Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107861/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältää seksiin liittyvää tekstiä, älä lue jos et tykkää!!!

---------------------------------------------------------------

Mä oikeastaan siis vasta nyt tajusin kunnolla (kiitos Kris ja Häärijä juttujen), että hetkinen siis: K/J ja B on olleet yhtä aikaa saunassa ja nähneet toisensa ALASTI. Siis miten kuumottavaa!! Okei, siellä on oltu isolla porukalla, mutta silti... Ovatko istuneet ahtaasti vierekkäin, hikiset ihot toisiaan vasten? Miten B on pystynyt hillitsemään itseään ja reaktioitaan? K tietysti osaa saunahommat paremmin ja on pystynyt olemaan normaalisti, mutta then again: kuka muka pystyisi olemaan NORMAALISTI hikisen, alastoman Bojanin vieressä hämyisessä saunassa????!!

Voidaanko please spekuloida hetki tällä asialla?

Ei voida. Sauna on Suomessa pyhä paikka, sitä ei seksualisoida. Ja tämä ajatus ei ole minun, vasn ihan yleinen normi.

Älä lue tätäkään, jos et halua keskustella aiheesta sauna & alastomuus & s eksi!!! Äläkä turhaan kommentoi!!! Kiitos.

Mä haluan spekuloida tätä. Mielessäni tätä teinkin jo. Eiköhän ne ollut saunassa kahdestaan ainakin siinä ku huusivat et tulkaa saunaan tms ku joku kuvasi niitä ja joku Joksujen crewsta oli vaatteet päällä siinä ovella. Mut joo varmaan ollut vähintään (ja täysin kirjaimellisesti) kuumottava tilanne kaikesta sähköstä ja kemiasta ja klähmimisestä ja shippauksesta johtuen ... Alastiolo. K:lle tosiaan normaalimpaa mut silti ... Bojanin kanssa ensimmäinen kerta (ehkä). Et miten on pidetty nassut pokerina ja katseet muualla ku siellä. B: lle melko jännät paikat, jos ja varmaan kun ei ole saunonut, saati alasti kekkaloinut.

Ne Krisin pitkät jalat sieltä ekana näkyi :D

I know.

T: Häärijä

Vierailija
107862/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seurasta tämän ihanan nt:n aikana. En ole juurikaan itse kommentoinut, mutta seurannut silmä kovana keskustelua ja on ollut niin ihanaa, kun on ollut innostuneita kanssaeläjiä. 😍 En tiedä miten olisin pärjännyt ilman vertaistukea 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107863/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeastaan siis vasta nyt tajusin kunnolla (kiitos Kris ja Häärijä juttujen), että hetkinen siis: K/J ja B on olleet yhtä aikaa saunassa ja nähneet toisensa ALASTI. Siis miten kuumottavaa!! Okei, siellä on oltu isolla porukalla, mutta silti... Ovatko istuneet ahtaasti vierekkäin, hikiset ihot toisiaan vasten? Miten B on pystynyt hillitsemään itseään ja reaktioitaan? K tietysti osaa saunahommat paremmin ja on pystynyt olemaan normaalisti, mutta then again: kuka muka pystyisi olemaan NORMAALISTI hikisen, alastoman Bojanin vieressä hämyisessä saunassa????!!

Ei voida. Sauna on Suomessa pyhä paikka, sitä ei seksualisoida. Ja tämä ajatus ei ole minun, vasn ihan yleinen normi.

Suomessa kyllä. Mutta nyt sinne mentiin kuumien balkanilaisten miesten kanssa.

Kuumat balkanilaiset miehet listalle! Ihan vaan koska se on oikein.

Hei tuo on kyllä aiiika tavallinen fraasi, tason pitää säilyä. Ei kai sinme listalle nyt tän ketjun joka toista virkettä voi laittaa

Vierailija
107864/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:lla nöpötti jo lavalla ollessa ... Mitä tapahtui saunassa?

Siinä yhdessä kohdassa Tampereen CCc:ssä Boitsu selvästi väistää K:n aikomusta tulla kiehnäämään, sen takamuksen vilkuilutanssin jälkeen. Mulle tuli vaan mieleen, että ehkä pelkäsi hieman tahattomia reaktioita, tai housujen saumoja, whatever🙈😂.

Oikeasti? 😂

No sellainen vaikutelma siitä väkisinkin tulee. Että väistää siis. Mutta kaikkihan nämä on jokaisen omia tulkintoja.

Vierailija
107865/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä yhdessä kohdassa Tampereen CCc:ssä Boitsu selvästi väistää K:n aikomusta tulla kiehnäämään, sen takamuksen vilkuilutanssin jälkeen. Mulle tuli vaan mieleen, että ehkä pelkäsi hieman tahattomia reaktioita, tai housujen saumoja, whatever🙈😂.

Oikeasti? 😂

No sellainen vaikutelma siitä väkisinkin tulee. Että väistää siis. Mutta kaikkihan nämä on jokaisen omia tulkintoja.

Minulta on tainnut mennä ohi, olisiko kenelläkään linkkiä videoon?

