Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107941/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit tekee uuden Nordic Tourin ens vuonna? Krisin postauksessa sanotaan see you next year, eikä vaan Suomesta.

Luulisi että he lisäisi Tanskan myös kierrokseen. Tai en tiedä kuinka paljon heillä on kuuntelijoita siellä mutta varmasti jonkun paikan saavat täyteen sielläkin.

Vierailija
107942/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisia olette

Aivan kuten B ja J/K!!! 😅 Ja se on just parasta ja ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107943/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan ihmettelen, että MITEN meille tulee mieleen nämä sauna-asiat vasta nyt?!!? 😅

Mä yritin piipittää niistä Tampere-iltana, mutta no-one cared :D

Siinähän oli jo keikan liveseuranta meneillään samalla.

Vierailija
107944/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä linkata sen plastika pätkän? Meni multa jotenkin ihan ohi

Vierailija
107945/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on klippi jossa B vilkaisee Logomon aitioon 🙂 En siis ollut itse aitiossa mutta huomasin tuon permannolta.

https://x.com/folinasaahlo/status/1705890149966491945?s=61&t=jMNsX7BzVe…

No siinä menee oikein kunnon "viesti" aitioon 🔥

K ja H oli toisella puolella kuin yläaitiossa, nyt B katsoo väärään suuntaan, sinne aitioon missä oli normi yleisöä.

Vierailija
107946/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan ihmettelen, että MITEN meille tulee mieleen nämä sauna-asiat vasta nyt?!!? 😅

Minäkin laitoin että pojilla on kiire saunaan. Mutta se keikka taisi jatkua vielä kun palsta meni kiinni niin siitä ei sitten sen kummempaa hepulia saatu aikaiseksi.

Vierailija
107947/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on klippi jossa B vilkaisee Logomon aitioon 🙂 En siis ollut itse aitiossa mutta huomasin tuon permannolta.

Oliko siellä aitiossa joku Jeren näköinen sonni? (Vitsi)

Tiesi kyllä hyvin että Jere on toisessa aitiossa katsomassa🙈😅

Siis kumpaa aitiota hän nyt vilkaisee?

Jerpukkaa tietenkin.

Vierailija
107948/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, itsekin varmaan silloin ollut liven pauloissa

Vierailija
107949/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä menee oikein kunnon "viesti" aitioon 🔥

K ja H oli toisella puolella kuin yläaitiossa, nyt B katsoo väärään suuntaan, sinne aitioon missä oli normi yleisöä.

Hei, ei siellä mitään normiyleisöä ollut vaan palstanautoja.

Vierailija
107950/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerpukkaa tietenkin.

Ei vaan sitä missä on meidän palstalaisia! Olisi pitänyt tarkentaa kun postasin linkin.

Vierailija
107951/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin linkkiä siihen tumblr-postaukseen, jossa vertaillaan sitä serbiankilisen sanan arvuuttelua A:n ja K:n välillä?

https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…

Toi miten pehmeästi B sanoo K:lle "ljubav", siitä äänensävystä jo kuulee että se tulee suoraan sydämestä awww

Vierailija
107952/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko pitää pieni leikkimielinen gallup. Kumman kanssa Häärijä kuuluu yhteen, Krisin vai Juren? Peukku ylös, jos Kris ja peukku alas, jos Jure. Joo ja tiedän, että tyhmin gallup täällä varmaan ikinä.😆

Minä varasin Häärijän jo aikoja sitten. Kris ja Jure saavat luvan pitää näppinsä erossa mun miehestä.

No nyt. Ensin Härde prkl lumpustelee ympäriinsä ja nyt toinen väittää varanneensa Häärijän. H on minun. Eihän täältä uskalla poistua hetkeksikään. 

t. Häärijän juhannusshippaaja

Ps. oliko tarpeeksi ekaluokkalaistasoa

Vierailija
107953/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107954/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa että tuloillaan on vielä Hommy Hash!! 😂😂

Vierailija
107955/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitoin että pojilla on kiire saunaan. Mutta se keikka taisi jatkua vielä kun palsta meni kiinni niin siitä ei sitten sen kummempaa hepulia saatu aikaiseksi.

