Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Siis mitä, mä en nähnyt mitään! Mistä voin hakea todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan kiroilee suomeksi. 🤩
https://twitter.com/arendellepeach/status/1706338449077231885?t=ICYHz1N…
Haluan naimisiin Bojanin v i tt u saa ta nan kanssa!
Sitä ei kyllä oltu häälistalle vielä kirjattu, eli anna palaa vaan 😁
Olikohan kostopitsi jo varattu? Mietin että voiko sen kanssa edes mennä naimisiin vai onko se vähän niinku jumalanpilkkaa?
Kostopitsi on varattu Bojanille omaksi hääasuksi. :D
Haittaako et nännit näkyy/tulee läpi?
Ellei nyt paavi ala maailmankumousta tehtailemaan niin tuskin ne pääsee menemään naimisiin missään roomalaiskatolisessa katedraalissa, eli veikkaan ettei hirveästi haittaa. Ja onhan ne nännit aika jumalaiset toisaalta eli yläkerran ukko tuskin panee pahakseen. Toivottavasti ei nyt kumminkaan nänneistä innostuen pane mitään/ketään muutakaan, ainakaan sen omissa häissä.
Kärdehän varmaan ottaa paidan kokonaan pois, vaikka sille semmoinen puettaisiinkin. Eli nännitx4 luvassa tässä seremoniassa.
Olin kirjoittamassa samaa katolisesta kirkosta, mutta Boitsu on niin jumalainen että Paavi varmaan muuttaa vaikka koko katolisen kirkon doktriinin tämän takia, eiks jeh. :D
Mulle on nyt epäselvää tää uskontohomma. Jossain haastattelussa tai lehtijutussa luki että b olisi ortodoksi. Kyse oli joulun vietosta vasta uutena vuotena ja siksi se mainittiin. Mietin vaan että onko paavilla tähän nyt mitään sanavaltaa.
Oi no sitten. En ole perillä kreikkalaisortodoksien (?) naimatavoista, voiko miespari mennä kirkossa naimisiin? Jumalaiset ne nännit kumminkin on niin sallittaneen missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Speku: Kiertueella ei esitetty Suomessa erityisen suosittua Padamia (Twitter-teinitkin diggaavat siitä kovasti) pyynnöistä huolimatta, jossain oli kuulemma ollut kylttikin ja Boitsu reagoinut vähän että LOL ei, koska hän oli liian hyvällä tuulella laulaakseen ko. biisiä. :)
Ehkä parempi näin. Padam saa mut aina itkemään, olisin sitten pillittänyt siellä ja sitten joutunut kasaaman itseäni loppukeikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä suomen festarit ois todennäköisimmin joksuille sopivimmat?
Qstock esimerkiksi. Iso linja valtavirtaa, mutta aina on myös indietä mukana.
Minä esitän Provinssia. Blind Channel jo on siellä.
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Cvjeticanin miehelle avautuminen listalle.
Seppo Kääriän tiedän mutta kuka on Boja?
Ihana kapteenimme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kostopitsi jo varattu? Mietin että voiko sen kanssa edes mennä naimisiin vai onko se vähän niinku jumalanpilkkaa?
Mä varaan ne nännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei nyt paavi ala maailmankumousta tehtailemaan niin tuskin ne pääsee menemään naimisiin missään roomalaiskatolisessa katedraalissa, eli veikkaan ettei hirveästi haittaa. Ja onhan ne nännit aika jumalaiset toisaalta eli yläkerran ukko tuskin panee pahakseen. Toivottavasti ei nyt kumminkaan nänneistä innostuen pane mitään/ketään muutakaan, ainakaan sen omissa häissä.
Kärdehän varmaan ottaa paidan kokonaan pois, vaikka sille semmoinen puettaisiinkin. Eli nännitx4 luvassa tässä seremoniassa.
Olin kirjoittamassa samaa katolisesta kirkosta, mutta Boitsu on niin jumalainen että Paavi varmaan muuttaa vaikka koko katolisen kirkon doktriinin tämän takia, eiks jeh. :D
Mulle on nyt epäselvää tää uskontohomma. Jossain haastattelussa tai lehtijutussa luki että b olisi ortodoksi. Kyse oli joulun vietosta vasta uutena vuotena ja siksi se mainittiin. Mietin vaan että onko paavilla tähän nyt mitään sanavaltaa.
Oi no sitten. En ole perillä kreikkalaisortodoksien (?) naimatavoista, voiko miespari mennä kirkossa naimisiin? Jumalaiset ne nännit kumminkin on niin sallittaneen missä vaan.
Kirkot on niin epävarmoja näissä asioissa että ehdotan jotain antiikin Kreikan bakkanaaleja. Siellä kaikki on kuitenkin yhtyneet kaikkiin ja viini on virrannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi?
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Linkin avaaminen täysin sun omalla vastuulla. Eikä kannata julkisella paikalla avata. Jos pääsee jotain huokauksia suusta vaikka ääneen.
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Vierailija kirjoitti:
Oishan se vähän outoa, Boitsun faija ronkkimassa alapäätä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cvjeticanin miehelle avautuminen listalle.
No hups, vielä yksi -in jäi nimestä uupumaan mutta ei taida haitata 😁
Bojanin vitusta kyllä huokui aidon kuuloinen tunnemaailma. Ei tainnut lausua ensimmäistä kertaa. Ja SSOL todellakin kertoo Liverpoolista, tästä oli englanninkielistä keskustelua jossain.
Tietääköhän bojan että se kostopitsi on maailman seksikkäin paita? Vai osuiko se vaan sattumalta käsiin laukusta Tavastian myöhemmälle keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän bojan että se kostopitsi on maailman seksikkäin paita? Vai osuiko se vaan sattumalta käsiin laukusta Tavastian myöhemmälle keikalle?
No ei varmasti ollut sattumaa, että sexyimmät kamppeet otetaan esiin heti, kun Kärpyn kanssa ekaa kertaa lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin hemmetin hyvä tuuri että valitsee sattumalta seksikkäimmän paitansa sille keikalle, jossa K on ekaa kertaa mukana, niin kannattaisi lotota välittömästi.
No mutta eihän Kärtsän ja Boitsun rakkautta yksikään kirkko pidättele! Oli sitten arkkipiispa tai paavi, ihan sama.