Vierailija
107866/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan ihmettelen, että MITEN meille tulee mieleen nämä sauna-asiat vasta nyt?!!? 😅

Vierailija
107867/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei täällä puhuta kuinka onnelliselta Bojan näyttää Gianluigi Buffonin kainalossa. Shippaajien mielestä Bllä on tuo ilme vain Kn kanssa, mutta oikeasti tuo ilme, hymy ja onnellisuus on Bojanin kasvoilla lähes aina, kun hän on jonkun kanssa vuorovaikutuksessa. Ihana Bojan!💕

Vierailija
107868/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiikö Jokerit tai Käärijä työntekijöitä? Kaverin puolesta kysyn niinkuin aina kaikki muutkin täällä. (Ollaanpa me kilttejä meidän kavereille.)

Vierailija
107869/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin saavuin palstalle oikeaan aikaan.🛁🧼🧽

Todellakin! Kukahan pesi kenenkin selän...

Vierailija
107870/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lue tätäkään, jos et halua keskustella aiheesta sauna & alastomuus & s eksi!!! Äläkä turhaan kommentoi!!! Kiitos.

Mä haluan spekuloida tätä. Mielessäni tätä teinkin jo. Eiköhän ne ollut saunassa kahdestaan ainakin siinä ku huusivat et tulkaa saunaan tms ku joku kuvasi niitä ja joku Joksujen crewsta oli vaatteet päällä siinä ovella. Mut joo varmaan ollut vähintään (ja täysin kirjaimellisesti) kuumottava tilanne kaikesta sähköstä ja kemiasta ja klähmimisestä ja shippauksesta johtuen ... Alastiolo. K:lle tosiaan normaalimpaa mut silti ... Bojanin kanssa ensimmäinen kerta (ehkä). Et miten on pidetty nassut pokerina ja katseet muualla ku siellä. B: lle melko jännät paikat, jos ja varmaan kun ei ole saunonut, saati alasti kekkaloinut.

Iiiikkk!!!!

Ja Krisin paljas sivupeppu. :D Tuleeko vielä toinen iik?

Sivupeppu 🤭 Onko se muuten lihakaupassa ruhon osat -julisteessa Kinkku?

Vierailija
107871/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Täällä ei myöskään kannattaisi levitellä sellaista, että T:n tukijat olisivat menneet haukkumaan Kärtsää tälle, ja että Tiia vielä kiittäisi heitä siitä (!!), kun luultavimmin kiitos tuesta tarkoitti Tiiaa haukkuneitten K:n fanien takia Tiialle tukea antaneita. 

Vierailija
107872/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? 😂

Minulta on tainnut mennä ohi, olisiko kenelläkään linkkiä videoon?

https://x.com/koppitules/status/1705601979597160834?s=46

Vierailija
107873/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiiikkk!!!!

Ja Krisin paljas sivupeppu. :D Tuleeko vielä toinen iik?

Tulee. Iiiiiiikkkk!!!

Vierailija
107874/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne olleet oikeasti kaikki yhtä aikaa saunassa vai onko olleet JO erikseen? Aika iso lössi, olisiko edes mahtunut saunaan kaikki kerralla?

Lyön pääni pantiksi, että yhtä aikaa on ollut ainakin eräät B ja K! No oishan se ny jos reissuisäntä ei ois mennyt Euroviisubestiksensä kanssa yhtä aikaa!

Vierailija
107875/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei täällä puhuta kuinka onnelliselta Bojan näyttää Gianluigi Buffonin kainalossa. Shippaajien mielestä Bllä on tuo ilme vain Kn kanssa, mutta oikeasti tuo ilme, hymy ja onnellisuus on Bojanin kasvoilla lähes aina, kun hän on jonkun kanssa vuorovaikutuksessa. Ihana Bojan!💕

Bojan on ihana, mutta mun mielestä toi hymy ei ole kyllä samanlainen ollenkaan mikä joskus K:n kanssa välähtää.

Vierailija
107876/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole se ilme, mitä mä ainakaan olen tarkoittanut. Tää on Bojanin perusiloinen hymy.

Vierailija
107877/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan väittänytkään muuta. Olen vain kirjoittanut, että Bojan katsoo Jereä sillä tietyllä rakastuneen tavalla.

Vierailija
107878/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli semmonen awww olo tuosta Boitsun kommentoinnista Kärden postaukseen. Siellä se on B tykännyt ja mennyt kommentoimaan. Kirjoittanut sydämiä,are youta babyä ja pyyhkinyt kaikki pois kun ei ole tiennyt mitä kehtaa laittaa.

Sitten kun nähnyt muiden poikien sydämet siellä myöhemmin, niin itsekin uskalsi laittaa. Voi toista.

Sitten tuo Härtsän kommemtti taas niin shippimatskua. Ihana Härde.

Vierailija
107879/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Juuuuuri tämän takia en oikeen osaa tempautua hard core BK -shippiin. Ikinä osannu. En ole koskaan nähnyt B:n kasvoilla mitään erityisen erityistä K:n seurassa - mitä sillä ei ois muidenkin seurassa.

Vierailija
107880/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Bojan varmasti fanittaa tuota futaria ja on iloinen ja onnellinen, tietysti. Mutta ei silti sama asia

Ketju on lukittu.