Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109201/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoisoemoji, munakoisoemoji, majesteettinen pönötys, housunhaarojen kiristys.... 🍆🍆🍆

Vierailija
109202/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä nyt himmaillaan? Mielikuvissani B laittaa jo K:lle whatsappia että heidät on tilattu Suomeen yksityiskeikalle.

K: whattafak? who? some finnish millionaire?

B: i don't know.. estr...estronaadat it says?

🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109203/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo cas nöpö -jutut menee aivan liian pitkälle. Ihan sama mitä ficceihin kirjoitetaan, koska ne on mielikuvitusta, mutta noilla kuvilla ja videoilla rikotaan B:n yksityisyyttä ja kehorauhaa ja ne on todella epäkunnioittavia häntä kohtaan. Kannattaa palautella mieleen että puhutaan kuitenkin 24-vuotiaasta, ei sillä että tuo olisi hyväksyttävää kenenkään kohdalla.. Ajatelkaa jos bändissä olisi nuori nainen ja keikan eturiviläiset faneiksi itseään kutsuvat zoomailisivat hänen haaroväliin ja täällä ihasteltaisiin sitä miten hyvin hänen cameltoe näkyy. Ei varmaan olisi kenenkään mielestä ok. Mun mielestä ei myöskään voi puolustautua sillä että jollain toisella palstalla kirjoitetaan törkyisempiä juttuja. Me ollaan vastuussa tästä sisällöstä.

Samaa mieltä, tämmönen epäkunnioittava yksityisyyden rikkominen on jo hieman ahdistavaa. Fiktio on fiktiota, jätetään oikeiden ihmisten kehot rauhaan.

Yhyy, artistia, jonka imago perustuu seksuaaliselle viehätysvoimalle ja flirttailulle seksualisoidaan keskustelupalstalla. 😱 Varmasti B särkyy tästä(kin), kun hänen kehoaan halutaan ja kommentoidaan ihailevaan sävyyn. 🙄

Olen tästä kyllä samaa mieltä. Koko bändi markkinoi itseään sanalla shagadelic ja erityisesti bojan hyödyntää seksuaalista vetovoimaansa lavalla ja varmaan kaikkialla muuallakin. Siitä on todella ok puhua ja sen saa huomata ja siihen saa reagoida. Mutta nöpötys ei ole ihan samaan tapaan oma valinta ja vaikka sen esiintyminen jossain odottamattomassa tilanteessa useimmiten varmaan nuorta miestä itseäänkin huvittaa, se kuuluu kuitenkin sinne kehorauhaan. Minä siis äsken kommentoin sitä Tavastian nöpötystä ja ymmärrän kyllä miksi se meni yli.

Musta missään vaiheessa ei kyse edes ole ollut erektiosta, vaan kireiden housujen läpi näkyvästä peruspaketista. Ja ne kireät kehonmyötäiset housut lavalla on myös tietoinen valinta, joiden tarkoituksena ei ainakaan ole kätkeä kehon muotoja.

Vierailija
109204/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te käsititte Joksujen ensi vuoden Suomen keikkasuunnitelmat? Ylen haastiksessa sanoivat että toivovat festarikeikkoja Suomesta ja ekoilla keikoilla sanoivat että hope to see you next year tms., mutta Tampereella jo lupasivat että ensi vuonna nähdään ja K:n ig stoorin perusteella jotain yhteistä on suunnitteilla. Eivät kai he festarikeikkoja saaneet noin nopeasti sovittua? Epäilen että ainoa mistä ovat voineet sopia noin nopeasti on yhteiskiertue K:n kanssa kättä päälle -periaatteella. Olisi ainakin mulle paljon mieluisampi vaihtoehto kuin festarit.

Olen aika varma että vetävät jonkun kiertueen K:n kanssa, ehkä euroopan? Toki en tiedä miten muut bändiläiset kestäisivät pari viikkoa samassa tilassa K:n ja B:n kanssa ;D

Vierailija
109205/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, mä oon ihan hirvee nauta

Vierailija
109206/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että Boitsullakin on omakohtaista kokemusta umazane misleistä.

Vierailija
109207/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te käsititte Joksujen ensi vuoden Suomen keikkasuunnitelmat? Ylen haastiksessa sanoivat että toivovat festarikeikkoja Suomesta ja ekoilla keikoilla sanoivat että hope to see you next year tms., mutta Tampereella jo lupasivat että ensi vuonna nähdään ja K:n ig stoorin perusteella jotain yhteistä on suunnitteilla. Eivät kai he festarikeikkoja saaneet noin nopeasti sovittua? Epäilen että ainoa mistä ovat voineet sopia noin nopeasti on yhteiskiertue K:n kanssa kättä päälle -periaatteella. Olisi ainakin mulle paljon mieluisampi vaihtoehto kuin festarit.

Olen aika varma että vetävät jonkun kiertueen K:n kanssa, ehkä euroopan? Toki en tiedä miten muut bändiläiset kestäisivät pari viikkoa samassa tilassa K:n ja B:n kanssa ;D

Nace on etukäteen varannut K ja B ja niiden yhteiselle aivosolulle oman keikka-auton. Muut pojat menevät keikkabussissa. Eihän siitä muuten tulisi yhtään mitään.

