Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106521/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Missä vaiheessa tämä homma on mennyt siihen, että voidaan vaatia asioita artistilta ihan sen mukaan, mitä kukiin haluamme? Jo ajatuksenakin naurettava, kun me kaikki haluamme eri asioita. Ainahan voi toivoa mutta kukaan ei ole lammas sen takia, että ei vaadi jotain. Fiksut menevät sen pääartistin keikalle eivätkä jätä menemättä seuraavalle, vaikka joku pieni osa showta ei aivan miellytä (varsinkin kun kyse ei ole edes seikasta, johon pääartisti voi vaikuttaa).

Tavastian ekalle keikalle ei mennyt Käärijä niin kuin ei mennyt Tukholmaan tai Osloonkaan. Mielestäni aivan reilua. Pelkäsin, ettei menisi muualle kuin Tavastia kakkoselle, joten siihen nähdenhän saimme paljon extraa. Ei ole meidän fanien tehtävä vaatia, ketkä esiintyvät lavalla ylimääräisinä ja millä keikoilla. Me otamme vastaan sen, mitä saamme, ja jos joku on tyytyväinen siihen, mitä on saanut, ei hän ole lammas sen enempää kuin se, joka on tyytymätön ei ole susi. Erilaisia mielipiteitä, eikös?

On minusta lammasmaista hyväksyä yleisöjen eritasoinen kohtelu. Taas kerran kyse ei ole artistilta vaatimisesta, vaan toiveesta, että artisti haluaisi aantaa kaikille saman verran. Jos ei anna, niin siitä on lupa valittaa. Siinä on siinä vaiheessa kyse sen fanin kokemuksista ja tunteista, ei siitä artistista. Ja saa fani olla sitä mieltä, että artisti oli epätaspuolinen. 

Toki Nordic Tourin muut maat jäivät kokonaan ilman, ja mielestäni sitäkin vihjailtiin, että hekin saavat samaa, joten se on minusta moka bändiltä, joka sillä lailla vihjaili.

Voi herranen aika, eikai me olla taas tässä??? Ei niin missään luvattu Kn läsnäoloa kaikilla keikoilla (tai oikeastaan yhdelläkään, vihjausta siihen suuntaan toki oli, että jossakin nähdään). Oli nimenomaan JO-kiertue. Jos olisi ollut JO+Käärijä-kiertue, olisi sitä mainostettu sellaisena. Nyt K mukana VIERAANA muutamalla keikalla lähinnä siksi, että on bändin hyvä ystävä. On tämä kyllä kateellisten vänkääjien luvattu maa, eipä ole Ruotsista tai Norjasta kuulunut vastaavaa, fiilistelevät vaan, että olipa mahtavat keikat.

No eihän täälläkään vänkää kuin yksittäiset henkilöt.

Vierailija
106522/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mietityttää. Bojan on ollut Suomessa onnellisimmillaan. Hänen lavakarismaansa moni on kuvannut aivan huikeaksi, mm. maaginen, magneettinen, velho, jumalallinen, satuolento, ja että vaikka oli tarkoitus katsoa Krisiä/Jania keikalla niin Bojan vain "kaappasi" kaiken huomion.

En toki epäile, etteikö hän olisi aina superkarismaattinen, mutta onko kukaan nähnyt kommentteja keltään, joka olisi ollut livenä paikalla jollain ei-Suomen keikalla (suomalaisia fanejahan on ollut Sloveniassa ja luulisi jonkun olleen Ruotsissa), että onko karisma normaalistikin yhtä huikaisevaa vai onko tuo onnellisuus lisännyt sitä entisestään?

Katsoin jotain Jokereiden vanhaa keikkataltiointia, kauan ennen mitään tämänkesäisiä hajoamisia, ja Bojan vaikuttaa täysin eri ihmiseltä kuin mitä nyt oli.

Mulle kävi Tampereen keikalla just tuolleen, että yritin ihan tosissani välillä seurata muutakin bändiä, huomatakseni vain, että katse oli taas liimaantunut ainoastaan Bojaniin. Oli kyllä todella vangitseva esiintyminen.

