Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole niin että tällä on paljon kokemattomia ja syrjäytyneitäkin ihmisiä, joilla ei ole oikeaa yhteyttä normaaleihin ihmissuhteisiin, niin siksi helposti tulee ylilyöntejä. Eikä ymmärretä, miltä mikäkin muista tuntuu tai mikä on sopivaa. Fantasia korvaa todellisuuden.
Mikä on sitä todellista elämää? Ihmiset kaipaavat fantasiaa, eikä siinä ole mitään väärää. Sitä varten on luotu mm. kirjallisuutta, elokuvia, tv-sarjoja, taidetta, ficcejä.. Some on nykyään läsnä melkein kaikkialla ja suurin osa meistä käyttää sitä. Ei se silti tarkoita sitä, että se on korvannut ihmissuhteet. Itseasiassa sen kautta voi jopa löytää uusia ihmissuhteita. Tämä ketju on saattanut yhteen samalla tavalla ajattelevia ihmisiä, osa heistä ehkä tapaa uudestaankin. Jos ei kuitenkaan ruvettaisi täällä ihmettelemään ja sanelemaan, että miten muut saavat elää tai mihin he saavat aikansa käyttää.
Kyllä kai nyt ihmisen pitää itsekin tietää, mikä on sopivaa ja mikä ei. Suljetuilla palstoilla saa kirjoitella mitä ikinä haluaa tai kehtaa (ellei sitten muu joukko sulje ulos) mutta julkisilla ja kaikille avoimilla foorumeilla on joitain sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole niin että tällä on paljon kokemattomia ja syrjäytyneitäkin ihmisiä, joilla ei ole oikeaa yhteyttä normaaleihin ihmissuhteisiin, niin siksi helposti tulee ylilyöntejä. Eikä ymmärretä, miltä mikäkin muista tuntuu tai mikä on sopivaa. Fantasia korvaa todellisuuden.
Mikä on sitä todellista elämää? Ihmiset kaipaavat fantasiaa, eikä siinä ole mitään väärää. Sitä varten on luotu mm. kirjallisuutta, elokuvia, tv-sarjoja, taidetta, ficcejä.. Some on nykyään läsnä melkein kaikkialla ja suurin osa meistä käyttää sitä. Ei se silti tarkoita sitä, että se on korvannut ihmissuhteet. Itseasiassa sen kautta voi jopa löytää uusia ihmissuhteita. Tämä ketju on saattanut yhteen samalla tavalla ajattelevia ihmisiä, osa heistä ehkä tapaa uudestaankin. Jos ei kuitenkaan ruvettaisi täällä ihmettelemään ja sanelemaan, että miten muut saavat elää tai mihin he saavat aikansa käyttää.
Nimenomaan. Kaikkialla on fantasiaa. Ja fantasian myötä se ns. oikea elämä voi alkaa maistua paremmalta ja saada uusia, positiivisia sävyjä, esim. omaan parisuhteeseen, seksiin, oman itsensä rakastamiseen ja itseensä panostamiseen liittyen.
Tämä keskustelupalsta/fiilistelyketju/shippaus on tuonut itselleni ainakin pelkästään hyviä fiiliksiä ja hyvää mieltä ja hyviä asioita. Ne ketjun vähän negatiivisemmatkin jutut kuuluu asiaan ja yhdessä niistäkin on aina lopulta selvitty. Täällä on yhteisöllinen tunnelma, samanhenkisiä ihmisiä, taitavia verbalikkoja ja suuria koomikoita, hulluja ja ihania, romantiikan (ja miksei s eksinkin) nälkäisiä shippaajia, totisempia tilanteiden tasoittajia ... Ja mitä vielä, joka lähtöönhän meitä on.
Voisin jatkaa tätä vaikka miten, mutta lopuksi ....
Kiitos kaikille, rakastan teitä 💖
Fantasioissa ei ole mitään vikaa ja oman pään sisällä niitä voi olla vaikka minkälaisia mutta oikeiden ihmisten julkinen yhdistely ja heidän välisen seks. toiminnan toivominen on erikoista. Kun sitähän tämä ketju pääosin on, toivomista että nuo päätyy sänkyyn. Että sitä vaan ihmettelen miksi.
Shippaan shippaan ja shippaa niin perhanasti kuulkaa, ei oo loppua näkyvissä. Eläkää sen kanssa, itsekin elän ja hyvin menee.
