Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Täällä on pitkästä aikaa hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Oishan se vähän outoa, Boitsun faija ronkkimassa alapäätä. 😅
Se vasta olisi outoa jos poika olisi valinnut isänsä ammatin.
Slovenian terveysnetin asiakaskokemuksia: "Älkää menkö sille pitsipaitaiselle gynelle, viimeks jouduttiin keskeyttää tutkimuksen Imatran kosken padon murruttua"
Vierailija kirjoitti:
Ongelma yksityiskeikassa on se miten valitaan ne jotka pääsee yleisöön, siis jos monikin on valmis maksamaan vaadittavan summan. Hunger games taas? K:n Tukholman keikka oli jonkun synttäreillä, ja synttärisankari kai vain kutsui kaverinsa sinne.
Sama kaava kuin aitiossa. Ekat jotka ilmoittautuu pääsee mukaan. Etukäteen sovitaan yleisön lukumäärä.
Nopeat syö hitaat, näinhän se menee.
Entä jos pojat heittäisivät kaksi yksityiskeikkaa samassa paikassa? Problem solved, paljon rahaa mutta intiimi meno. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Siis mitä, mä en nähnyt mitään! Mistä voin hakea todisteita?
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Linkin avaaminen täysin sun omalla vastuulla. Eikä kannata julkisella paikalla avata. Jos pääsee jotain huokauksia suusta vaikka ääneen.
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Tätä Plastikaa vaan ei pysty enää kuuntelemaan ilman, että tämä näkyy verkkokalvoilla😂
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden vierailu tähän väliin vähän kannibalisoi tota ICIP Tommy projektia, jis oli tarkoitus hyödyntyä siitä enemmänkin kaupallisesti. Jälkipromoaminen jäi vähän vaisuksi.
Miksi biisejä pitää promota? Kun minä olin nuori, ei tarvinnut! Niitä kuunneltiin vain, jos ne olivat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma yksityiskeikassa on se miten valitaan ne jotka pääsee yleisöön, siis jos monikin on valmis maksamaan vaadittavan summan. Hunger games taas? K:n Tukholman keikka oli jonkun synttäreillä, ja synttärisankari kai vain kutsui kaverinsa sinne.
Sama kaava kuin aitiossa. Ekat jotka ilmoittautuu pääsee mukaan. Etukäteen sovitaan yleisön lukumäärä.
Nopeat syö hitaat, näinhän se menee.
Ja jos tosiaan ois jopa 100 hengen keikka, niin eiköhän kaikki tai ainakin suurin osa halukkaista mahdu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä täällä hiihtelen mutta tuolla ajat sitten oli bn isän haastattelu ja jumaliste sehän on GYNEKOLOGI!!! Mä ryhdyn niin käymään vuositarkastuksissa ljubljanassa! Pääsepähän edes yhdelle cvjeticaninin miehelle avautumaan
Cvjeticanin miehelle avautuminen listalle.
No todellakin olin samaa tulossa sanomaan. Ja ihan varovaisesti tiedustelen että mahtaako olla taas imatran koski asialla?
Apua! Tunnustan! 😂 Ilmeisesti irstailuissani on joku tunnistettava kaava.
Imatran koski
Etkö sä ole vieläkään sitä surisevaa apuvälinettä tilannut? Vai eikö vaan auttanut? (Ymmärrän, NT oli vähän "rasittavaa" seurattavaa)
Voisin suositella sulle Satisfyer Pro:ta 😄
Kiitos, täytyy ehdottomasti tutustua tuohon. En tosiaan ole ennättänyt perehtyä surinoihin mutta pakkohan tässä on jotain tehdä, ennen kuin varaan sen vastaanottoajan ljubljanasta.
Imatran koski
Kävin vanhoja soittolistoja läpi ja vastaan tuli vuosien takainen A. Tuiskun "En kiellä" biisi ja siitä tuli mulle kevytmieliseen shippaukseen biisi K:sta ja B:stä. Itse asiassa siinä on kohta "Katolla maataan. Yö lämmin ja musta" josta tuli mieleen yksi Leilan (?) julkaisema ficci, jossa oltiin Sloveniassa tähtitaivaan alla katolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slovenian terveysnetin asiakaskokemuksia: "Älkää menkö sille pitsipaitaiselle gynelle, viimeks jouduttiin keskeyttää tutkimuksen Imatran kosken padon murruttua"
😂 Ei apua, tämä koko viesti kuuluu listalle!!
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan meitä tässä ketjussa pyörii, noin reilu 80?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on salamyhkästä teoriaa tulilla. Miksi K&B olivat niin rentoja toistensa seurassa lopuksi, ja miksi kaikki hullu jännite heidän välillään oli poissa? Olivat vain rennosti ja raukeasti yhdessä, luottaen ja fiilistelen hyvää oloa.
Mutta miksi?
Siveyspoliisi poistaa mun viestin, jos vastaan tähän.
On saanut tulla suihinotolle. Siksi.
