Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106501/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Kaikki eivät ole 31,vaikka moni on.

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Ehkä se onkin Tommy, joka on näiden kaikkien nimimerkkien takana.😂

Palstailu on Tommylle joku performanssi ja taiteellinen kokeilu.

Vierailija
106502/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Missä vaiheessa tämä homma on mennyt siihen, että voidaan vaatia asioita artistilta ihan sen mukaan, mitä kukiin haluamme? Jo ajatuksenakin naurettava, kun me kaikki haluamme eri asioita. Ainahan voi toivoa mutta kukaan ei ole lammas sen takia, että ei vaadi jotain. Fiksut menevät sen pääartistin keikalle eivätkä jätä menemättä seuraavalle, vaikka joku pieni osa showta ei aivan miellytä (varsinkin kun kyse ei ole edes seikasta, johon pääartisti voi vaikuttaa).

Tavastian ekalle keikalle ei mennyt Käärijä niin kuin ei mennyt Tukholmaan tai Osloonkaan. Mielestäni aivan reilua. Pelkäsin, ettei menisi muualle kuin Tavastia kakkoselle, joten siihen nähdenhän saimme paljon extraa. Ei ole meidän fanien tehtävä vaatia, ketkä esiintyvät lavalla ylimääräisinä ja millä keikoilla. Me otamme vastaan sen, mitä saamme, ja jos joku on tyytyväinen siihen, mitä on saanut, ei hän ole lammas sen enempää kuin se, joka on tyytymätön ei ole susi. Erilaisia mielipiteitä, eikös?

On minusta lammasmaista hyväksyä yleisöjen eritasoinen kohtelu. Taas kerran kyse ei ole artistilta vaatimisesta, vaan toiveesta, että artisti haluaisi aantaa kaikille saman verran. Jos ei anna, niin siitä on lupa valittaa. Siinä on siinä vaiheessa kyse sen fanin kokemuksista ja tunteista, ei siitä artistista. Ja saa fani olla sitä mieltä, että artisti oli epätaspuolinen. 

Toki Nordic Tourin muut maat jäivät kokonaan ilman, ja mielestäni sitäkin vihjailtiin, että hekin saavat samaa, joten se on minusta moka bändiltä, joka sillä lailla vihjaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106503/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Mulle tulee tosta Aidosta kyllä vahvat iso omena uhri-vibat. Creepyyy.

Mikä on iso omena -uhri?

Nyt alkaa taas jutut laskea pakkasen puolelle.

Vierailija
106504/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vieläkin niin fiiliksissä siitä, kuinka K/J hoiti tämän homman ns. Isännöinnin, mun täytyy sanoa että jotenkin kesän aikana en ole oikein jaksanut hänen touhujaan seurata ja innostus hieman laimennut. Lisäksi mielessä oli edellisen kerran Rautalampi-reissut yms. Ja kun paniikki täällä ekan Tavan keikan aikana lietsoontui, olin jo aivan varma, että no niin, niin siinä taas käy. Mutta mitä vielä, hengasi matkassa koko reissun, someen tuli sisältöä, huikeaa jokereiden boostausta, oli grilliruuat tien poskessa (just niin käärijää😅🤩) ja saunat Tampeella. Aivan mahtavaa!!

Tietty ei samanlaista voi olla jos/kun jokerit tulee uudelleen kiertueelle, koska varmaan omat keikat ym. Mutta tuskin kukaan odottaakaan. Näkivät nyt varmaan että pojilla on täällä myös ihan oma, Käärijästä riippumaton suosio. Ja jos vain ehtisivät edes tavata seuraavalla kerralla niin hienoa ois!

Mulla meni vähän fiilistä pois kun se ei tullut sinne ekalle keikalle. Se oli osasyynä sille, etten mennyt kuin kahdelle keikalle, vaikka kolmeen oli liput. Olisi toki vaatinut voimanponnistuksia mennä kolmelle, joten parempi oli nyt näin, enkä kadu yhtään, mutta homma latistui vähän lähemmäs kuolevaisten  tasoa yläpilvistä, kun se ei ollut sillä ekalla. Vieläkin pidän sitä paskana ratkaisuna sen keikan ainoastaan nähneille faneille. No, tuskin se nyt heitä ihan satana haittaa. Mutta silti. Kun siinä vaiheessa oli sitten vielä se epätietoisuus, niin se laski odotuksia, että mitä paskaa tästä nyt taas tuleekaan. Kaiken kukkuraksi se veto Tavastialla jossa hän ei osannut omaa biisiään oli yleisöä epäkunnioittavaa. 

