Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107921/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin linkkiä siihen tumblr-postaukseen, jossa vertaillaan sitä serbiankilisen sanan arvuuttelua A:n ja K:n välillä?

Vierailija
107922/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi toisto, jos tästä on jo puhuttu kaiken muun kuvadraaman ohessa, mut noista kuvista ihan draamaan liittymätön juttu: onkohan toi Käärijän valinta laittaa JO-postaukseen melkein pelkästään kuvia vain hänestä ja Bojanista halimassa joku noiden koko poppoon inside-juttu? Kuvatekstissä kiittää bändiä ja crew'ta mut ei niitä kuviin tarvita. Vai onko Kärtsä just being Kärtsä ja laittanut mielestään olennaisimmat kuvat.

K varmaan laittanut kivoimmat kuvat mitä on löytänyt/sille on laitettu tulemaan sen tiimin kautta. Muu bändi on toki myös oleellinen osa vierailua, mutta olihan se Bojan nyt siellä se keskipiste ainakin K:n maailmassa :D.

Mä luulen, että Kärtsä on niin Bojan lumoissaan että itsekin lähinnä niitä heidän keskinäisiä kuvia ihastellut ja muistellut. Tuskin on tarkoituksella jättänyt muita huomioimatta. Ainakin tämä vahvistaa sen, että B pyörii K:n mielessä varmasti paljon.

https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729342980935352320/jere-has-… Uudelleen tämä koska sopii niin hyvin näihin kommentteihin😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107923/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältää seksiin liittyvää tekstiä, älä lue jos et tykkää!!!

---------------------------------------------------------------

Mä oikeastaan siis vasta nyt tajusin kunnolla (kiitos Kris ja Häärijä juttujen), että hetkinen siis: K/J ja B on olleet yhtä aikaa saunassa ja nähneet toisensa ALASTI. Siis miten kuumottavaa!! Okei, siellä on oltu isolla porukalla, mutta silti... Ovatko istuneet ahtaasti vierekkäin, hikiset ihot toisiaan vasten? Miten B on pystynyt hillitsemään itseään ja reaktioitaan? K tietysti osaa saunahommat paremmin ja on pystynyt olemaan normaalisti, mutta then again: kuka muka pystyisi olemaan NORMAALISTI hikisen, alastoman Bojanin vieressä hämyisessä saunassa????!!

Voidaanko please spekuloida hetki tällä asialla?

Oi, mä tajusin silloin heti keikan alussa, kun sanoi, että pääsevät saunaan 😋

Vierailija
107924/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on klippi jossa B vilkaisee Logomon aitioon 🙂 En siis ollut itse aitiossa mutta huomasin tuon permannolta.

https://x.com/folinasaahlo/status/1705890149966491945?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Oliko siellä aitiossa joku Jeren näköinen sonni? (Vitsi)

Tiesi kyllä hyvin että Jere on toisessa aitiossa katsomassa🙈😅

Vierailija
107925/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä saunaspekulaatioiden aloittaja heippa!

Manifestoin jotain tämän ryhmän lahjakasta kirjoittajaa antamaan meille lahjaksi pienen ficin aiheesta! 😊 Ei ehkä mitään liian tuhmaa ja roisia, vaan tunteita ja tunnelmia Bojanin jännitystä ja silleen. Kirjoittaisin itse, mutta en osaa!!

PS. Ja jos se nyt tuhmaksi menee, niin ei kai sillekään mitään voi 🔥😍

K: So here were are, naked, together.

B: At last.

K:How do you feel?

B: Dizzy.

K: You need to get some fresh air or you might pass away!

B: I cant! The guys will see my, umm, condition, if you know what I mean.

K: Try to calm down, Bojan please, I am worried.

B: But how?

K: Just think Kris and Häärijä together.

B: Thanks, that helped.

Kiitos

Vierailija
107926/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli semmonen awww olo tuosta Boitsun kommentoinnista Kärden postaukseen. Siellä se on B tykännyt ja mennyt kommentoimaan. Kirjoittanut sydämiä,are youta babyä ja pyyhkinyt kaikki pois kun ei ole tiennyt mitä kehtaa laittaa.

