheutti sydänpistoksia paskanjauhajille ja mustamaalaajille. 🔥
Itse en halua shipata ihmistä jonka kumppani on tuotu julkisuuteen. Shippaus on kohdistunut juuri tähän artistipersoonaan, ei hänen henkilökohtaiseen minäänsä ja on ollut fiktiota. Tuskin meistä kukaan (TOIVOTTAVASTI) ole luullut että kyse on todellisuudesta. Mutta silti fiktiokin tuntuu vääremmältä jos joku seurustelee mielestäni ja hänen suhdetta pitää kunnioittaa koska aina jutut menee suhteeseen tässä ketjussa. Siispä shippaus goodbye :D
Somevastaavana toimiva Myrttiliisa varmaan osaa löytää kultaansa koskevat somekommentoinnit. Kyllä on taatusti selvillä mitä siitä puhutaan täälläkin. Videossa vaikutti todellakin vittuuntuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Kärtsä onneksi heilahtaneen scheissekirjoittelusta. Sama hönö autossa, uusi stoori...
Joku tainnut käydä palstalla lukemassa ihmisten spekulointeja... 😂 Ja Tavastian keikalle on tulossa vierailija?!
Eli Bojan.
Suomeksi veti tossa klipissä et tuskin mitään maailman tähteä on Tavastialle yllärinä tulossa. Eli just ehkä Antti Tuisku.
Siis tyyppi on itse rehennellyt lehdessä sijoitusasunnoillaan ja paremman lohen valitsemisella, ja nyt sitten on loukkaantunut kun niistä puhutaan 😂
Siitä sijoitushaastattelusta jäi mieleen myös se koulun taloustaitojen opetuksen kritisointi. Tyyppi, jonka englanti on tuota tasoa kaikkien kouluasteiden tarjoaman kieltenopetuksen jälkeen, ei ole kyllä kovin vakuuttava koulukriitikko. Ihan ekana kyllä tulee vaan mieleen, että se ei tiedä ollenkaan mitä kaikkea koulussa opetetaan ja miten, koska ei ole itse siellä vaivautunut kuuntelemaan opetusta.
Shippaustakin on niin monenkaltaista. voi naureskella tässä keississä vaikka jollekin hylkeelle ja ironian tasolla leikkiä aiheella bromance tai sitten sitä että alkaa miettiä jonkun elämää oikeesti kumppaneineen ynnä muine sekä vakavampine tunteineen.
Tuokin Tavastialle tulossa vierailija on jätetty tahallaan auki, jotta shippaajat odottavat kieli pitkällä Bojania. Sitten sieltä tulee joku Auto jää. Ratsastaa Bojan-suhteellaan kyllä nyt tässä.
Tottakai ennemmin tai myöhemmin käy niin että joku hype nousee ja sitten tulee vastailmiöitä. Tässä on kyse siitä vastailmiöstä eli tipahdetaan vähän sieltä pää pilvistä pois ja tulee esim artistia kohtaan tulevaa kritiikkiä. Kai se on ihan normaaliakin tällainen ilmiö tuollaisen hypen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaikutti todella närkästyneeltä stoorissaan. Tuli itselle fiilis kuin olisi puhunut suoraan mulle 😭😞🤐😬 Rupes perussuomalaiseen tapaan hävettään ihan. Nää keskustelut täällä. Oma osallistuminen kaikenlaisiin mielipuolisiin spekulointeihin ja Kärtsärin "mustamaalaukseen".
Mä revin mammojen häpeäsäännöt palasiksi, vedin vessanpöntöstä alas ja sylkäisin perään. Nyt loppu häpeily. 💪
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi veti tossa klipissä et tuskin mitään maailman tähteä on Tavastialle yllärinä tulossa. Eli just ehkä Antti Tuisku.
Onko A.T. alkanut ratsastamaan Käärijän nousussa olevalla tähdellä? Tulee pussaileen K:n kanssa lavalle.
Pysyköön siellä minne lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut närkästynyt, lähinnä vaikutti huvittuneelta. Mutta hyvä silti jos aiheutti sydänpistoksia paskanjauhajille ja mustamaalaajille. 🔥
Minusta vaikutti nimenomaan vittuuntuneelta. Sellaiselta, joka yrittää peitellä sitä siihen huvittuneisuuteen. Mutta kun sillä ei vaikuttanut olevan yhtään hauskaa näitten juttujen kanssa! Ja miksi olisikaan, kun on ihan itse sössinyt ne roolinsa kertomalla sijoituskämpistään ja yrittänyt samalla pitää varattoman käärijän julkisivua yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko A.T. alkanut ratsastamaan Käärijän nousussa olevalla tähdellä? Tulee pussaileen K:n kanssa lavalle.
Pysyköön siellä minne lähti.
Alan alkanut epäilemään, että Antti Tuisku osallistuu UMK:hon ensi keväänä. Tekee tämän viimeisenä liikkeenään artistiurallaan. Antti on aikaisemmin ajatellut ettei suomen kielellä voi osallistua, mutta nyt sekin todistettiin vääräksi. Toivottavasti biisi on vain parempi kuin Robinin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä teidän pettymystä. Koko ajanhan te ootte painottaneet, että tää on vaan kuvitelmaa, fictionia ja ei oo mitään tekemistä todellisten henkilöiden kanssa jne jne. Niin miksi se nyt onkin sitten iso juttu, että Jerellä oikeesti on tyttöystävä?
Ongelmaksi nousee se että ketju menee kokoajan asiattomaksi tyttiksen haukkumiseksi ja alkaa mennä liian paljon todellisuuden kanssa päällekkäin. Nyt kun tyttis on tuotu jo lehdissäkin esiin en koe että tämänkaltainen juttu on oikein koska sillä on lieveilmiönsä. Toki en tuomitse ketään joka kuvitteellisesti vielä puutarhailee ja voihan sitä iloita K:n ja B:n ystävyydestäkin, ei siinä mitään :)
On varmaan kysässy B:ltä et haluuko et kenttä on täynnä faneja vai haluutko hiipiä taksiin rauhassa? Veikkaan et B haluaa hiipiä hiljaisuudessa taksiin.
Silti ykkösveikkaus on et Alan tulossa Tavastialle kun nyt Helsingissä on ja Anatude myös ihan mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Kärtsä onneksi heilahtaneen scheissekirjoittelusta. Sama hönö autossa, uusi stoori...
Ja ylläreitä luvassa Tavastialle, hän kyllä osaa pitää hulluja jännityksessä 😄
Huom! Se vierailija voi olla Antti Tuisku auto jää
Ja onkin. T. pessimisti ei pety xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä revin mammojen häpeäsäännöt palasiksi, vedin vessanpöntöstä alas ja sylkäisin perään. Nyt loppu häpeily. 💪
Kiitos hei, äh miten voi tulla näin syyllinen olo tosta videosta, vaikka en ole tehnyt mitään, en ole ollut mustamaalaamassa ketään, mut spekuloinut ja kommentoinut 😮 Varmaan seonnut vain vähän täällä kirjoitellessa ja tästä tullu mun todellisuutta ja siks koen henkilökohtasena noi Käärijän sanat 😅😬.
Sehän on sen toinen luonto. Tähän saakka onnistui sumuttamaan fanejaan, että hän on höpönassu.