Lampaat, joilla ei ole itsearvostusta toki tyytyivät siihenkin, vaatimatta enempää.

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Paljon paremmalta näyttivät kuin brittikiertueen jäljiltä. 

No jaa. Olihan se pidempikin sekä kestoltaan että logistiikaltaan. Ja ne miljoonat pubit ja kauniit naiset!

Ei ollut. Neljä keikkaa, neljä päivää. NT kuus keikkaa, viis päivää. Pubeja ja kauniita naisia varmaan enemmän siellä joo, mut täällä oli karaokea, lonkeroa ja Jere.

Vierailija
106505/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Hei Aito, mulla on sulle kysyttävää. Ihan ensin tosin totean, että et sinäkään pyytele anteeksi aiheuttamaasi pahaa mieltä eilen, vaikka sait pahan mielen huomattavasti useammalle. Se 007 sai hyvän mielen useimmille meistä, olit niitä harvoja, jotka siitä pahoittivat mielensä. Sinä sen sijaan sait pahan mielen useimmille täällä ja voisit sitä oikeasti pyytää anteeksi. Mutta ymmärrän, jos et pysty. Meillä kaikilla on rajoitteemme.

Se kysymys: puhuit jostain tietystä tekniikasta, jolla teit ne sukat Jurelle ja Bojanille. Kerrotko tarkemmin? En muista/löydä sitä nimeä ja se on minulle ihan vieras. OIen aika aloittelija neulomisessa.

En kerro. Itse oon tehnyt sillä kun halusin toteuttaa tietyn kuvion neuleeseen. Jos et ole sen vertaa lahjakas luonnollisesti, että tarttet ohjeita, niin voi voi.

Tosin kyllä mä katsoin nyt ohjeista ekaa kertaa elämässäni, että miten se niiden mukaan tehdään, että tulee Poitsulle _ihan oikeaoppisesti_ tehty kuvio, mutta osasin ilman ohjettakin toimia suljetussa neuleessa niin, että lopputulos on sama. Se vaan, että siitä kääntymiskohdasta tulee siistimpi oikeilla ohjeilla.

Okei, ei ole pakko kertoa. Olin vain kiinnostunut ja ajattelin, että olisi jotenkin kiva oppia uusia juttuja sukkien tekoon. Jotain kirjoneulontaa siis? Sori, en ole lahjakas mutta erittäin innokas ja kiinnostunut. Puhuit niistä sukista niin kauniisti, että oli pakko kysyä.

Vastaatko sitten, jos kysyn, miten juuri Jure ja Bojan valikoituivat sukkien saajiksi? Tai siis Bojanin ymmärrän, mutta Jurea ei niin kovin moni taida fanittaa. Lämmittää mieltä, kun ajattelen, että sai ainakin sinulta sukat.

No se oli varmaan kun ajattelin, että ois kamalaa olla se, jolle kukaan "ei tee mitään" ja siinä vaiheessa pelkäsin, että oisko se Jure, siis en tarkoita vaan meidän sukkia, vaan isommassa kuvassa. Ja siis Kris ei ollut tokana listalla niiden jalkojen hankalan näköisen koon arvioinnin takia 😄 Ja että kestäisi neuloa pisimmän aikaa... Lisäksi joku täällä taisi toivoa ja ehdottaa, että kai Jurekin saa jotain, niin ajattelin sitten, että joo, toi on hyvä idea. 

Ja siis minustahan kasvoi ns Jure-fani ihan tolla ajalla. Sen insta on tosi hyvä monesti ja se on kiva arvoitus vielä tyyppinä.

Samoin! Aloitin Jure-fanina silloin, kun en tiennyt bändistä mitään ja CD:n videossa Jure on niin hyvällä tavalla hullu. Mutta sitten jäi niin syrjään ja oli vetäytyvä ja hiljainen niin nämä hurmaavammat Jan, Kris ja Bojan veivät voiton, sitten oli Nacen vuoro, sitten taas Bojan, aina välillä Kris ja Nace ja nyt jälleen Jure tämän kiertueen päätteeksi. Vähän huolettaa Juren tosi laiha olemus, mutta muuten on kyllä ilopilleri.

Vierailija
106506/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso omena -uhri?

No se iso omena kauppakeskuksessa ollut kuolemantapaus vartijoiden käsissä varmaan. Ei tuotaisi sitä nyt tänne ollenkaan kun aivan eri sarjaa.