Ja yleensä siis tykkään katsella bändien keikkoja kokonaisuutena, kun siellä monesti tapahtuu kaikenlaista taustalla. Nyt jäi kyllä kaikki muu, siellä olis voinut vaikka Jure stripata, en olis huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106523/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli NT kaunein sana?

Ljuba 😍

Ja se, miten Bojan sanoi sen Jerelle livevideolla. Mikä lämpö, mikä tunne. Se tuli suoraan sydämestä. Ja katse.

Joku jos noin joskus sanoisi, olisin valmis mihin tahansa.

Vierailija
106524/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tiedä vaikka olisin Aitoakin rasittavampi. Voisin nimittäin sivutolkulla kirjoitella Joksujen vaatteista ja analysoida niitä. Tommylla on myös makee tyyli. Odotan innolla, että mitä Kärtsän tulevasta vaatekaapista löytyy. Voi mun unelma olisi päästä stailaamaan nämä tyypit edes yhden kerran.

Aika mahdotonta olla rasittavampi kuin Aito. Mutta analyysia Joksujen vaatteista voisin tosissani lukea sivukaupalla, ja kerro ihmeessä, mitä stailaussuunnitelmia sulla olisi niiden seuraavalle Nordic Tourille!

Vierailija
106525/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cash & Miina Äkkijyrkkä -nautacollab listalle.

Vierailija
106526/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se serbiankielinen sana on muuten ljubav (ääntyy ljubaf), ei ljuba. :) Ljuba on naisennimi Sloveniassa.

Vierailija
106527/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä liven kohdasta, jossa puhuvat yhteisbiisistä: minulle jäi sellainen fiilis, että JO tekisi biisin mielellään, mutta K ei ole varma asiasta.. K oli ensin hiljaa ja yritti sitten keventää tunnelmaa. Minunkin on vaikea nähdä heille yhteisbiisiä.. mutta ei sanota "ei koskaan". Pitää vain olla hyvä konsepti jne. 

Vierailija
106528/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Paljon paremmalta näyttivät kuin brittikiertueen jäljiltä. 

Ja koko kiertueen ajan julki tullut materiaali on ollut paljon mukavampaa, iloisempaa ja hyväntuulisempaa kuin se, mitä brittikiertueelta tuli. Bojan oli siellä aivan sekaisin, nyt on ollut hyväntuulinen ja ihan erilainen.

Oli niillä varmasti oikein mukavaa sielläkin. Isommat paineet tietysti, koska eka ulkomaankiertue ja merkittävä markkina-alue, heille ehkä se suurin unelma ainakin Euroopan sisällä. Ei pahalla meille, mut ei slovenialainen bändi haaveile Pohjoismaissa breikkaamisesta vaan nimenomaan Briteissä. Oma into ja paineet, toisen bändin seura ja innokkaat fanit ehkä lisäsivät Bojanin hypermoodia, mut se mood on erilainen ilman Kärtsän läsnäoloa ja erityisvaikutusta. Lopputuloksena B vaikutti juhlineen Briteissä aika maanisesti (Welcome to the Backstagen perusteella, mikä ei välttämättä ole koko totuus).

No siis, Bojan on sanonut haluavansa keikkailla joskus tulevaisuudessa kesät nimenomaan Pohjoismaissa.

Tää olis kyllä aivan ihanaa...mutta luulen, että sillä jylläsi jeretoniinit vähän liian kovalla tuossa haastattelussa. :'D Mutta jos tarpeeksi pommitetaan festareita ja pyydetään JO:ta vieraaksi, tää voisikin toteutua!