Kyllä. B:lle jöpötti lavallakin ollessa ja piti kiskoa housuja haaroista siitä syystä ku alkoi kiristää. Ku toinen (K) oli siinä lähimain, oliko niin et vasta tulossa lavalle vai oliko se sen jälkeen ku alko housujen etumus kiristään.
Siis mitä, mä en nähnyt mitään! Mistä voin hakea todisteita?
Oletko nyt ihan varma haluavasi nähdä tuon? Se on sitten verkkokalvoilla (ja mielessä) ikuisesti. Puhun kokemuksesta.
Linkin avaaminen täysin sun omalla vastuulla. Eikä kannata julkisella paikalla avata. Jos pääsee jotain huokauksia suusta vaikka ääneen.
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Tätä Plastikaa vaan ei pysty enää kuuntelemaan ilman, että tämä näkyy verkkokalvoilla😂
Oon yksin kotona mutta punastuin (Katsoin ton klipin ekaa kertaa)
Pitsitoppi on toki hot. Mutta Tampereella ollut elegantti paljetti rocks! Muistanette että Kärtsän Liverpool asuna oli musta paljettiasu myös. Ihan kuin tässä ei olisi mietitty mikä on sen mieleen. Bojan koittaa olla niin ovela 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000 euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).
Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen?
201-500 euroa: nuoli ylös.
Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.
Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.
En usko, että muut kulut on noin isot. Hehän voisivat vetää vaikka akustisen keikan ja tuskin tarvii kovin paljon crewta matkaan. Itse voisin kyllä sijoittaa enemmänkin kuin 500e, ehkä n. 800 jos keikka järjestyy. 200 henkeä on jo melko iso keikka, ehkä puolet tuosta olisi hyvä?
Ei liian vähänkään porukkaa. Siinä ei pääse pakenemaan, jos ei uskallakaan kohdata. Olen tottunut pakenemaan Boitsun luota.
Ainakaan mulla ei olis tarvetta edes päästä juttelemaan pojille niin olisin muille vain hyvä maksumies. (Koska en muistaisi siinä vaiheessa edes omaa nimeäni.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saatu Slovenian tulvat aisoihin ni Imatralla alkaa! Onkohan kukaan varmistanut oliko sillä iskällä oikeesti se taiston pitsipaita lainassa sillon elokuun alussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan meitä tässä ketjussa pyörii, noin reilu 80?
Peukkuja on tullut kommentteihin semmoiset 120-130 parhaimmillaan viime aikoina mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan kiroilee suomeksi. 🤩
https://twitter.com/arendellepeach/status/1706338449077231885?t=ICYHz1N…
Haluan naimisiin Bojanin v i tt u saa ta nan kanssa!
Sitä ei kyllä oltu häälistalle vielä kirjattu, eli anna palaa vaan 😁
Olikohan kostopitsi jo varattu? Mietin että voiko sen kanssa edes mennä naimisiin vai onko se vähän niinku jumalanpilkkaa?
Kostopitsi on varattu Bojanille omaksi hääasuksi. :D
Haittaako et nännit näkyy/tulee läpi?
Ellei nyt paavi ala maailmankumousta tehtailemaan niin tuskin ne pääsee menemään naimisiin missään roomalaiskatolisessa katedraalissa, eli veikkaan ettei hirveästi haittaa. Ja onhan ne nännit aika jumalaiset toisaalta eli yläkerran ukko tuskin panee pahakseen. Toivottavasti ei nyt kumminkaan nänneistä innostuen pane mitään/ketään muutakaan, ainakaan sen omissa häissä.
Kärdehän varmaan ottaa paidan kokonaan pois, vaikka sille semmoinen puettaisiinkin. Eli nännitx4 luvassa tässä seremoniassa.
Olin kirjoittamassa samaa katolisesta kirkosta, mutta Boitsu on niin jumalainen että Paavi varmaan muuttaa vaikka koko katolisen kirkon doktriinin tämän takia, eiks jeh. :D
Mulle on nyt epäselvää tää uskontohomma. Jossain haastattelussa tai lehtijutussa luki että b olisi ortodoksi. Kyse oli joulun vietosta vasta uutena vuotena ja siksi se mainittiin. Mietin vaan että onko paavilla tähän nyt mitään sanavaltaa.
Saa olla Ransu-polo ihan rauhassa. Koska B on serbialaista sukua, niin tosiaan on todennäköisintä, että ovat ortodokseja. Nimellisesti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mulla ei olis tarvetta edes päästä juttelemaan pojille niin olisin muille vain hyvä maksumies. (Koska en muistaisi siinä vaiheessa edes omaa nimeäni.)
Sama, mulle riittää pelkkä keikka ja revontulet.
Yksityis keikka on huippu idea! Mitä jos pyydetään myös Blind channel mukaan niin saadaan vielä enemmän fiilistä lavalle ja yleisöön? Pojat vois vierailla toistensa bändeissä ja me vaan jorattais.