Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107181/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.

Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.

Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.

Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.

Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.

Vierailija
107182/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttiko K kenenkään muun mielestä vähän ärsyyntyneeltä siinä livessä, kun Bojan lukee kommentin Dublinista ja K kysyy ilmeisesti leikillään että missä se on niin B sanoo nopeasti jotain että se on saari, sä oot menossa sinne. Ja sitte K sanoo suomeksi että nää pitää häntä ihan idioottina ja sitte tulikin kuittia kirosanoilla höystettynä suomeksi? Tuli sellainen fiilis, että siinä ei ihan K:n huumori Dublinin sijainnista mennyt läpi B:lle, jos se sillai oli tarkoitettu.

Mielestäni hän ei vaikuttunut ärsyyntyneeltä, vaan korjasi vain B:n väärinymmärryksen ja heitti suomeksi sen "nää jätkät pitää mua ihan idioottina" ja sitten jatkaa kiusoittelua: " i said i love you in Finnish". Tuo oli mielestäni K:n "I'm so smart in Finnish" -hetki :D Pojilla voi olla käsitys, että K ymmärtää vähemmän englantia, mitä oikeasti ymmärtää, ja siihe  lisätään vielä K:n sarkastinen huumori... Tästä yhdistelmästä voi olla vaikea tunnistaa mitkä ovat vitsejä, ja milloin K ei oikeasti tiedä jotain :D

JO sanoi Ylen haastattelussa että suomalaisilla on omalaatuinen huumorintaju eikä aina tiedä onko ne tosissaan vai ei. Onhan se tälläkin palstalla nähty että esim. sarkasmi ei aina mene perille vaikka suurin osa meistä taitaa olla ihan syntyperäisiä suomalaisia.

Minusta tässä ketjussa on usein aika mainio ilmapiiri ja tänne on muodostunut sellainen omintakeinen yhteinen huumori. Toki täällä osa porukasta tykkää esim. sellaisesta ronskimmista huumorista, josta osa ei taas tykkää yhtään. Toki myös niitä väärinymmärryksiäkin sattuu. Pääasiassa ollaan kuitenkin hienosti ymmärretty toisiamme, propsit siitä kaikille.

Vaikka olen enemmän Jokerifani ja joidenkin kanssa hiljaisesti eri mieltä asioista (en siis juuri kirjoittele tänne), oli mahtava tavata Treen keikalla pelkästään hyviä tyyppejä, osa oli täältäkin. Jonotusnumerojonossa tapasin kaksi mukavaa tyttöä, joista toinen kävi aina kertomassa numerottomille, että ovat väärässä jonossa ihan omasta hyvästä tahdostaan, etteivät he turhaan seisoisi väärässä jonossa. Hän ansaitsisi mitalin siitä.

Keikkaa odotellessa juttelin ainakin 6 tosi mukavan fanin kanssa ja kahden kanssa jäätiin vielä olusillekin keikan jälkeen. Kiitos M & M, kaksi kiharatukkaista, vaalea pitkä-ja kiharatukkainen ja ekaa kertaa millään keikalla olleelle mukavasta keikkaseurasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107183/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K nyt tägännyt Tiian ja Deanin. Ja jopa vastannut kommenteissa että pahoittelut, mutta mulle annettiin vain yhden kuvaajan tiedot. Ei tunnu hänkään arvostavan sitä, että toi tuotiin tolleen julkisesti kommentteihin tommosen sävyyn.

Oli siellä nyt useampia muidenkin kommentteja missä mainittiin että tietyt kuvat on Tiian.

Mutta epäammattimaista mun mielestä kuvaajalta itseltään julkisesti tulla laittamaan tuollaisia "ekaa kertaa mun kuva hänen fiidissä enkä voi olla ees ilonen" ja "miksi aina minä" kommentteja, kun kyse on vahingosta.

Joo on. En ala häntä sen henkilökohtaisemmin kritisoimaan, mutta tää ei ole ammattilaisen käytöstä. Ja sellaisen vastauksen onneksi saikin.

Vierailija
107184/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo ihan kavereita taitaa olla. Muusikkomiesten kemiat ja ystävyysrituaalit on joskus vähän "outoja".

T. Anna-Liisa, jonka miesystävän kaveri juuri äskettäin teki blowjobdemostraatiota mieheni Mazda 6:n vaihdekepin nupille

Ja lisään vielä että oma nuppinsa muksahteli samalla miesystäväni reiteen... Täytyy kyl sanoo, et oli hiton kuumottavan näköstä! 😋

T.AL

Anna-Liisa ja Anna-Liisan mies listalle.😂

Vierailija
107185/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

However, the interaction between B. and K. reminded me of an interview with David Bowie's wife, when she caught her husband in bed with Mick Jagger. She said that, after seeing them interact on stage, she expected it.

Vierailija
107186/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris jakanut vuorostaan Härtsän postauksen stoorissaan.

Ihanaa! Kris ja Härtsä yhteen soppii...