Eiks noita kesäfestareiden buukkauksia tehdä kuitenkin jo tosi hyvisså ajoin? Kun joitakin esiintyjiä jo julkistettukin. Luulen että ehkä joku esiintyminen on voitu jo sopiakin , kun niin varmasti Bojan ilmoitti, että see you next year. Voi saakeli, mikähän lipputaistelu taas syntyy..

ja tosiaan toi haastattelu jossa puhu Pohjoismaissa kesien kiertelystä tais olla sen ekan Suomenreissun perään. Tosin en minä tiedä kuinka korkeella levelillä jeretoniinit nyt jyllää, ei nyt näyttänyt kuitenkaan siltä että ois ihan heti lakkaamassa tarvitsemasta säännöllistä tankkausta ko. vitamiinista

Vierailija
106529/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, K:n vastaukset on linjassa aikaisempien kanssa. En usko, että yhteisbiisiä on tulossa, koska musiikillisesti he on liian kaukana toisistaan. Yhteiskiertue sen sijaan voisi hyvinkin tulla kyseeseen esim. ulkomailla, koska heidän bändinsä ja crewnsa tulisi varmasti hyvin juttuun keskenään ja fanbasekin on osittain sama ainakin pohjoismaissa.

Vierailija
106530/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mietityttää. Bojan on ollut Suomessa onnellisimmillaan. Hänen lavakarismaansa moni on kuvannut aivan huikeaksi, mm. maaginen, magneettinen, velho, jumalallinen, satuolento, ja että vaikka oli tarkoitus katsoa Krisiä/Jania keikalla niin Bojan vain "kaappasi" kaiken huomion.

En toki epäile, etteikö hän olisi aina superkarismaattinen, mutta onko kukaan nähnyt kommentteja keltään, joka olisi ollut livenä paikalla jollain ei-Suomen keikalla (suomalaisia fanejahan on ollut Sloveniassa ja luulisi jonkun olleen Ruotsissa), että onko karisma normaalistikin yhtä huikaisevaa vai onko tuo onnellisuus lisännyt sitä entisestään?

Katsoin jotain Jokereiden vanhaa keikkataltiointia, kauan ennen mitään tämänkesäisiä hajoamisia, ja Bojan vaikuttaa täysin eri ihmiseltä kuin mitä nyt oli.

Mulle kävi Tampereen keikalla just tuolleen, että yritin ihan tosissani välillä seurata muutakin bändiä, huomatakseni vain, että katse oli taas liimaantunut ainoastaan Bojaniin. Oli kyllä todella vangitseva esiintyminen.

Ja yleensä siis tykkään katsella bändien keikkoja kokonaisuutena, kun siellä monesti tapahtuu kaikenlaista taustalla. Nyt jäi kyllä kaikki muu, siellä olis voinut vaikka Jure stripata, en olis huomannut.

Sama juttu. Ekalla keikalla olin parvella, tuli katseltua jonkin verran kaikkia. Logomossa sit niin hyvin Krisin kohdalla et hän sai paljon huomiota. Tavastia 2:lla ja Tampereella oli tarkoitus seurata enemmän Nacea ja Jania mut perhanan Bojan, sinne se huomio vaan hakeutuu.

Vierailija
106531/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan: Has he been up all night?

Kris: Yes! Singing "Are You?"...

Jure: ...and watching the Finland concerts on repeat!

Kris: Where's Nace?

Jan: Sleeping on my...still sleeping.

Jure: How can he sleep in this noise?

B: Im singing..."Ota kaksi käsin kiinni Jerestä"...

Jan, Kris, Jure: Nace!!!!

Nace: Yes I call Jere.

Vierailija
106532/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos joku festarijärjestäjä on hereillä niin tässäpä olisi hyvä kaksikko laittaa esiintyjiksi samalle päivälle. Kärtsä nyt toki myisi jo yksinään, mutta mainosarvo olisi kyllä taattu ja liput lähtisi käsistä vaikka torstaipäivälle.

Provinssi kiinnitti jo Blind Channelin. Tahtoo sinne myös JOn ja Kärtsän. Samalle päivälle kiitos niin ei tartte ostaa kolmen päivän lippua 😆

Vierailija
106533/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Kaikki eivät ole 31,vaikka moni on.

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Ehkä se onkin Tommy, joka on näiden kaikkien nimimerkkien takana.😂

Palstailu on Tommylle joku performanssi ja taiteellinen kokeilu.