Vierailija
106507/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkaiseekohan tiia öhman lisää kuvia Jokereiden keikalta ja olikohan muillakin kuin Tavastian keikalla

Oli vain Tavastialla

Dean ja Johanna kiersivät Jokereiden mukana koko kiertueen, niiltä tulossa sisältöä

Onneksi saadaan nauttia keikkojen jälkeenkin vielä materiaalista! Ja tosi kiva että käyttävät nuoria kuvaajia

Vierailija
106508/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt voitais give anteeksi loma-Kärdelle se mokailu Tavastian CCC:ssa. Humalan taso ei ollut hirmuinen eikä mokailunkaan. Ehkä biisin eri sovituskin sekoitti, ehkä ei ollu ehditty harjoitella kunnolla. Ehkä Kärtsää vähän jännitti?

Minäkin unohtaisin nimeni ja ihan kaiken muunkin, jos Bojan tulisi mun lähelle nännit paljastavassa kostopitsissä ja jorma valmiina taistoon. Älkää pahastuko kommentistani. Täällä kirjoittelee yksi ylikierroksilla käyvä sonni. Kolmen päivän krapula oli liikaa.

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

täällä joku larppaa useaa homomieshahmoa. Larppaaja on itse 31 ja niin kaikki hahmotkin. 

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Jos T:ltä tulee nautoihin liittyvä näyttely/performanssi tässä lähitulevaisuudessa, tiedämme mistä inspiraatio on saatu

Vierailija
106509/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olin muuten sen Ihkussa läpällä olleen kusettajan uhri. Siihen nähden täällä on ollut käsittämättömän ilkeä suhtautuminen minuun. 

Eilen joku kirjoitti Kaksplussalla mulle tosi kauniisti siitä, että hän itse ei ollut uskonut juttuun, mutta fiilaillut vain menemään ja vieläpä lyönyt pökköä pesään ja HÄN osasi olla pahoillaan siitä, että siitä oli minulle tullut paha mieli! Opetelkaas naudat tekemään sama perässä, olemaan pahoillanne toisten puolesta! Eli ei HÄNKÄÄN ollut uskonut, että se tyyppi on oikeasti missään Ihkussa, mutta hän vain halusi leikkiä mukana. Niin kyllä tuollaisessa tilanteessa se on sen kusettajan vastuulla ettei loukkaa mahdollisesti ihmisiä ilmaista jollain lailla, että hei, tässä ois halukkaille tällainen leikki, mutta tämä nyt ei ole sitten aivan totta. 

Sen takia syyllinen oli RR tai kuka sitten onkaan, koska ei toiminut näin ja kantanut vastuutaan, kun syötti pajunköyttä ihan totena ihmisille siinä.

Hei Aito, mulla on sulle kysyttävää. Ihan ensin tosin totean, että et sinäkään pyytele anteeksi aiheuttamaasi pahaa mieltä eilen, vaikka sait pahan mielen huomattavasti useammalle. Se 007 sai hyvän mielen useimmille meistä, olit niitä harvoja, jotka siitä pahoittivat mielensä. Sinä sen sijaan sait pahan mielen useimmille täällä ja voisit sitä oikeasti pyytää anteeksi. Mutta ymmärrän, jos et pysty. Meillä kaikilla on rajoitteemme.

Se kysymys: puhuit jostain tietystä tekniikasta, jolla teit ne sukat Jurelle ja Bojanille. Kerrotko tarkemmin? En muista/löydä sitä nimeä ja se on minulle ihan vieras. OIen aika aloittelija neulomisessa.

En kerro. Itse oon tehnyt sillä kun halusin toteuttaa tietyn kuvion neuleeseen. Jos et ole sen vertaa lahjakas luonnollisesti, että tarttet ohjeita, niin voi voi.

Mä olin neulontakurssilla ihan sen takia, että sain tehdyksi B lahjan. On tämä hullua. Nyt mä oon keksinyt alkaa miettiä, että ei varmaan B tykkää siitä väristäkään, jonka valitsin, että varmaan se ei sovikaan sen muuhun pukeutumiseen. 🙂Ajatus lienee tärkein?

Ajatus on tärkein. Ei ne minunkaan neulomani sukat nyt niin onnistuneet olleet kuin voisi toivoa, se on ihan fifty sixty sattuvatko arvostamaan vai ovatko silleen, että onpas koomiset tai rumat tekeleet! Mutta ainakin mulla oli kivaa niitä tehdessä ja se riittää minulle. 

