Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107881/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan samaa mä mietin nyt et miksei me tajuttu tota sauna-asiaa yhtään sillon ku se oli ajankohtaista!? 😅😩

Vierailija
107882/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan ihmettelen, että MITEN meille tulee mieleen nämä sauna-asiat vasta nyt?!!? 😅

Eiks täällä ollut yöraportointi-psykoosit tulilla 24h, ei paljoa muuta ehditty kommentoiman siinä mayhemissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107883/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli semmonen awww olo tuosta Boitsun kommentoinnista Kärden postaukseen. Siellä se on B tykännyt ja mennyt kommentoimaan. Kirjoittanut sydämiä,are youta babyä ja pyyhkinyt kaikki pois kun ei ole tiennyt mitä kehtaa laittaa.

Sitten kun nähnyt muiden poikien sydämet siellä myöhemmin, niin itsekin uskalsi laittaa. Voi toista.

Sitten tuo Härtsän kommemtti taas niin shippimatskua. Ihana Härde.

Oli se sitå ennen kommentoinut sen Live, love, Jere ja sydämet. Jokereiden tilin kautta.

Koska sitä ei kukaan muu kuin B ole laittanut. Ja se on ehkä ihanin kommentti ikinä.

Vierailija
107884/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei täällä puhuta kuinka onnelliselta Bojan näyttää Gianluigi Buffonin kainalossa. Shippaajien mielestä Bllä on tuo ilme vain Kn kanssa, mutta oikeasti tuo ilme, hymy ja onnellisuus on Bojanin kasvoilla lähes aina, kun hän on jonkun kanssa vuorovaikutuksessa. Ihana Bojan!💕

Bojan on ihana, mutta mun mielestä toi hymy ei ole kyllä samanlainen ollenkaan mikä joskus K:n kanssa välähtää.

Eipä tietenkään, eikä yllätä, shipparit näkevät todellisuuden eri tavalla lasiensa läpi.

Vierailija
107885/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:lla nöpötti jo lavalla ollessa ... Mitä tapahtui saunassa?

Siinä yhdessä kohdassa Tampereen CCc:ssä Boitsu selvästi väistää K:n aikomusta tulla kiehnäämään, sen takamuksen vilkuilutanssin jälkeen. Mulle tuli vaan mieleen, että ehkä pelkäsi hieman tahattomia reaktioita, tai housujen saumoja, whatever🙈😂.

Oikeasti? 😂

No sellainen vaikutelma siitä väkisinkin tulee. Että väistää siis. Mutta kaikkihan nämä on jokaisen omia tulkintoja.

Minulta on tainnut mennä ohi, olisiko kenelläkään linkkiä videoon?

https://x.com/koppitules/status/1705601979597160834?s=46

Kiitos! Väistöhän tuo on 😂 syytä voimme pohtia

Vierailija
107886/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei täällä puhuta kuinka onnelliselta Bojan näyttää Gianluigi Buffonin kainalossa. Shippaajien mielestä Bllä on tuo ilme vain Kn kanssa, mutta oikeasti tuo ilme, hymy ja onnellisuus on Bojanin kasvoilla lähes aina, kun hän on jonkun kanssa vuorovaikutuksessa. Ihana Bojan!💕

Mä en ole koskaan väittänytkään muuta. Olen vain kirjoittanut, että Bojan katsoo Jereä sillä tietyllä rakastuneen tavalla.

Se onkin ehkä just enemmän se katse eikä hymy. Jos nyt vaikka katsoo sen ediitin missä opettaa Alessandaralle ja Jerelle sitä rakkaus-sanaa. Jos niissä katseissa ei näe mitään eroa, niin

Vierailija
107887/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusinta biisiä kuunnellessa tuli taas yllättäen valtava harmitus siitä, ettei Cha Cha Cha legendaarisesta katsoja-/yleisösuosiostaan huolimatta voittanut Euroviisuja, sillä kyseessä oli aivan täydellinen Euroviisubiisi, jollaista tuskin hetkeen tullaan kuulemaan. Uudessa biisissä ei olisi ollut samaa potentiaalia vastaavaan menestykseen.

Käärijälle itselleen parempi ettei voittanut. Sen ois joutunut olemaan viisu-Käärijänä ja mr.Eurovision vähintäänkin ens viisuihin asti, ja sitten CCC:stä eteenpäin siirtyminen takaisin omaan uraansa olisi ollut kaksin kerroin tuskallisempaa. Nyt se saa lähteä tuosta maailmasta eteenpäin mihin suuntaan tahtoo.

Eipä se voitto haitannut Måneskiniakaan, päinvastoin.

Vierailija
107888/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käärijä lavalla Euroviisuista tutun Joker Outin keikkahuumassa - somessa heräsi hurmoksen johdosta yksi suuri kysymys"

https://www.v2.fi/uutiset/viihde/47594/Kaarija-lavalla-Euroviisuista-tu…

Slovenialainen indie rock -ryhmä Joker Out edusti maataan kevään Euroviisuissa. Pelipaikalla bändin jäsenet ystävystyivät myös Käärijän kanssa. 

Joker Out on parhaillaan Euroopan kierroksella. Kaksi loppuunmyytyä keikkaa Helsingin Tavastialla - ei huono! 

