Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107821/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Edelleen, niistä kuvista olisi pitänyt kysyä luvat. Jo ihan siltä oletetulta ekalta kuvaajalta. Näin se vaan menee.

Juuri joku täällä sanoi että T on nettisivuillaan antanut luvan kuvien käyttöön kunhan tägätään oikein eli erillistä lupaa ei siinä kohtaa tarvitse pyytää!

Vierailija
107822/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

twitterissä T oli vastannut:

"Juu, tuskin tahallista. Eikä maatakaatavaa. Mutta kirpaseehan toi, varsinkin kun ei se korjaus enää muutaman tunnin kohdalla paljon auta.

Ei voi mittään, uutta kohti :)"

ei enää korjauskaan auta? vaikuttaa todella ärtyneen asiasta.

ajattelee ehkä, että suurin osa vilkaisee postauksen kerran, eikä silloin näe häntä mainitun siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107823/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältää seksiin liittyvää tekstiä, älä lue jos et tykkää!!!

---------------------------------------------------------------

Mä oikeastaan siis vasta nyt tajusin kunnolla (kiitos Kris ja Häärijä juttujen), että hetkinen siis: K/J ja B on olleet yhtä aikaa saunassa ja nähneet toisensa ALASTI. Siis miten kuumottavaa!! Okei, siellä on oltu isolla porukalla, mutta silti... Ovatko istuneet ahtaasti vierekkäin, hikiset ihot toisiaan vasten? Miten B on pystynyt hillitsemään itseään ja reaktioitaan? K tietysti osaa saunahommat paremmin ja on pystynyt olemaan normaalisti, mutta then again: kuka muka pystyisi olemaan NORMAALISTI hikisen, alastoman Bojanin vieressä hämyisessä saunassa????!!

Voidaanko please spekuloida hetki tällä asialla?

Ei voida. Sauna on Suomessa pyhä paikka, sitä ei seksualisoida. Ja tämä ajatus ei ole minun, vasn ihan yleinen normi.

Suomessa kyllä. Mutta nyt sinne mentiin kuumien balkanilaisten miesten kanssa.

Vierailija
107824/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusinta biisiä kuunnellessa tuli taas yllättäen valtava harmitus siitä, ettei Cha Cha Cha legendaarisesta katsoja-/yleisösuosiostaan huolimatta voittanut Euroviisuja, sillä kyseessä oli aivan täydellinen Euroviisubiisi, jollaista tuskin hetkeen tullaan kuulemaan. Uudessa biisissä ei olisi ollut samaa potentiaalia vastaavaan menestykseen.

Käärijälle itselleen parempi ettei voittanut. Sen ois joutunut olemaan viisu-Käärijänä ja mr.Eurovision vähintäänkin ens viisuihin asti, ja sitten CCC:stä eteenpäin siirtyminen takaisin omaan uraansa olisi ollut kaksin kerroin tuskallisempaa. Nyt se saa lähteä tuosta maailmasta eteenpäin mihin suuntaan tahtoo.

Vierailija
107825/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeastaan siis vasta nyt tajusin kunnolla (kiitos Kris ja Häärijä juttujen), että hetkinen siis: K/J ja B on olleet yhtä aikaa saunassa ja nähneet toisensa ALASTI. Siis miten kuumottavaa!! Okei, siellä on oltu isolla porukalla, mutta silti... Ovatko istuneet ahtaasti vierekkäin, hikiset ihot toisiaan vasten? Miten B on pystynyt hillitsemään itseään ja reaktioitaan? K tietysti osaa saunahommat paremmin ja on pystynyt olemaan normaalisti, mutta then again: kuka muka pystyisi olemaan NORMAALISTI hikisen, alastoman Bojanin vieressä hämyisessä saunassa????!!

Onkohan ne olleet oikeasti kaikki yhtä aikaa saunassa vai onko olleet JO erikseen? Aika iso lössi, olisiko edes mahtunut saunaan kaikki kerralla?

Tai K ja B kahdestaan?

Tästä tuli heti sellaiset K-18 mielikuvat mieleen, et ehkä pidän vain suuni kiinni. 🥵

Vierailija
107826/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

My husband is very passionate about football, I asked him if he knows where and when the photo of Bojan and Buffon was taken, but he couldn't answer me.

It was in a charity football match in Slovenia before Nordic Tour. We watched it from Joker Out Subs. Bojan sang Novi Val by himself during halftime. There were many famous footballers there. I think Zlatan and Luis Figo + others

Vierailija
107827/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia discordissa Tavastian jälkeen:

"Thank you. At least yall like them. The artists keep sharing from others so Im frustrated and sad again and might stop shooting gigs altogether."