Sitten kun nähnyt muiden poikien sydämet siellä myöhemmin, niin itsekin uskalsi laittaa. Voi toista.

Sitten tuo Härtsän kommemtti taas niin shippimatskua. Ihana Härde.

Oli se sitå ennen kommentoinut sen Live, love, Jere ja sydämet. Jokereiden tilin kautta.

Koska sitä ei kukaan muu kuin B ole laittanut. Ja se on ehkä ihanin kommentti ikinä.

Ja oli myös ihan heti K:n postauksen jälkeen jakanut sen oman ig:nsä stooriin ja lisännyt  sydämen.

Vierailija
107927/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin linkkiä siihen tumblr-postaukseen, jossa vertaillaan sitä serbiankilisen sanan arvuuttelua A:n ja K:n välillä?

https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…

Vierailija
107928/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107929/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K hoiti jo oman osuutensa bändin hypemiehenä niin loistavasti, et laittakoon vaikka 20 kuvaa itsestään ja Bojanista.

Jep, tässä fanilta vielä kokemus Juren kanssa:

https://x.com/tobesosun/status/1705099090550259882?s=20

Vaikuttaa koko JO arvostavan K:ta :)

Vierailija
107930/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…

KIITOOSSSS!!!!! <3<3<3<3<3<<3

Vierailija
107931/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi toisto, jos tästä on jo puhuttu kaiken muun kuvadraaman ohessa, mut noista kuvista ihan draamaan liittymätön juttu: onkohan toi Käärijän valinta laittaa JO-postaukseen melkein pelkästään kuvia vain hänestä ja Bojanista halimassa joku noiden koko poppoon inside-juttu? Kuvatekstissä kiittää bändiä ja crew'ta mut ei niitä kuviin tarvita. Vai onko Kärtsä just being Kärtsä ja laittanut mielestään olennaisimmat kuvat.

K varmaan laittanut kivoimmat kuvat mitä on löytänyt/sille on laitettu tulemaan sen tiimin kautta. Muu bändi on toki myös oleellinen osa vierailua, mutta olihan se Bojan nyt siellä se keskipiste ainakin K:n maailmassa :D.

Mä luulen, että Kärtsä on niin Bojan lumoissaan että itsekin lähinnä niitä heidän keskinäisiä kuvia ihastellut ja muistellut. Tuskin on tarkoituksella jättänyt muita huomioimatta. Ainakin tämä vahvistaa sen, että B pyörii K:n mielessä varmasti paljon.

https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729342980935352320/jere-has-… Uudelleen tämä koska sopii niin hyvin näihin kommentteihin😂😂

Jännä muuten, että tämän Suomen reissun seurauksena on tullut enemmän näitä juttuja/postauksia, että se on Jere joka on ihan in love ja näkee vaan Bojanin. Aiemmin oli ehkä vähän toisin päin

Vierailija
107932/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä saunaspekulaatioiden aloittaja heippa!

Manifestoin jotain tämän ryhmän lahjakasta kirjoittajaa antamaan meille lahjaksi pienen ficin aiheesta! 😊 Ei ehkä mitään liian tuhmaa ja roisia, vaan tunteita ja tunnelmia Bojanin jännitystä ja silleen. Kirjoittaisin itse, mutta en osaa!!

PS. Ja jos se nyt tuhmaksi menee, niin ei kai sillekään mitään voi 🔥😍

K: So here were are, naked, together.

B: At last.

K:How do you feel?

B: Dizzy.

K: You need to get some fresh air or you might pass away!

B: I cant! The guys will see my, umm, condition, if you know what I mean.

K: Try to calm down, Bojan please, I am worried.

B: But how?

K: Just think Kris and Häärijä together.

B: Thanks, that helped.

