Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…
Tässäpä näkyy hyvin miten samaa asiaa voi eri ihmisten kanssa lähestyä hyvin eri tavalla😍
Aah mä rakastan Alessandraa!!!
Tampereelta kotiuduttu jo kauan sitten, lähes 3,5 h matka meni nopeasti twiittien ja klippien parissa 🔥
Kotiin tullessa ilmoitin ensimmäiseksi perheelle, että muutan Sloveniaan 😅
Mies ei arvostanut 🤷
Teinitytyttären kanssa katsottiin muutama kuva yhdessä Tampereelta, oli hieman kade koska Turussa jossa oli mukana oli niin kesy meininki verrattuna eiliseen.
Palstalle en ole koko iltana ehtinyt, huomenna riittää kirittävää.
Kiitos kanssamatkustajille, never stop the madness 🧡
Terkuin "EN"
Vierailija kirjoitti:
Näin lauantai-iltana, moniko täällä on kännissä? Vaikuttaa et aika moni. Peukuta ylös jos oot juonut alkoholia tänään. Itse en ole.
Oon kuumeessa ja koetan parantaa mielialaa kattelemassa K&B juttuja. Olotila on kyl suunnilleen sama kuin laskuhumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lauantai-iltana, moniko täällä on kännissä? Vaikuttaa et aika moni. Peukuta ylös jos oot juonut alkoholia tänään. Itse en ole.
Eilen oli se päivä.
Varsinkin sillä porukan vedättäjällä, joka koitti saada kehuja itselleen kusettamalla porukkaa, että näki muka Käärijän ja Bojanin...!
Hei, hänen raportti taisi kyllä paljastua jo ihan todenperäiseksi kun siinä oli niin paljon sellaisia tietoja, mitä ei yöllä ollut yhtään missään muualla. Yritä päästä yli, vai oletko kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli se päivä.
Varsinkin sillä porukan vedättäjällä, joka koitti saada kehuja itselleen kusettamalla porukkaa, että näki muka Käärijän ja Bojanin...!
Ai sinä heräsit taas rähjäämään. Mitenhän saatais sulle nuijanukutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli se päivä.
Hei ei nyt taas aleta tuota, jooko?
B on selvästi terve viriili nuori mies. Nöpötyksistä päätellen. Jännitys kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä näkyy hyvin miten samaa asiaa voi eri ihmisten kanssa lähestyä hyvin eri tavalla😍
Voi että tuon Bojanin ilmettä K kanssa. Ja B on taas niin järjettömän kaunis
86 132 soittokertaa tähän mennessä SSOL:llä Spotifyssa, mut nämä tulee aina viiveellä.
Miten mä jotenkin näen et B tapaa ens viikolla Gregorin ja kertoo innoissaan kiertueesta ja uudesta biisistä ja kaikesta. Ja ne juttelee ja G tsemppaa ja antaa vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin jo kaikkea. 😭
Sama. Voi kunpa siellä Lontoossa kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin jo kaikkea. 😭
Niin minäkin. Ja pakko sanoa että Jerekin oli kokoajan hyväntuulinen videoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä jotenkin näen et B tapaa ens viikolla Gregorin ja kertoo innoissaan kiertueesta ja uudesta biisistä ja kaikesta. Ja ne juttelee ja G tsemppaa ja antaa vinkkejä.
Nämä on hyvin todennäköisesti yhä yhteydessä.
Saisiko linkkiä Treen keikkaan, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että tuon Bojanin ilmettä K kanssa. Ja B on taas niin järjettömän kaunis
Siis jos minua katsottais vielä tässä elämässä noin rakastavasti, niin mitäpä muuta sitä ihminen kaipaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli se päivä.
Hei, hänen raportti taisi kyllä paljastua jo ihan todenperäiseksi kun siinä oli niin paljon sellaisia tietoja, mitä ei yöllä ollut yhtään missään muualla. Yritä päästä yli, vai oletko kateellinen?
Ei ollut mitään sellaista tietoa. Tai, sano yksi?
Artisteilla ja bändeillä on omat artistiprofiilit käytössä Spotifyssa, josta näkee realiaikaisen striimimäärän vilkkumassa. Tavallisille päivittyy kerran vuorokaudessa eikä ihan niin tarkkaan. Sen mukaan Joksut varmasti nähneet paljonko biisi on striimannut. En tiedä oliko YouTube videon striimaukset mukana luvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollakin projektina tallentaa kaikki Bojanin välispiikit? Saisiko kertauksena Logomon kiitospuheen yleisölle? Se jäi mieleen erityisen ihanana vaikka piti samantyylisen puheen muuallakin. Tai jos jollain on linkkiä ko. videoon niin linkatkaa.
Mulla tavallaan oli, mutta siis keikoilla, joilla itse olin. Tajusin juuri, että en äänittänyt Turusta mitään, seurasin sitä siis kotoa Joker_out_mexicon ig-livestä. En tiedä, saavatko he koko liven jossain vaiheessa vielä nettiin. Vai katkesiko se niilläkin lopussa? Ei tässä enää muista, kun on tullut enempi vähempi 6 keikkaa seurattua 🥵
Mitä kohtaa tarkoitat? Lavalta lähtemissanoja vai..?
Sitä kohtaa ennen CD:tä kun kertovat miten paljon arvostavat fanejaan yms. Tuo meksikolaisten tallenne katkeaa ennen tuota kohtaa.