Hei tällaisia kommentteja ei kannattaisi ottaa syytöksinä, vaan siten, että henkilö kertoo ja puhuu siinä omista tunteistaan, joihin hänellä on oikeus. Ei tuossa haukuta ketään. Se, että lukee niin rivien välistä ja alkaa sen jälkeen tylyttää henkilöä, on homma, jossa tylyttäjä kylläkin on itse vastuussa tunteistaan, ei se, joka kertoi miltä hänestä tuntuu. 

Pitää kestää kritiikkiä, jos on julkisuudessa.

Niin siis kenen pitää kestää kritiikkiä, Tiian? Koska kai K saa ihan itse valita kenen kuvia haluaa julkaista omassa somessaan.

Ei, vaan Kärtsän. Tiian kritiikki koski Tiian omaa oloa, kun ei ollut tägätty.

Vierailija
107828/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusinta biisiä kuunnellessa tuli taas yllättäen valtava harmitus siitä, ettei Cha Cha Cha legendaarisesta katsoja-/yleisösuosiostaan huolimatta voittanut Euroviisuja, sillä kyseessä oli aivan täydellinen Euroviisubiisi, jollaista tuskin hetkeen tullaan kuulemaan. Uudessa biisissä ei olisi ollut samaa potentiaalia vastaavaan menestykseen.

Käärijälle itselleen parempi ettei voittanut. Sen ois joutunut olemaan viisu-Käärijänä ja mr.Eurovision vähintäänkin ens viisuihin asti, ja sitten CCC:stä eteenpäin siirtyminen takaisin omaan uraansa olisi ollut kaksin kerroin tuskallisempaa. Nyt se saa lähteä tuosta maailmasta eteenpäin mihin suuntaan tahtoo.

Onhan Käärijä sitä jo nytkin, eikä mitenkään huonolla tavalla. Suomen kaikkien aikojen toinen Euroviisusoitto olisi kuitenkin ollut vielä historiallisempi saavutus kuin kakkossija, ja Käärijä jos kuka sen voiton olisi ehdottomasti ansainnut. Yhdisti musiikillaan käytännössä kaikki kulttuuriin, kieleen, ikään, sukupuoleen, musiikkimakuun ymv. katsomatta.

Vierailija
107829/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Tiia (vai joku toinen valokuvaaja), joka julkisesti kehui Miken K:sta ottamia kuvia, olisko ollut icip:n kuvauksista? Nyt en kyllä löydä niitä enää. Muistaako joku mistä ne löytäisi?

Musta Tiian ainoa kommentti Mn suuntaan on ollut että M voisi käyttää lyhyempää putkea tai jotain. Ihan hyväntahtoinen kommentti se oli. Ja tosiaan kehui ICIP-kuvia.

Tiia on ollut aina enemmänhenkilökuvaaja ja Mikke selvästi objekteja kuvaava ammattilainen. On vaan hienoa, että T on heittänyt pienen vinkin ja vinkistä on otettu vaarin. Jeskiedes on kysellyt Tiian kuvien perään. Tiia varmaan lopetti siinä vaiheessa kun harrastamisen ja työnteon raja alkoi hämärtyä. Hyvä ratkaisu kaikille osapuolille. Fandom tietysti toivoo Tiian palaavan talvella, mutta ymmärtää että joskus pitää tehdä tuottavaakin työtä.

Vierailija
107830/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voida. Sauna on Suomessa pyhä paikka, sitä ei seksualisoida. Ja tämä ajatus ei ole minun, vasn ihan yleinen normi.

Älä lue tätäkään, jos et halua keskustella aiheesta sauna & alastomuus & s eksi!!! Äläkä turhaan kommentoi!!! Kiitos.

Mä haluan spekuloida tätä. Mielessäni tätä teinkin jo. Eiköhän ne ollut saunassa kahdestaan ainakin siinä ku huusivat et tulkaa saunaan tms ku joku kuvasi niitä ja joku Joksujen crewsta oli vaatteet päällä siinä ovella. Mut joo varmaan ollut vähintään (ja täysin kirjaimellisesti) kuumottava tilanne kaikesta sähköstä ja kemiasta ja klähmimisestä ja shippauksesta johtuen ... Alastiolo. K:lle tosiaan normaalimpaa mut silti ... Bojanin kanssa ensimmäinen kerta (ehkä). Et miten on pidetty nassut pokerina ja katseet muualla ku siellä. B: lle melko jännät paikat, jos ja varmaan kun ei ole saunonut, saati alasti kekkaloinut.