Vierailija
106510/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso omena -uhri?

No se iso omena kauppakeskuksessa ollut kuolemantapaus vartijoiden käsissä varmaan. Ei tuotaisi sitä nyt tänne ollenkaan kun aivan eri sarjaa.

Joo tiedän, mutta miten minusta voi tulla kyseinen keissi mieleen, en nyt ymmärrä.

Vierailija
106511/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas arvostan ja kunnioitan Jereä sen takia, että hän huomioi myös ystäviensä Pb:n tilaisuuden läsnäolollaan. Sen jälkeen hän hienosti toimi JO:n isäntänä kolmen päivän ajan. Kyllä se osoittaa sen, että Jerellä on mahtava kyky omistautua läheisilleen ja ystävilleen. Hänellä on sydän paikallaan. Mä taas rakastuin Häärijään.

Varsinainen isännöinti olikin: juotti ja juhlitti vieraat niin rapakuntoon, että ovatko vieläkään selvinneet😍

Ja koko kiertueen ajan julki tullut materiaali on ollut paljon mukavampaa, iloisempaa ja hyväntuulisempaa kuin se, mitä brittikiertueelta tuli. Bojan oli siellä aivan sekaisin, nyt on ollut hyväntuulinen ja ihan erilainen.

Oli niillä varmasti oikein mukavaa sielläkin. Isommat paineet tietysti, koska eka ulkomaankiertue ja merkittävä markkina-alue, heille ehkä se suurin unelma ainakin Euroopan sisällä. Ei pahalla meille, mut ei slovenialainen bändi haaveile Pohjoismaissa breikkaamisesta vaan nimenomaan Briteissä. Oma into ja paineet, toisen bändin seura ja innokkaat fanit ehkä lisäsivät Bojanin hypermoodia, mut se mood on erilainen ilman Kärtsän läsnäoloa ja erityisvaikutusta. Lopputuloksena B vaikutti juhlineen Briteissä aika maanisesti (Welcome to the Backstagen perusteella, mikä ei välttämättä ole koko totuus).

No siis, Bojan on sanonut haluavansa keikkailla joskus tulevaisuudessa kesät nimenomaan Pohjoismaissa.

Vierailija
106512/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Jos T:ltä tulee nautoihin liittyvä näyttely/performanssi tässä lähitulevaisuudessa, tiedämme mistä inspiraatio on saatu

Parhaassa tapauksessa saadaan joku Tommy & Miina Äkkijyrkkä nautacollab.

Vierailija
106513/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos joku festarijärjestäjä on hereillä niin tässäpä olisi hyvä kaksikko laittaa esiintyjiksi samalle päivälle. Kärtsä nyt toki myisi jo yksinään, mutta mainosarvo olisi kyllä taattu ja liput lähtisi käsistä vaikka torstaipäivälle.

Vierailija
106514/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso omena -uhri?

Joo tiedän, mutta miten minusta voi tulla kyseinen keissi mieleen, en nyt ymmärrä.

Varmaan samalla logiikalla kuin sinulle tulee mieleen että se ja se nimimerkki on sama henkilö. Eli en tiedä kun en ole sen kommentin kirjoittaja ja en vaivaa kummallakaan asialla mieltäni.

Vierailija
106515/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koko kiertueen ajan julki tullut materiaali on ollut paljon mukavampaa, iloisempaa ja hyväntuulisempaa kuin se, mitä brittikiertueelta tuli. Bojan oli siellä aivan sekaisin, nyt on ollut hyväntuulinen ja ihan erilainen.

Oli niillä varmasti oikein mukavaa sielläkin. Isommat paineet tietysti, koska eka ulkomaankiertue ja merkittävä markkina-alue, heille ehkä se suurin unelma ainakin Euroopan sisällä. Ei pahalla meille, mut ei slovenialainen bändi haaveile Pohjoismaissa breikkaamisesta vaan nimenomaan Briteissä. Oma into ja paineet, toisen bändin seura ja innokkaat fanit ehkä lisäsivät Bojanin hypermoodia, mut se mood on erilainen ilman Kärtsän läsnäoloa ja erityisvaikutusta. Lopputuloksena B vaikutti juhlineen Briteissä aika maanisesti (Welcome to the Backstagen perusteella, mikä ei välttämättä ole koko totuus).