Ok, myönnetään. Mä olen tämän palstan Leila, RR, Jossu, vihreä sydän, Kukkis jne. Kaikki he ovat minun alter egoja.

T: Tommy 31 vee

Vierailija
106534/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyis Turun keikan introsta klipin? Olin Turussa takana ja keikka oli niin magee, seurata, kun näki edessään ne kaikkk valot ja yleisömeren 💥

Vierailija
106535/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Ja koko kiertueen ajan julki tullut materiaali on ollut paljon mukavampaa, iloisempaa ja hyväntuulisempaa kuin se, mitä brittikiertueelta tuli. Bojan oli siellä aivan sekaisin, nyt on ollut hyväntuulinen ja ihan erilainen.

Oli niillä varmasti oikein mukavaa sielläkin. Isommat paineet tietysti, koska eka ulkomaankiertue ja merkittävä markkina-alue, heille ehkä se suurin unelma ainakin Euroopan sisällä. Ei pahalla meille, mut ei slovenialainen bändi haaveile Pohjoismaissa breikkaamisesta vaan nimenomaan Briteissä. Oma into ja paineet, toisen bändin seura ja innokkaat fanit ehkä lisäsivät Bojanin hypermoodia, mut se mood on erilainen ilman Kärtsän läsnäoloa ja erityisvaikutusta. Lopputuloksena B vaikutti juhlineen Briteissä aika maanisesti (Welcome to the Backstagen perusteella, mikä ei välttämättä ole koko totuus).

No siis, Bojan on sanonut haluavansa keikkailla joskus tulevaisuudessa kesät nimenomaan Pohjoismaissa.

Niin, koska Jere ei ole kovin kiinnostunut poistumaan Suomesta muutoin kuin lepäilylomille.

Tää oli sit vitsi eikä dissaus. Edelleen rakastan heitä, entistä enemmän jopa tän viikon seurauksena.

Vierailija
106536/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos joku festarijärjestäjä on hereillä niin tässäpä olisi hyvä kaksikko laittaa esiintyjiksi samalle päivälle. Kärtsä nyt toki myisi jo yksinään, mutta mainosarvo olisi kyllä taattu ja liput lähtisi käsistä vaikka torstaipäivälle.

Provinssi kiinnitti jo Blind Channelin. Tahtoo sinne myös JOn ja Kärtsän. Samalle päivälle kiitos niin ei tartte ostaa kolmen päivän lippua 😆

Blind Channel ja Jokerit yhteiselle ryyppyretkellä Kärtsän tiimin kanssa. Onnea vaan Seinäjoki.😱

Vierailija
106537/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Kaikki eivät ole 31,vaikka moni on.

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Ehkä se onkin Tommy, joka on näiden kaikkien nimimerkkien takana.😂

Palstailu on Tommylle joku performanssi ja taiteellinen kokeilu.

Ok, myönnetään. Mä olen tämän palstan Leila, RR, Jossu, vihreä sydän, Kukkis jne. Kaikki he ovat minun alter egoja.

T: Tommy 31 vee

Olit varmaan kans ihkussa?

Vierailija
106538/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään videota Tampereelta Bojanin sekoilusta seuraavasta biisistä mikä tapahtui CCC:n jälkeen? 

Vierailija
106539/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään videota Tampereelta Bojanin sekoilusta seuraavasta biisistä mikä tapahtui CCC:n jälkeen? 

Mä tarvitsisin tän myös kipeästi.

Vierailija
106540/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska Jere ei ole kovin kiinnostunut poistumaan Suomesta muutoin kuin lepäilylomille.

Mä en ihan ymmärrä, jos K ei jossain vaiheessa haluaisi tutustua Bojanin kotimaahan. Ehkä ei ole ollut sopivaa tilaisuutta vai eikö häntä ehkä khöm.. päästetä sinne. Saattaisi vielä jäädä palaamatta, on se Slovenia kuuleman mukaan niin kiva maa.

Ketju on lukittu.