Vierailija
107831/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne olleet oikeasti kaikki yhtä aikaa saunassa vai onko olleet JO erikseen? Aika iso lössi, olisiko edes mahtunut saunaan kaikki kerralla?

Tai K ja B kahdestaan?

Tästä tuli heti sellaiset K-18 mielikuvat mieleen, et ehkä pidän vain suuni kiinni. 🥵

Taasko horny jailin ovi aukeaa? Kohta ollaan siellä kaikki.

Vierailija
107832/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai K ja B kahdestaan?

Älä suotta!!!

Vierailija
107833/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai K ja B kahdestaan?

Vaikee kuvitella, ettei ois vähääkään ees vilkuiltu. En nyt sano kuka tai mitä. Mutta vilkultu on.

Vierailija
107834/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän huomenna palata normaaliin arkeen. Kiitos kaikille jotka ootte raportoineet tänne viikon tapahtumia, itse olen lähinnä lukenut <3

Paluu arkeen koittaa kohta täälläkin <3 Olipa viikko! En ole uskaltanut käydä katsomassa pankkitiliä NT jälkeen :D :D 

Vierailija
107835/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Edelleen, niistä kuvista olisi pitänyt kysyä luvat. Jo ihan siltä oletetulta ekalta kuvaajalta. Näin se vaan menee.

Juuri joku täällä sanoi että T on nettisivuillaan antanut luvan kuvien käyttöön kunhan tägätään oikein eli erillistä lupaa ei siinä kohtaa tarvitse pyytää!

Tiia Öhman photographysta voi käydä tarkistamassa tämän.

Tiian kuvia saa käyttää, kunhan käyttötarkoitus on non-profit ja kuvaaja nimetään.

Käärijäkuvat ovat olleet harrastus.

Vierailija
107836/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vasta (miten edes on mahdollista) tajusin et siellä saunan lauteilla istunut myös Jan ja Janin 50-senttinen. Hyvät hyssykät.

Vierailija
107837/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Tiia (vai joku toinen valokuvaaja), joka julkisesti kehui Miken K:sta ottamia kuvia, olisko ollut icip:n kuvauksista? Nyt en kyllä löydä niitä enää. Muistaako joku mistä ne löytäisi?

Muistan kommentit, mutta en kanssa löydä enää.

https://www.instagram.com/p/CwVNVxOoWsD/?img_index=1

Löyty, ne on tän kuvan kommenteissa. Tiia tägännyt Miken kommenttiinsa, joka vastannut kiitos. Siksikin omituista, jos Tiia on oikeasti haukkunut Mikkeä discordissaan, kun julkisesti jättää kehuvia kommentteja. Aika kaksinaamaista mikäli pitää paikkansa.

Vierailija
107838/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vasta (miten edes on mahdollista) tajusin et siellä saunan lauteilla istunut myös Jan ja Janin 50-senttinen. Hyvät hyssykät.

Jesus Maria taas🙈🥵. Tässä saunassa mä olisin todellakin halunnut olla kärpäsenä, tai saunatonttuna, katossa. Sitten en olisi kyllä varmaan toipunut Nordic Tourista ikinä. Siis koskaan.

Vierailija
107839/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lue tätäkään, jos et halua keskustella aiheesta sauna & alastomuus & s eksi!!! Äläkä turhaan kommentoi!!! Kiitos.

Mä haluan spekuloida tätä. Mielessäni tätä teinkin jo. Eiköhän ne ollut saunassa kahdestaan ainakin siinä ku huusivat et tulkaa saunaan tms ku joku kuvasi niitä ja joku Joksujen crewsta oli vaatteet päällä siinä ovella. Mut joo varmaan ollut vähintään (ja täysin kirjaimellisesti) kuumottava tilanne kaikesta sähköstä ja kemiasta ja klähmimisestä ja shippauksesta johtuen ... Alastiolo. K:lle tosiaan normaalimpaa mut silti ... Bojanin kanssa ensimmäinen kerta (ehkä). Et miten on pidetty nassut pokerina ja katseet muualla ku siellä. B: lle melko jännät paikat, jos ja varmaan kun ei ole saunonut, saati alasti kekkaloinut.

B on käynyt useamminkin saunassa, ja tietääkseni Euroopassa saunassa ollaan aina alasti. Miehet ja naiset keskenään. Pukuhuoneetkin yhteiset.

Vierailija
107840/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kyllä. Mutta nyt sinne mentiin kuumien balkanilaisten miesten kanssa.

Kuumat balkanilaiset miehet listalle! Ihan vaan koska se on oikein.

Ketju on lukittu.