Vierailija
107187/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä livessä mietin sitä yhtä K:n vitsiä, jonka JO-pojat näyttivät ymmärtävän. Kun chatissä kysyttiin, milloin K menee Puolaan, vastasi hän "when I go meri". Pojat nauroivat ja joku sanoi "good answer". Mitä tuo lause tarkoitti? Oliko se niinkuin K:n tapa sanoa: "when I get married" (mennä (go) niamisiin (marry= lausuttuna meri).. Vai käsitinkö väärin?

When I go merry? Kun olen iloinen?

Vierailija
107188/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.

Lopettakaa , alkaa mennä aika paksuksi.

5359 sivua tästä paksuudesta ollaan jo kirjoiteltu ja edelleen se kiinnostaa meitä.

Onko mielestänne täysin tervettä toimintaa? Ihan kuin omasta elämästä puuttuisi kaikki ihmissuhteet?

Ei ole tervettä, mutta täällä varmaan jatkan edelleen.

Vierailija
107189/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.

Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.

Eikä me myöskään tiedetä Bojanin tunteiden oikeaa laitaa vaikka suurin osa täällä ajatteleekin hänen olleen/olevan edelleen ihastunut Jereen.

Siis pakko sanoa, että Jerelle on tullut minusta enemmän gay-maneereja (joo, kivittäkää tästä kommentista). Ei nyt yhtä läpinäkyvästi kuin Benjaminilta, kun se tuli kaapista, mutta kyllä silläkin on curious-puoli jo herännyt.

Mitä gay-maneereja? Sehän keimailee noin lavalla ja vetää tankotanssia jopa ihan tekokasvin ja mikrofoniständin kanssa. Mä luulen, et toi on sen tapa olla seksikäs lavalla, ihan sama kuka siinä on mukana :D. Toki lataus ja fiilis on erilainen Daltonien ja Jessen kanssa verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno.

En niinkään puhu lavamaneereista, vaan puhetavasta, miten puhuu esimerkiksi haastatteluissa. Huomenta Suomen haastiksessa oli jotenkin innotaatiota enemmän ja sellaista pikusievistelyä. Kuin jos vertaa vaikka viime helmikuun haastatteluihin.

Oletko itse siis gay? Kiinnostaa. :)

Vierailija
107190/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Niin kaipaisi! Siitä kohdasta tuli tuntemuksia 🥵

Vierailija
107191/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äääähhh, sulin JO n kommentista "Live, Love, Jere"

Tää on kyllä söpöintä ikinä. Jere siis synonyymi naurulle. 😍

Vierailija
107192/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Kris ja Härtsä yhteen soppii...

Härtsä on kyllä mun.

T. Jure

Vierailija
107193/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toinenkin JO taisi jakaa. H taitaakin seurata niitä kaikkia.

Vierailija
107194/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa , alkaa mennä aika paksuksi.

5359 sivua tästä paksuudesta ollaan jo kirjoiteltu ja edelleen se kiinnostaa meitä.

Onko mielestänne täysin tervettä toimintaa? Ihan kuin omasta elämästä puuttuisi kaikki ihmissuhteet?

Ja sinä teet tätä ketjua paksummaksi koska? Itseasiassa tämä on tervettä. Jokerit ja Kärtsä ovat läsnäolollaan ja musiikillaan parantaneet niin monen elämänlaatua.

Vierailija
107195/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107196/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.

Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.

Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.

Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.

Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.

Ja ikinä ennen ei ole KOKO bändi tykännyt Kn postauksesta. Kyllä teki Nordic (Suomen) tour tehtävänsä🥰

Vierailija
107197/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

However, the interaction between B. and K. reminded me of an interview with David Bowie's wife, when she caught her husband in bed with Mick Jagger. She said that, after seeing them interact on stage, she expected it.

🤭

Vierailija
107198/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K nyt tägännyt Tiian ja Deanin. Ja jopa vastannut kommenteissa että pahoittelut, mutta mulle annettiin vain yhden kuvaajan tiedot. Ei tunnu hänkään arvostavan sitä, että toi tuotiin tolleen julkisesti kommentteihin tommosen sävyyn.

Oli siellä nyt useampia muidenkin kommentteja missä mainittiin että tietyt kuvat on Tiian.

Mutta epäammattimaista mun mielestä kuvaajalta itseltään julkisesti tulla laittamaan tuollaisia "ekaa kertaa mun kuva hänen fiidissä enkä voi olla ees ilonen" ja "miksi aina minä" kommentteja, kun kyse on vahingosta.

Olihan tuon tilanteen voinut hoitaa toisinkin, kun alkaa marmattamaan toisen postauksessa. K on tehnyt hitosti töitä ja nyt vielä rankka vaikkakin hauaka NT takana. Samoilla silmillä varmaan postas tämän ja vahingossa jäi tägäykset väärin.

Vierailija
107199/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.

Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?

Ei puhuttu uudessa livessä Thaimaasta. Thaimaa on mainittu kerran toukokuussa.

Ehkä Thaimaan reissu on kohdannut teknisiä ongelmia. 🤷

Vierailija
107200/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, inhimillinen turhaumareaktio. Kärde voi opetella vähän tarkemmaksi.

Ketju on lukittu.