Mä luulen että on nyt männäviikolla tullu sen verran materiaalia että meillä on pakostakin osa mennyt ohi. Ja nyt se oli tämä sauna-asia. Tämänhän ois jo itsessään pitäny aiheuttaa järetön kalabaliikki tänne. 😅

Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Vierailija
107956/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐄🐂🐄🐂🐄🐂🐃🐃

Vierailija
107957/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti T.Ö jatkaa discordissa ja kaikki ei ole niin ok, kun antaa väittää. (Jodelin käärijä-kanava)

Vierailija
107958/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli semmonen awww olo tuosta Boitsun kommentoinnista Kärden postaukseen. Siellä se on B tykännyt ja mennyt kommentoimaan. Kirjoittanut sydämiä,are youta babyä ja pyyhkinyt kaikki pois kun ei ole tiennyt mitä kehtaa laittaa.

Sitten kun nähnyt muiden poikien sydämet siellä myöhemmin, niin itsekin uskalsi laittaa. Voi toista.

Sitten tuo Härtsän kommemtti taas niin shippimatskua. Ihana Härde.

Oli se sitå ennen kommentoinut sen Live, love, Jere ja sydämet. Jokereiden tilin kautta.

Koska sitä ei kukaan muu kuin B ole laittanut. Ja se on ehkä ihanin kommentti ikinä.

Plot twist: mitä jos se onkin Janin kommentti? Hänhän on ainoa, joka ei ole siihen omalta tililtään kommentoinut...

/vitsi

Mä mietin jo tuon viestin sisältämän nokkeluuden perusteella nyt, että oisko ollut Jan? Mutta aivan sama, sehän sopii Bojanin suuhun kuin nakutettu ja hän voi alkaa sitä vähintäänkin käyttämään tästälähtien, tai vaikkapa tatuoida ihoonsa jonnekin salattuun paikkaan.

Vierailija
107959/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisia olette

Ihanaa, kiitos.💚 Kiva kun löysit taas tiesi tähän ketjuun ja pääsit heittämään tuon legendaarisen sitaattisi.

Vierailija
107960/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi toisto, jos tästä on jo puhuttu kaiken muun kuvadraaman ohessa, mut noista kuvista ihan draamaan liittymätön juttu: onkohan toi Käärijän valinta laittaa JO-postaukseen melkein pelkästään kuvia vain hänestä ja Bojanista halimassa joku noiden koko poppoon inside-juttu? Kuvatekstissä kiittää bändiä ja crew'ta mut ei niitä kuviin tarvita. Vai onko Kärtsä just being Kärtsä ja laittanut mielestään olennaisimmat kuvat.

K varmaan laittanut kivoimmat kuvat mitä on löytänyt/sille on laitettu tulemaan sen tiimin kautta. Muu bändi on toki myös oleellinen osa vierailua, mutta olihan se Bojan nyt siellä se keskipiste ainakin K:n maailmassa :D.

Mä luulen, että Kärtsä on niin Bojan lumoissaan että itsekin lähinnä niitä heidän keskinäisiä kuvia ihastellut ja muistellut. Tuskin on tarkoituksella jättänyt muita huomioimatta. Ainakin tämä vahvistaa sen, että B pyörii K:n mielessä varmasti paljon.

https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729342980935352320/jere-has-… Uudelleen tämä koska sopii niin hyvin näihin kommentteihin😂😂

Jännä muuten, että tämän Suomen reissun seurauksena on tullut enemmän näitä juttuja/postauksia, että se on Jere joka on ihan in love ja näkee vaan Bojanin. Aiemmin oli ehkä vähän toisin päin

Mä luulen NT:n perusteella että tunne on molemminpuolinen. Voi kun saisi tietää joskus mitä heidän mielissään liikkuu.

No mä osaan kyllä arvata ainakin osan.

K: Bojan Bojan Bojan Bojan

B: Jere Jere Jere Jere

Ketju on lukittu.