Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Siis mitä, mä en nähnyt mitään! Mistä voin hakea todisteita?
Mä muuten näin Tavastialla b:n nöpötyksen!!! Ja se tosiaankin näkyi silloin kun k oli lavalla. En ihmettele kyllä yhtään, se tilanne oli tosi hot. Olin siis aika edessä vasemmassa reunassa ja bojanin sivuprofiilia tuli tutkiskeltua.
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Päivän pahimmat "ei, apua" -ääneennaurut tälle. :)
Vierailija kirjoitti:
Bojanin vitusta kyllä huokui aidon kuuloinen tunnemaailma. Ei tainnut lausua ensimmäistä kertaa. Ja SSOL todellakin kertoo Liverpoolista, tästä oli englanninkielistä keskustelua jossain.
Eikös se koko biisi kertonut kokemuksista viisuista ja faneista? Va muistanko ihan väärin?
Vierailija kirjoitti:
Bojanin vitusta kyllä huokui aidon kuuloinen tunnemaailma. Ei tainnut lausua ensimmäistä kertaa. Ja SSOL todellakin kertoo Liverpoolista, tästä oli englanninkielistä keskustelua jossain.
Kiitos!!! Sain alanuolilla jäätävän tyrmäyksen tänään, kun kysyin kertoisiko K:sta ja Liverpoolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän bojan että se kostopitsi on maailman seksikkäin paita? Vai osuiko se vaan sattumalta käsiin laukusta Tavastian myöhemmälle keikalle?
No ei varmasti ollut sattumaa, että sexyimmät kamppeet otetaan esiin heti, kun Kärpyn kanssa ekaa kertaa lavalla.
Ja tällä keikalla taisi ainoastaan olla se vatsan ja rinnan nuoleminen. Jos sovittu ennalta, niin läpinäkyvä pitsipusero hyvä valinta. 😁 Tuntee K:n kielen iholla paidan läpikin.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon ekan lauseen joku neljä kertaa ennen kuin tajusin mitä sillä tarkoitetaan. Jäi vissiin se gyne-isä kummittelemaan mieleen, kun en pystynyt heti jatkamaan seuraavaan lauseeseen, josta se asiayhteyskin olisi selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Mä muuten näin Tavastialla b:n nöpötyksen!!! Ja se tosiaankin näkyi silloin kun k oli lavalla. En ihmettele kyllä yhtään, se tilanne oli tosi hot. Olin siis aika edessä vasemmassa reunassa ja bojanin sivuprofiilia tuli tutkiskeltua.
Very brotherly friendship, yes yes.
Onko se nykyään maanantai, jolloin Anna-Liisat pitävät kokoontumisajonsa? Vai jäikö tänne kaikki puutteessa olevat? (Juu ja tiedän, olen täällä itsekin.😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Cvjeticanin miehelle avautuminen listalle.
No todellakin olin samaa tulossa sanomaan. Ja ihan varovaisesti tiedustelen että mahtaako olla taas imatran koski asialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon ekan lauseen joku neljä kertaa ennen kuin tajusin mitä sillä tarkoitetaan. Jäi vissiin se gyne-isä kummittelemaan mieleen, kun en pystynyt heti jatkamaan seuraavaan lauseeseen, josta se asiayhteyskin olisi selvinnyt.
Sama ja nää mun vastaukset on mennyt jo 3 kertaa moden tarkistettavaksi. Mutta siis:
Bojanin vattu listalle 😅. Pari kertaa piti lukea ennenkuin sisäistin mitä tässä haettiin takaa 🤣
Se tulikuuma seksipakkaus kiemurtelemassa lavalla ... ja sitten se pieni harittavakatseinen pipopää ... Sama kaveri, uskosko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi?
Life goals: nähdä B:n nöpötys lähietäisyydeltä. Itse olin sen verran kauempana, et jäi tällaiset tärkeät yksityiskohdat huomaamatta. 😔
Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000 euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).
Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen?
201-500 euroa: nuoli ylös.
Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.
Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän bojan että se kostopitsi on maailman seksikkäin paita? Vai osuiko se vaan sattumalta käsiin laukusta Tavastian myöhemmälle keikalle?
No ei varmasti ollut sattumaa, että sexyimmät kamppeet otetaan esiin heti, kun Kärpyn kanssa ekaa kertaa lavalla.
No tätä just mietin että bojanilla on siis sama maku kuin meillä. Koska totta kai se on halunnut olla parhaimmillaan!
Mö tyrskin täällä yksinäni kun muistelen niitä UMK:n aikaisia Kärden kuolauksia ja munakoisoemojeitq. Kukapa olisi nähnyt että
Yhtälöön lisätään kostopitsipaitainen slaavilainen rokkipoitsu nöpötyksineen ja vielä että ollaan ihan eri sfääreissä kuolaamisen suhteen. Ja vielä että tosiaan, se räppärikin oleellisesti liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi innostua näin paljon pitsipaitasesta miehestä ja erityisesti siitä et sen nännit näkyy paidasta läpi. 🥵
Et ole ainoa. Siihen kun lisää sen taisto valmiudessa olevan jorman, niin kyllähän tässä pää menee pyörälle.
Taistovalmiudessa oleva jorma listalle! Taitaa suurin osa mammoista olla ihan valmiita horny jailiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi innostua näin paljon pitsipaitasesta miehestä ja erityisesti siitä et sen nännit näkyy paidasta läpi. 🥵
Et ole ainoa. Siihen kun lisää sen taisto valmiudessa olevan jorman, niin kyllähän tässä pää menee pyörälle.
Taistovalmiudessa oleva jorma listalle! Taitaa suurin osa mammoista olla ihan valmiita horny jailiin 😂
Taitaa kyllä sellissä olla aika avoimien ovien päivät. Ei kannata lukita, kun siellä jatkuvasti ramppaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus aiemminkin olen tainnut kommentoida, että tää koko ketju on horny jailin avo-osasto.
Vierailija kirjoitti:
Se tulikuuma seksipakkaus kiemurtelemassa lavalla ... ja sitten se pieni harittavakatseinen pipopää ... Sama kaveri, uskosko?
Tää pätee niin molempiin! Tavastian lavalla molemmat vs. Bulbasaur-pipoinen K katselemassa ylöspäin B:tä sekä kudotussa pipossa hymyilevä B.