Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mistä Käärijän tietoon tullu tää kaikenlainen spekulointi asunnoista??? Ja Tavastialle tulossa yllärivieras!? Näytti vielä autossa etupenkkiäkin tarkoituksella ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo shipparin paras aika 😂 7.6 meni ilman mitään aktionia ja sitten tuli tyttisuutiset. 😂
Juu RIP shippi. 😀
Shippi gone forever 😀
En olisi uskonut, että ihana viisukevät päättyy tällaiseen draaman myllerrykseen. Bojanin Suomeen tulosta ei kai ole mitään todisteita vieläkään. Tässä on nyt jotain tapahtunut heidänkin välillään, jos ei tule, vaikka Bojan itse on kertonut tulevansa.
Eikä ole. Missä se tulo on ollut minkään sen isomman asteella, kuin että "I'm going to visit"? Ja "nicest would be if Jere has a big gig then".
Tavastia on aika pieni areena.
Tavastia on kuitenkin tavastia. Siellä esiintynyt semmoset pikkubändit kun esim. Black Sabbath ja Europe. Legendaarisin mesta Suomessa.
No jooo jooo, mutta katsopas sitä komeana keikkapaikkana Bojanin silmin. toivottavasti sitä ei esitellä hänelle Käärijän Suomenkeikkojen katsottavimpana areenana.
Ruisrock se olisi, jos olisin K, kutsuisin Bojanin sinne.
Bojanin silmin? No eikö nimenomaan Bojanin silmin tavastiakin ole askel ylöspäin jos vertaa tohon Irlannin mini loukkoon.
No mjoo, mutta eihän se heidän keikkapaikkansa ole. Vaan Käärijän. Ei ole minulle ainakaan iso keikka Suomessa, ja ihan syntyperäinen hesalainen olen. En tosin asu siellä enää. Mutta 38 vuotta asuneena sanoisin.
En edes tajua, miksi Tavastialla on sellainen maine. Aikoinaan Helsingin ainoa rock-klubi?
Voihan hyvinkin olla, että Jokerit tulevat juurikin Tavastialle esiintymään jossakin vaiheessa. Sikäli kiva nähdä Käärijän keikka siellä nyt.
Ne on kyllä ainakin muista maista etsinyt keikkapaikkoja, joihin mahtuu sellainne 1000-1500 katsojaa (twitterissä), joten siihen nähden Tavastia olisi aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin twitterissä hämmentävään Bojan ja Joker out vihaan. Tili on nimeltään Blanka news, charts and gossip.
Tietääkö joku, mistä on kyse. Ainakin siellä on tuotu esiin Bojanin kommentti jossakin keskustelussa 'coming out as a normal human being' . Se on väännetty tarkoittamaan, että Bojan tuossa haluaa sanoa, että on hetero ja siksi normaali. Minusta tuon Bojanin viestin tarkoitus on kyllä ihan muuta. Siellä sanotaan myös, että Bojan on hetero ja että hänellä on tyttöystävä. En nyt ehtinyt vielä tutustua tarkemmin, mistä on kyse. Oli vaan hämmentävää nähdä Joker outista kirjoitettava, että ovat kuvottavia koko porukka. Nyt kun selasin vielä, niin on kyllä aika sairasta Bojan-vihaa.Onko tämä se sama nainen, joka pyörtyi nähdessään Käärijän, Espanjatar? Siitä syy vihata Bojania. Mutta valitettavasti haukkuu väärää kasvia ihan turhaan.
Tili on Blankan fanitili ja Brighton, UK. Luulen,että viha liittyy mm. siihen, että hän luulee Bojanin tarkoittaneen, että vain heterot ovat normaaleja ihmisiä. Liittyy näihin suuntautumisjuttuihin. Oli ihan väkivallalla uhkailuakin Bojania kohtaan.
En seuraa sitä mutta muistan yhden twitterkeskustelun kyseisestä tilistä. Siinä arveltiin tuon blankatilin olevan hyvin homo- ja transfoobinen, koska siellä oli ilmeisesti myös ollut jotain Jann-vihaa, ja että se vaan ratsasti tolla bojanin lausunnolla voidaksern levittää paskaa jokereista (en tiedä miksi, kun ne kai kuitenkin oli sille blankalle ihan kivoja) . Bojan olisi kuitenkin siinä alkuperäisessä asiayhteydessä tarkoittanut, että normal human being tietenkin tukee vähemmistöjen oikeuksia eikä hänellä ole mitään vaikeuksia heilutella sateenkaarilippua. Blankafani halusi tästä kuitenkin vääntää vihalausunnon.
