Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että K melkein imaisee fritsun Boitsulle. Merkkaa reviiriä.
https://twitter.com/ootanund/status/1705571842306584883?t=MKAVaT9I_dt1t…
Mä voisin tästä kuvakulmasta väittää että melkeen jo puri korvalehdestä. 😳😅😁
Kaulaa se imee, kun katsoo tarkemmin.
Näytti että B ois ollut ihan valmis vaikka ihan kunnon suulle pussailuun🥵
Ettes vaan itsestäsi.
Perämies Jure 😂😂😂😂
Onneks tää palsta menee kohta kiinni. Miten voi olla tämmöset fiilikset tän huikean viikon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollakin projektina tallentaa kaikki Bojanin välispiikit? Saisiko kertauksena Logomon kiitospuheen yleisölle? Se jäi mieleen erityisen ihanana vaikka piti samantyylisen puheen muuallakin. Tai jos jollain on linkkiä ko. videoon niin linkatkaa.
Mulla tavallaan oli, mutta siis keikoilla, joilla itse olin. Tajusin juuri, että en äänittänyt Turusta mitään, seurasin sitä siis kotoa Joker_out_mexicon ig-livestä. En tiedä, saavatko he koko liven jossain vaiheessa vielä nettiin. Vai katkesiko se niilläkin lopussa? Ei tässä enää muista, kun on tullut enempi vähempi 6 keikkaa seurattua 🥵
Mitä kohtaa tarkoitat? Lavalta lähtemissanoja vai..?
Vierailija kirjoitti:
Perämies Jure 😂😂😂😂
Kirjaimellisesti 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Bojan ei yritä iskeä Jereä, miten hänellä oli Suomessa kolmella keikalla päällä superseksikkäät paidat (mukaan lukien K18-Tavastialla se paita jota povattiin sinne ja seuraavalla keikalla toinen ennustettu paita) ja ainoa keikka jolla hänellä oli ei-niin seksikäs paita oli se, millä Kärtsä ei ollut mukana. :P
Jos Bojanilla on enemmän kuin veljellisiä tunteita, niin täytyy kyllä ihailla hänen rohkeaa heittäytymistään. Ei muuta kuin parhaat kostopitsit ja muut päälle, ja hassuttelemaan, luottamaan ja flirttailemaan aivan täysillä, olosuhteista huolimatta. Ja kuitenkin rajoja ylittämättä (ainakaan julkisesti).
Kyllä ne pitsit oli ihan kiihottaakseen yleisöä, ei erityisesti omia kanssaesiintyjiään.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä tehdä joku Jorma Pönötys tili että voi postata sen no homon.
Joo ja postaa tuo something more than casuaali nöpötys (Bojan/Plastika Olympiasta) ettei vaan mene Kärpältä ohi 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että K melkein imaisee fritsun Boitsulle. Merkkaa reviiriä.
https://twitter.com/ootanund/status/1705571842306584883?t=MKAVaT9I_dt1t…
Mä voisin tästä kuvakulmasta väittää että melkeen jo puri korvalehdestä. 😳😅😁
Kaulaa se imee, kun katsoo tarkemmin.
Näytti että B ois ollut ihan valmis vaikka ihan kunnon suulle pussailuun🥵
Ettes vaan itsestäsi.
Ilmaiset itseesi harvinaisen epäselvästi. Sun aiemmat kommentit sai mut itseasiassa kysymään tota kännitilaa. Et oletko sä esimerkiksi niin päihtynyt, et tuotat tommosta sekasortosta mongerrusta vai oletko sellainen aina?
Vierailija kirjoitti:
Näin lauantai-iltana, moniko täällä on kännissä? Vaikuttaa et aika moni. Peukuta ylös jos oot juonut alkoholia tänään. Itse en ole.
Eilen oli se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja postaa tuo something more than casuaali nöpötys (Bojan/Plastika Olympiasta) ettei vaan mene Kärpältä ohi 😱
Ei saa nolata Bojania!
Vierailija kirjoitti:
Näin lauantai-iltana, moniko täällä on kännissä? Vaikuttaa et aika moni. Peukuta ylös jos oot juonut alkoholia tänään. Itse en ole.
Ihan kaikki kaksi olutta, mutta kuitenkin 😅
Nimin. Aamulla töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, K postaa sen B:lle ja kiusaa sitä siitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti siinä, että B käänsi kasvonsa pois ennen pusua (katsokaa hidastukset). Meidän Balkanin prinssi!
Nyt alkaa prinssi sitten kainosteleen ja pihtaileen. Ei, ei, ei näin ...
Joo ihan selvää pihtailua......Ja oon kuullu semmostakin, että jotkut miehet ei oikeen käynnisty jos ne näkee toisella rasvaa!
Hoikka poika kun on itse.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sitä ccc jälkeistä bojanin seikoilua seuraavasta biisistä ei oo jälkeenpäin näkynyt
Mullapa on puhelimessa. Äänitin sen livestä kullä.
https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…
Tässäpä näkyy hyvin miten samaa asiaa voi eri ihmisten kanssa lähestyä hyvin eri tavalla😍
Vierailija kirjoitti:
Joku toivoi kauan sitten Kesärauha festaria niille, kaikki käy. Ihan varmasti tulevat jonnekin festareille.
Mä ainakin toivon näkeväni ensi kesänä Joksut Turun linnapuistossa.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti siinä, että B käänsi kasvonsa pois ennen pusua (katsokaa hidastukset). Meidän Balkanin prinssi!
Nyt alkaa prinssi sitten kainosteleen ja pihtaileen. Ei, ei, ei näin ...
Joo ihan selvää pihtailua......Ja oon kuullu semmostakin, että jotkut miehet ei oikeen käynnisty jos ne näkee toisella rasvaa!
Hoikka poika kun on itse.
Mut tässä tilanteessa kyllä ei rasva haitannut (ks. casual master jöpäkkä nöpötys).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, K postaa sen B:lle ja kiusaa sitä siitä...
Ai mitä, pönöttikö B:llä ton biisin aikana jossain klipissä? Hei nyt on tärkeää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perämies Jure 😂😂😂😂
Kirjaimellisesti 👌
Nimenomaa 😉
Janin lentosuukot Logomossa - nyt kun näin hänet livenä, rakastuin vain enemmän. 🥰
https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/729276092604727296