Ei jakseta nyt jankata joka hemmetin asiasta vaan iloitaan kauniista asioista ympärillämme, niinkuin vaikka tästä:
Tapahtui mielestäni ihan NT:n kynnyksellä, ajantaju tässä jo tosin flippaa. Video kannattaa katsoa alusta loppuun, siellä on mm. tosi upeita model poseja Krisiltä, mutta oma lempparikohtani on tietenkin noin 5.45 alkaen ja tiedätte varmaan miksi Syvä huokaus Se biisikin tuossa taustalla jotenkin niin (TRIGGER WARNING!!!!) eroottisesti latautunut.
💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin poistuu nuo yksityishenkilöä koskevat viestit, on niitä ennenkin poistettu, eivät kuulu tänne
Ei muuten poistunut tässä ihan parin päivän sisällä kun keskusteltiin päätösbilevideoista. Poistelijat olivat ilmeisesti vapaalla silloin.
Kyllä poistuivat, itsekin poistelin
Etpä sitten täydellisesti onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja on käynyt parikin kertaa sanomassa että kyseessä on fiilistelyketju eikä mikään puhdas shippiketju. Onneksi tuolla instassa aletaan tajuta että kyseessä ystävyys eikä mikään romanssi.
Minä olen tehnyt tämän aloituksen ja itseasiassa se tehtiin sen takia, että ihmisillä oli halua shippaukseen. Otsikkoon livahti sana fiilistely ja jos täällä on muita alkuperäisiä kommentoijia, niin he varmasti muistavat sen, että tästä asiasta keskusteltiin ja mietittiin, että olisi pitänyt käyttää sanaa shippaus. Harmi, että tästä asiasta joudutaan edelleenkin käymään vääntöä, koska ketju on luotu hyvänmielen ketjuksi, jossa saa fiilistellä, shipata jne. Missään kohtaan ei ole kuitenkaan mainittu, että ankeuttaminen on sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Shippaan shippaan ja shippaa niin perhanasti kuulkaa, ei oo loppua näkyvissä. Eläkää sen kanssa, itsekin elän ja hyvin menee.
Siltä näyttää 😂
Vierailija kirjoitti:
Samoin ja mukavasti menee myös. Nordic tourista en ole toipunut vieläkään. Jännä, että shippaajilla usein on rauha maassa ja hyvä mieli, ja sitten muilla on kovin kurjaa ja pitää jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!
Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka
Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.
Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?
Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.
Ao3 pääsee ihan vaan klikkaamalla että olen täysi-ikäinen jne. Samoin ihan oikeille prnosivuille. Pitäisi vahtia paremmin mitä ne alaikäiset netissä tekevät. Saattaa olla tämä fiilistelyketjun lukeminen sieltä siveimmäistä päästä.
Vähän ohi aiheen, mutta tää ei ihan pidä paikkaansa. Kyllä, K18 tai AO3 termein E-tason fikkejä pääsee lukemaan ilman tunnuksiakin, jos kirjoittaja ei ole niitä lukinnut. Mutta sivustolle lukittuja fikkejä ei pääse lukemaan ilman tunnuksia, vaikka olisi ihan G-tason (eli S kuten sallittu) fikkikin. Riippuu täysin siitä, miten kirjoittaja on määritellyt pääsyn fikkiin, ja itse asiassa lukitut fikit eivät edes näy haussa kirjautumattomille.
Mutta siitä olen täsmälleen samaa mieltä, että tämä ketju vauvalla on varmaan kepeintä shippausta, mitä olen eläessäni nähnyt. Poistelijat eivät kestä edes humoristisia minifikkejä poikien saunaillasta. Saisivat varmaan slaagin, jos ikinä näkisivät niitä rajuimpia lukon takana olevia K/B-fikkejä AO3:lla. Itse asiassa nämä kauhistelijat varmaan saisi järkytettyä ihan vain jo näyttämällä heille tumblrin puolella olevaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja on käynyt parikin kertaa sanomassa että kyseessä on fiilistelyketju eikä mikään puhdas shippiketju. Onneksi tuolla instassa aletaan tajuta että kyseessä ystävyys eikä mikään romanssi.
Minä olen tehnyt tämän aloituksen ja itseasiassa se tehtiin sen takia, että ihmisillä oli halua shippaukseen. Otsikkoon livahti sana fiilistely ja jos täällä on muita alkuperäisiä kommentoijia, niin he varmasti muistavat sen, että tästä asiasta keskusteltiin ja mietittiin, että olisi pitänyt käyttää sanaa shippaus. Harmi, että tästä asiasta joudutaan edelleenkin käymään vääntöä, koska ketju on luotu hyvänmielen ketjuksi, jossa saa fiilistellä, shipata jne. Missään kohtaan ei ole kuitenkaan mainittu, että ankeuttaminen on sallittu.