Jep, tolla blankatilillä on ihan avoimesti LGTBQ-vastaista sisältöä. Ja muutenkin valtavasti vihaa ihan yleisesti ottaen. Uskoisin että se on jokereita ja bojania vastaan ihan just siksi, koska he ovat avoimesti tukeneet seksuaalivähemmistöjä, eivätkä mitenkään pelkää kosketella tosiaankaan. Blanka news on esimerkiksi jakanut karttaa, jossa näkyy Puolan lgtb-vapaat (???) alueet, ja pitänyt sitä siis hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Kärtsä onneksi heilahtaneen scheissekirjoittelusta. Sama hönö autossa, uusi stoori...
Ja ylläreitä luvassa Tavastialle, hän kyllä osaa pitää hulluja jännityksessä 😄
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uusi kevät stoori!!!!
Apua ihan poskia kuumotti ...
Mistä toi "kevät" tohon tuli mut INSTAGRAM stoori piti lukea ...
Hah hyvä näpäytys Kärtsältä miljonääri höpinöille xD
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Kärtsä onneksi heilahtaneen scheissekirjoittelusta. Sama hönö autossa, uusi stoori...
Joku tainnut käydä palstalla lukemassa ihmisten spekulointeja... 😂 Ja Tavastian keikalle on tulossa vierailija?!
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä teidän pettymystä. Koko ajanhan te ootte painottaneet, että tää on vaan kuvitelmaa, fictionia ja ei oo mitään tekemistä todellisten henkilöiden kanssa jne jne. Niin miksi se nyt onkin sitten iso juttu, että Jerellä oikeesti on tyttöystävä?
Tämä!
Käärijä vaikutti todella närkästyneeltä stoorissaan. Tuli itselle fiilis kuin olisi puhunut suoraan mulle 😭😞🤐😬 Rupes perussuomalaiseen tapaan hävettään ihan. Nää keskustelut täällä. Oma osallistuminen kaikenlaisiin mielipuolisiin spekulointeihin ja Kärtsärin "mustamaalaukseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ihan poskia kuumotti ...Mistä toi "kevät" tohon tuli mut INSTAGRAM stoori piti lukea ...
Valehtelisin jos väittäisin etteikö "Käärijän uusi kevät" ihan näin tällai ajatuksen tasolla ja symbolisesti olisi mun sisäistä viherpeukaloa kihelmöiny ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Hah hyvä näpäytys Kärtsältä miljonääri höpinöille xD
Ihan helkkarin varmasti on käyty lukemassa näitä juttuja!!!
Vierailija kirjoitti:
Mistä Käärijän tietoon tullu tää kaikenlainen spekulointi asunnoista??? Ja Tavastialle tulossa yllärivieras!? Näytti vielä autossa etupenkkiäkin tarkoituksella ...
Se vie teitä ihan 8-0. Mä en alentuis "kusetettavaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ihan poskia kuumotti ...Mistä toi "kevät" tohon tuli mut INSTAGRAM stoori piti lukea ...
Valehtelisin jos väittäisin etteikö "Käärijän uusi kevät" ihan näin tällai ajatuksen tasolla ja symbolisesti olisi mun sisäistä viherpeukaloa kihelmöiny ollenkaan
😅
Veikkaan että Jodelia lukenut kun oli siellä jo UMK-aikaan ja itsekin postannut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Se vierailija voi olla Antti Tuisku auto jää
Olipas varsin vittuuntuneen oloinen käärijä stoorissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Se vierailija voi olla Antti Tuisku auto jää
Tai Alan Walker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vie teitä ihan 8-0. Mä en alentuis "kusetettavaksi".
Meitä? Mut ei kuitenkaan sua?
Ja kun tää asia on ollut tiedossa jo melkein puoli vuotta ja tässäkin ketjussa useaan kertaan mainittu. Miksi yksi Seiskan juttu on nyt yhtäkkiä maailmanloppu?