No siis, Bojan on sanonut haluavansa keikkailla joskus tulevaisuudessa kesät nimenomaan Pohjoismaissa.

Niin, koska Jere ei ole kovin kiinnostunut poistumaan Suomesta muutoin kuin lepäilylomille.

Vierailija
106516/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 31-vuotias?

Miksi kysyt?

Myös Tommy Cash on 31. 😱

Parhaassa tapauksessa saadaan joku Tommy & Miina Äkkijyrkkä nautacollab.

Siinä on kaksi sellaista persoonaa että lopputulos olisi varmaan ydinräjähdys ennen kuin mitään yhteistä taiteellista tuotosta edes ehtisi syntyä.

Vierailija
106517/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kyllä aivan ihanaa...mutta luulen, että sillä jylläsi jeretoniinit vähän liian kovalla tuossa haastattelussa. :'D Mutta jos tarpeeksi pommitetaan festareita ja pyydetään JO:ta vieraaksi, tää voisikin toteutua!

Vierailija
106518/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tämä homma on mennyt siihen, että voidaan vaatia asioita artistilta ihan sen mukaan, mitä kukiin haluamme? Jo ajatuksenakin naurettava, kun me kaikki haluamme eri asioita. Ainahan voi toivoa mutta kukaan ei ole lammas sen takia, että ei vaadi jotain. Fiksut menevät sen pääartistin keikalle eivätkä jätä menemättä seuraavalle, vaikka joku pieni osa showta ei aivan miellytä (varsinkin kun kyse ei ole edes seikasta, johon pääartisti voi vaikuttaa).

Tavastian ekalle keikalle ei mennyt Käärijä niin kuin ei mennyt Tukholmaan tai Osloonkaan. Mielestäni aivan reilua. Pelkäsin, ettei menisi muualle kuin Tavastia kakkoselle, joten siihen nähdenhän saimme paljon extraa. Ei ole meidän fanien tehtävä vaatia, ketkä esiintyvät lavalla ylimääräisinä ja millä keikoilla. Me otamme vastaan sen, mitä saamme, ja jos joku on tyytyväinen siihen, mitä on saanut, ei hän ole lammas sen enempää kuin se, joka on tyytymätön ei ole susi. Erilaisia mielipiteitä, eikös?

On minusta lammasmaista hyväksyä yleisöjen eritasoinen kohtelu. Taas kerran kyse ei ole artistilta vaatimisesta, vaan toiveesta, että artisti haluaisi aantaa kaikille saman verran. Jos ei anna, niin siitä on lupa valittaa. Siinä on siinä vaiheessa kyse sen fanin kokemuksista ja tunteista, ei siitä artistista. Ja saa fani olla sitä mieltä, että artisti oli epätaspuolinen. 

Toki Nordic Tourin muut maat jäivät kokonaan ilman, ja mielestäni sitäkin vihjailtiin, että hekin saavat samaa, joten se on minusta moka bändiltä, joka sillä lailla vihjaili.

Voi herranen aika, eikai me olla taas tässä??? Ei niin missään luvattu Kn läsnäoloa kaikilla keikoilla (tai oikeastaan yhdelläkään, vihjausta siihen suuntaan toki oli, että jossakin nähdään). Oli nimenomaan JO-kiertue. Jos olisi ollut JO+Käärijä-kiertue, olisi sitä mainostettu sellaisena. Nyt K mukana VIERAANA muutamalla keikalla lähinnä siksi, että on bändin hyvä ystävä. On tämä kyllä kateellisten vänkääjien luvattu maa, eipä ole Ruotsista tai Norjasta kuulunut vastaavaa, fiilistelevät vaan, että olipa mahtavat keikat.

Vierailija
106519/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tiedä vaikka olisin Aitoakin rasittavampi. Voisin nimittäin sivutolkulla kirjoitella Joksujen vaatteista ja analysoida niitä. Tommylla on myös makee tyyli. Odotan innolla, että mitä Kärtsän tulevasta vaatekaapista löytyy. Voi mun unelma olisi päästä stailaamaan nämä tyypit edes yhden kerran.

Vierailija
106520/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso omena -uhri?

Nyt alkaa taas jutut laskea pakkasen puolelle.

Kyllä. Luuloilla ja oletuksilla on kirjoitusten saatossa taipumus muuttua joillekin todeksi, kun tarpeeksi kauan vatkataan ja pohditaan. Annetaan Aiton olla Aito, eikä lähdetä olettamaan muuta.

Ketju on lukittu.