😂😂😂

Vierailija
107933/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Saatasko me se saunavideo tänne silleen vähän niinku kertauksena? Näin sen kyllä sillon yöllä mutta siitä on jo aikaa. **köhköh**

Vierailija
107934/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Tiia (vai joku toinen valokuvaaja), joka julkisesti kehui Miken K:sta ottamia kuvia, olisko ollut icip:n kuvauksista? Nyt en kyllä löydä niitä enää. Muistaako joku mistä ne löytäisi?

Muistan kommentit, mutta en kanssa löydä enää.

https://www.instagram.com/p/CwVNVxOoWsD/?img_index=1

Löyty, ne on tän kuvan kommenteissa. Tiia tägännyt Miken kommenttiinsa, joka vastannut kiitos. Siksikin omituista, jos Tiia on oikeasti haukkunut Mikkeä discordissaan, kun julkisesti jättää kehuvia kommentteja. Aika kaksinaamaista mikäli pitää paikkansa.

Joku oikeasti yrittää heittää TÖn bussin alle :D

Kenelläkään ei muuten ole "omaa discordia". Discord ei toimi samalla tavalla kuin Facebook.

Kyllä monella tubettajalla ainakin on. Miksei voisi olla Tiiallakin?

Vierailija
107935/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä jos oikeesti lähtee joku Kris ja Häärijä -shippaus käyntiin. Ajatus on niin hirvee ja niin väärin.

Ensinnäkin. Kris on jumalolento. Häntä ei saa vetää mukaan mihinkä pelleilyihin.

Toiseksi. Häärijää ei saa seksuaalisoida, se on kuin koiranpentu.

Se oli kyllä aika ori siinä hissikuvassa valkonen pyyhe päällään ja mikäs sixpäckin aihio vatsasta paljastuikaan!

Joo no ei se miltään ressukalta tänäänkään saunassa ollessaan näyttänyt. 😅🥵

Vierailija
107936/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Tiia (vai joku toinen valokuvaaja), joka julkisesti kehui Miken K:sta ottamia kuvia, olisko ollut icip:n kuvauksista? Nyt en kyllä löydä niitä enää. Muistaako joku mistä ne löytäisi?

Muistan kommentit, mutta en kanssa löydä enää.

https://www.instagram.com/p/CwVNVxOoWsD/?img_index=1

Löyty, ne on tän kuvan kommenteissa. Tiia tägännyt Miken kommenttiinsa, joka vastannut kiitos. Siksikin omituista, jos Tiia on oikeasti haukkunut Mikkeä discordissaan, kun julkisesti jättää kehuvia kommentteja. Aika kaksinaamaista mikäli pitää paikkansa.

Joku oikeasti yrittää heittää TÖn bussin alle :D

Kenelläkään ei muuten ole "omaa discordia". Discord ei toimi samalla tavalla kuin Facebook.

Kyllä monella tubettajalla ainakin on. Miksei voisi olla Tiiallakin?

Sillä on faktaksi ollut oma discord, joka tänään on suljettu.

Vierailija
107937/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit tekee uuden Nordic Tourin ens vuonna? Krisin postauksessa sanotaan see you next year, eikä vaan Suomesta.

Vierailija
107938/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten, että tämän Suomen reissun seurauksena on tullut enemmän näitä juttuja/postauksia, että se on Jere joka on ihan in love ja näkee vaan Bojanin. Aiemmin oli ehkä vähän toisin päin

Mun mielestä ollut aika tasaisesti.

Vierailija
107939/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on klippi jossa B vilkaisee Logomon aitioon 🙂 En siis ollut itse aitiossa mutta huomasin tuon permannolta.

https://x.com/folinasaahlo/status/1705890149966491945?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Oliko siellä aitiossa joku Jeren näköinen sonni? (Vitsi)

Tiesi kyllä hyvin että Jere on toisessa aitiossa katsomassa🙈😅

Siis kumpaa aitiota hän nyt vilkaisee?

Vierailija
107940/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen NT:n perusteella että tunne on molemminpuolinen. Voi kun saisi tietää joskus mitä heidän mielissään liikkuu.

Ketju on lukittu.