Joker Out esiintyi myös Turussa ja Tampereella - keikat ennakkoon loppuunmyytyjä. Suuri osa Euroopan kiertueen jäljellä olevista keikoista on loppuunmyytyjä. 

Luonnollisesti Käärijä vieraili ystäviensä keikalla ja meno oli huumaavan hurmoksellista. 

Somessa herää vain yksi kysymys - koska julkaistaan Käärijän Cha cha cha feat. Joker out? Homma nimittäin toimii mainiosti.

Vierailija
107889/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli semmonen awww olo tuosta Boitsun kommentoinnista Kärden postaukseen. Siellä se on B tykännyt ja mennyt kommentoimaan. Kirjoittanut sydämiä,are youta babyä ja pyyhkinyt kaikki pois kun ei ole tiennyt mitä kehtaa laittaa.

Sitten kun nähnyt muiden poikien sydämet siellä myöhemmin, niin itsekin uskalsi laittaa. Voi toista.

Oli se sitå ennen kommentoinut sen Live, love, Jere ja sydämet. Jokereiden tilin kautta.

Koska sitä ei kukaan muu kuin B ole laittanut. Ja se on ehkä ihanin kommentti ikinä.

Plot twist: mitä jos se onkin Janin kommentti? Hänhän on ainoa, joka ei ole siihen omalta tililtään kommentoinut...

/vitsi

Vierailija
107890/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikääää pojat on takasin yhdessä 😭😍

https://imgtr.ee/image/540055ef150fd7c5.6tFsr

...Oliko tää trollausta K:n ja B:n tulevaisuudesta vai oikeesti väärä ketju tai väärä kuva? xD

Vierailija
107891/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Edelleen, niistä kuvista olisi pitänyt kysyä luvat. Jo ihan siltä oletetulta ekalta kuvaajalta. Näin se vaan menee.

Juuri joku täällä sanoi että T on nettisivuillaan antanut luvan kuvien käyttöön kunhan tägätään oikein eli erillistä lupaa ei siinä kohtaa tarvitse pyytää!

Siis siltä ekalta kuvaajalta olisi pitänyt ne luvat kysyä, jolloin moka olisi heti tullut ilmi ellei tämä @jantryggphoto ole valehdellut. En puhunut tässä ensisijaisesti Tiiasta. Kolmen kuvaajan kuvia tossa on.

Vierailija
107892/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Juuuuuri tämän takia en oikeen osaa tempautua hard core BK -shippiin. Ikinä osannu. En ole koskaan nähnyt B:n kasvoilla mitään erityisen erityistä K:n seurassa - mitä sillä ei ois muidenkin seurassa.

"He only has eyes for Käärijä", sanoi Selena, kun puhe oli muistaakseni Bojanista kiinnostuneista naisista. Ja tämä on niin totta. Ihan puppynä seuraa koko ajan Jeren perässä. 💚

Vierailija
107893/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikääää pojat on takasin yhdessä 😭😍

https://imgtr.ee/image/540055ef150fd7c5.6tFsr

Mistä tästä jälleennäkemisestä voisi nähdä/lukea lisää?

Vierailija
107894/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sano muuta tähän Tiia caseen, mutta outoa on nää unfollaukset kaikin puolin eikä varmasti johdu vain tägäämättä jättämisestä, vaan sen jälkeen on jotain keskustelua käyty. Mikke viestit olen myös nähnyt, mistään tämän päiväisestä en tiedä.

Jos ootte jo puhunut tarpeeks, niin ei tarvitse reagoida tähän. Vasta ehdin palstailemaan. Ja Tiia on poistunut Kärtsän faceryhmästä tosiaan tänään, haulla löytyy ihan pari päivää sitten hänen laittamansa postaus vielä ryhmästä.

Vierailija
107895/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hesus, voidaanko lopettaa noista valokuvaajista ja tekijänoikeuksista puhuminen. Keskitytään nyt oikeisiin asioihin, kuten Krisiin ja Härtsään!

Vierailija
107896/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Hesus, voidaanko lopettaa noista valokuvaajista ja tekijänoikeuksista puhuminen. Keskitytään nyt oikeisiin asioihin, kuten Krisiin ja Härtsään!

Puhun vaikka mieluummin valokuvaajasta.

Vierailija
107897/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Juuuuuri tämän takia en oikeen osaa tempautua hard core BK -shippiin. Ikinä osannu. En ole koskaan nähnyt B:n kasvoilla mitään erityisen erityistä K:n seurassa - mitä sillä ei ois muidenkin seurassa.

No etsi mulle kuva /video, jossa B katsoisi jotakuta samalla hellän lempeän pehmeällä katseella, kuin miten se katsoi Jereä siinä Tampereen livestriimissä.

Vierailija
107898/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat😭

https://imgtr.ee/image/c59045661ada8545.6tceM

Hei tää on väärä ketju.

Vierailija
107899/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se live, live and Jere -kommentti siis olika?

Vierailija
107900/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plot twist: mitä jos se onkin Janin kommentti? Hänhän on ainoa, joka ei ole siihen omalta tililtään kommentoinut...

/vitsi

Jan on *original Käärijä stan* - ja ainoa jota ei näkynyt K:n postaamissa kuvissa.

Ketju on lukittu.