Kukaan ei tiedä oletko sinä ap vai et, ap on kuitenkin kirjoittanut vähän eri sanoin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa ajatella vain kerran viikossa lauantaina pimeässä peiton alla ja totisessa lisääntymistarkoituksessa. Kaikkea pitää varoa ja hävetä, eikä mistään pidä innostua, koska kuitenkin itku pitkästä ilosta ja mitä ne naapuritkin ajattelee. Vanha kansa viisauksineen on totisesti kerääntynyt tähän ketjuun pelastamaan meidät hairahtuneet!
Tästä tulikin mieleen, että mun mies huomasi vihdoinkin mun seinälle laittaman Käärijän kuvan.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!
Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka
Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.
Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?
Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.
Ao3 pääsee ihan vaan klikkaamalla että olen täysi-ikäinen jne. Samoin ihan oikeille prnosivuille. Pitäisi vahtia paremmin mitä ne alaikäiset netissä tekevät. Saattaa olla tämä fiilistelyketjun lukeminen sieltä siveimmäistä päästä.
Vähän ohi aiheen, mutta tää ei ihan pidä paikkaansa. Kyllä, K18 tai AO3 termein E-tason fikkejä pääsee lukemaan ilman tunnuksiakin, jos kirjoittaja ei ole niitä lukinnut. Mutta sivustolle lukittuja fikkejä ei pääse lukemaan ilman tunnuksia, vaikka olisi ihan G-tason (eli S kuten sallittu) fikkikin. Riippuu täysin siitä, miten kirjoittaja on määritellyt pääsyn fikkiin, ja itse asiassa lukitut fikit eivät edes näy haussa kirjautumattomille.
Mutta siitä olen täsmälleen samaa mieltä, että tämä ketju vauvalla on varmaan kepeintä shippausta, mitä olen eläessäni nähnyt. Poistelijat eivät kestä edes humoristisia minifikkejä poikien saunaillasta. Saisivat varmaan slaagin, jos ikinä näkisivät niitä rajuimpia lukon takana olevia K/B-fikkejä AO3:lla. Itse asiassa nämä kauhistelijat varmaan saisi järkytettyä ihan vain jo näyttämällä heille tumblrin puolella olevaa keskustelua.
G-tason ficci alkoi vähän kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa ajatella vain kerran viikossa lauantaina pimeässä peiton alla ja totisessa lisääntymistarkoituksessa. Kaikkea pitää varoa ja hävetä, eikä mistään pidä innostua, koska kuitenkin itku pitkästä ilosta ja mitä ne naapuritkin ajattelee. Vanha kansa viisauksineen on totisesti kerääntynyt tähän ketjuun pelastamaan meidät hairahtuneet!
Tästä tulikin mieleen, että mun mies huomasi vihdoinkin mun seinälle laittaman Käärijän kuvan.🤭
Joku jodlaaja juuri laittoi kuvan, kun oli käynyt kirjastossa tulostamassa ton Bojanin eilen laittaman kuvan ja kulkee nyt sen A4 kokoisen kuvan kanssa pitkin kyliä.
Sekin on hyvä huomioida että monet fanficcien kirjoittajatkin pitää oikeista ihmisistä kirjoittamista epäeettisenä. Mutta eihän sillä väliä lukijalle kun oma mielihyvä on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä oletko sinä ap vai et, ap on kuitenkin kirjoittanut vähän eri sanoin aiemmin.
Voit etsiä kommenttini ketjun alkupäästä, jos ne siellä vielä on. Ketju luotiin shippausta varten, vaikka kyseistä sanaa ei aloituksessa käytettäköön. Usko sinä ketä haluat, ei se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Bn ig-storyssa neulottu pipo nyt Magnifico-papan päässä 😂
Kuka se pappa muuten on?
Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!
LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.
Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit etsiä kommenttini ketjun alkupäästä, jos ne siellä vielä on. Ketju luotiin shippausta varten, vaikka kyseistä sanaa ei aloituksessa käytettäköön. Usko sinä ketä haluat, ei se minua haittaa.
Eikä luotu, eikä siellä sitä lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jodlaaja juuri laittoi kuvan, kun oli käynyt kirjastossa tulostamassa ton Bojanin eilen laittaman kuvan ja kulkee nyt sen A4 kokoisen kuvan kanssa pitkin kyliä.
Mun olisi ehkä ihan pakko sanoa jotain, jos törmäisin tällaiseen.
Apua, kuvasit just täydellisesti mun vanhempieni kasvatusperiaatteet! Tai no, lisätään vielä hippunen uskontoa ja herranpelkoa. Ilmankos oon näin vinksahtanut. Tämä tiedoksi sille yhdelle, joka tasaisin väliajoin käy muistuttamassa, että tähän ketjuun kirjoittaa vain mielenterveysongelmaiset ja puutteessa olevat keski-ikäiset. Check, check! 🤣