Vierailija
109208/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Jodel pyytää Kta ottamaan kantaa tähän fanien eliittikerhoon.

Siis mihin eliittikerhoon? Onko sellaista edes?

Taitaa olla, koska tää on nyt tosi monen puhetta eikä vain yhden ihmisen.

Ketä ne väittää eliittikerhoksi? Siis silleen yleisesti että sitä eturivin porukkaako vai keitä.

Vissiin ei oteta alaikäisiä siihen ryhmään. Jotain eturiviläisiä kai on ja T.Ö sekä SF. Todellisuudessahan ei tiedetä ketä siellä oikeesti on.

Tuon kyseisen discord-serverin kohdalla mainittiin vain kuvaaja ja eturiviläiset yleisesti, SF mainittiin vain ihan toiseen serveriin liittyen.

Vierailija
109209/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireiden housujen läpi näkyvä peruspaketti taitaa olla kans listakamaa?

Vierailija
109210/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on pakko alkaa säästämään koska jos suomi jätetään välistä se ei käy etten heitä näkisi

Vierailija
109211/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että Joksuille olis tulossa sellanenkin keikka Suomeen jolloin Kärtsä olisi tiedetysti jossain muualla omalla keikallaan. Olis edes joku mahis saada lippu :D

Vierailija
109212/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä nyt himmaillaan? Mielikuvissani B laittaa jo K:lle whatsappia että heidät on tilattu Suomeen yksityiskeikalle.

B: i don't know.. estr...estronaadat it says?[/quote

😂😂😂]

B muuten heitti läppää niistä K yksityiskeikoista Tavastialla :D

Vierailija
109213/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-v ei ole kuitenkaan mikään lapsi enää. Ja aivan jokaista laulajaa tai muuta esiintyjää kuolataan taatusti enemmän tai vähemmän julkisissa paikoissa. Samat säännöt pätee kuin shippaukseen, eli pysytään siihen tarkoitetuilla alustoilla, esim foorumit, eikä viedä kuolausta asianosaisen someen tms. Tietty mitään v*kivaltafantasioita tai muuta laitonta ei pidä sallia missään.

Tämä on täällä tosiaan aika kesyä esim tumppuun verrattuna.

Ja siis saa paheksua ihan rauhassa, ja olla osallistumatta tähän keskustelunaiheeseen, ja ilmaista oman mielipiteensä. Mutta älkää kiltit alkako poistattamaan, koska ei olla mitenkään palstan sääntöjen vastaista keskustelua tässä käyty.

Minusta nämä anatomian tunnit on kyseenalaisia, mutta en poistata mitään. Olen poistattanut vain omia juttujani joskus.

Vierailija
109214/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ne väittää eliittikerhoksi? Siis silleen yleisesti että sitä eturivin porukkaako vai keitä.

Vissiin ei oteta alaikäisiä siihen ryhmään. Jotain eturiviläisiä kai on ja T.Ö sekä SF. Todellisuudessahan ei tiedetä ketä siellä oikeesti on.

Tuon kyseisen discord-serverin kohdalla mainittiin vain kuvaaja ja eturiviläiset yleisesti, SF mainittiin vain ihan toiseen serveriin liittyen.

Laittakaa tästä jutusta aina päivitystä jos jotain uutta tulee. Semmoinen discord-leak tuon kohdalla olisi hyvä niin jäisivät kiinni jos nuo väitteet on totta.

Vierailija
109215/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B: i don't know.. estr...estronaadat it says?[/quote

😂😂😂]

B muuten heitti läppää niistä K yksityiskeikoista Tavastialla :D

En muuten tiedä tekeekö Joksut edes yksityiskeikkaa, lähinnä näyttävät esiintyvän jossain hyväntekeväisyystapahtumissa omien julkisten keikkojen ohella?

Vierailija
109216/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muilla peukut?

Vierailija
109217/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi oudoksi mennyt fanitus. Mikä ihmeen Kärtsän eliittifaniklubi. 😄

Kohta meilläkin on "nollarivi".

"Hei kuulitteks, et vauvislaisia nautoja oli pääsy Kärtsän nollikseen..?!??"

Ja joker outin sub box?

Sinne kyllä vissiin haettaisiin vaan käärijä ja häärijä

Vierailija
109218/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne NT:stä oppi sen, että K ja B laitetaan omaan autoon, mutta Kris ja Jure kyllä haluaa Härtsän niiden autoon. 😂

Vierailija
109219/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Superfania Kääryleineen kommentoitiin? Kiinnostaa!

Vierailija
109220/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B: i don't know.. estr...estronaadat it says?

🤣🤣🤣🤣

Mullakin tuli mielikuva että jää Ålandin Anders toiseksi kun mammat lyö pojille massit tiskiin🤣 watafak vois Kärsykin tulla ihan uteliaisuudesta katsomaan hulluja nautoja. Ja mukana olen jos tämä toteutuu.

Ketju on lukittu.