Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ääh mä vaan aina rakastan miten B ääntää Jeren nimen .... Jere myös monesti toistelee Käärijää samalla aksentilla itse, ja onhan se hurmaava ...
Kun siinä sängyssä aamulla Jere heräisi B:n ääneen "Jere ..." ja kun silmät aukeis, ne tuijottas niihin nappisilmiin ja siihen suloiseen hymyyn ...
Okei päässä pyörii ficit. 🥵🥴
Sama, mutta vielä melkein enemmän rakastan sitä, miten K sanoo Bojan. Jopa tossa fu ck you Bojan jutussa. Siinä on jotain.
K : Hello? Who is this?? What is that noise??
Nace : Jere help help
K : What is wrong?? And what is that screaming?! Did Bojan get hurt??!!
N : We are at the airport and Bojan is all over the place. He is hanging from the chandelier and yelling Are you? non stop. We don"t know what to do.
K : Ok calm down. Get phone close to Bojan and put it on speaker.
B : ARE YOUUU??
K : Honey yes I am. Now come down slowly to me, be careful I got you babe.
B : *quietly* are you?
K : Yes I am. Yes we are. I love you baby.
B : *sigh* I love you too.
icip ylitti tänään 1M striimiä! (+600k mv-katselua). Kummallakin biisillä menee siis hyvin! SSOL sai samantyyppisen 1. päivän kuin A:n uusin biisi, joka sai +90k spotify striimiä ekana päivänä
Näytti siinä, että B käänsi kasvonsa pois ennen pusua (katsokaa hidastukset). Meidän Balkanin prinssi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL:n virallinen luku näkyy spotifyissa. Oli n. 86k. Oli varmaan 100k:hon laskettu mv:n 30k mukaan.
Siinä lukee kirjaimellisesti Spotify streams.
Noh, se virallinen jonka Spotify näyttää kaikille nyt, eli sama jolla ollaan seurattu Kärtsän ja Alessandran lukuja, on 86t. Jos heillä on joku privaatti korkeampi Spotify-luku joka ei näy julkisesti niin emme voi verrata heidän lukujaan K:hon ja A:han, koska heistä meillä on tiedossa vain julkisesti näytössä olevat luvut. K:lla ekana päivänä näytti siis noin 250t ja A:lla noin 90t, mitään privaattilukuja he eivät vielä ainakaan kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Näytti siinä, että B käänsi kasvonsa pois ennen pusua (katsokaa hidastukset). Meidän Balkanin prinssi!
Jep, toi rooli ei aivan istunut sille vielä (tai ei ehkä tule istumaankaan koskaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL:n virallinen luku näkyy spotifyissa. Oli n. 86k. Oli varmaan 100k:hon laskettu mv:n 30k mukaan.
Siinä lukee kirjaimellisesti Spotify streams.
Noh, se virallinen jonka Spotify näyttää kaikille nyt, eli sama jolla ollaan seurattu Kärtsän ja Alessandran lukuja, on 86t. Jos heillä on joku privaatti korkeampi Spotify-luku joka ei näy julkisesti niin emme voi verrata heidän lukujaan K:hon ja A:han, koska heistä meillä on tiedossa vain julkisesti näytössä olevat luvut. K:lla ekana päivänä näytti siis noin 250t ja A:lla noin 90t, mitään privaattilukuja he eivät vielä ainakaan kertoneet.
Ei se kato noissa entisissä itäblokin maissa oo niin tarkkaa.
Apua, olen huppelissa nyt tästä kaikesta, laittakaa videoita Treelta! Oliko kuumin keikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että K melkein imaisee fritsun Boitsulle. Merkkaa reviiriä.
https://twitter.com/ootanund/status/1705571842306584883?t=MKAVaT9I_dt1t…
Mä voisin tästä kuvakulmasta väittää että melkeen jo puri korvalehdestä. 😳😅😁
Kaulaa se imee, kun katsoo tarkemmin.
Näytti että B ois ollut ihan valmis vaikka ihan kunnon suulle pussailuun🥵
No eeei, pikemmin käänsi päätä pois. Kärtsy extravaganza showmiehenä olisi varmaan voinutkin.
Ei kumpikaan. Muista, ettei Jere ole sinkkumies.
Muista itse shippauksen kultainen sääntö, ettei siihen tule sekoittaa oikeaa elämää.
Jere sitä siihen sekoittaa, en mä muuten asiaa ajattelisikaan.
Ei, vaan vaikka jollain olisi vaimo jonka nimi on kaikkien tiedossa, ei häntäkään saa sotkea shippaukseen.
No, mä haluun shipata sillee, että se mitä tapahtuu lavalla kulkee linjassa todellisuudessa esitetyn kanssa.
Ymmärrän sua, mutta toi ei ole shippaamista enää. Valitettavasti näin.
Joo B käänsi kasvot pois siinä kyllä. Mä olen sitä mieltä että K:lla ei olisi estoja antaa pikku pusua showmielessä. Huolimatta tosielämän parisuhteesta. Niinhän ne muutkin artistit pusuttelee urakalla ympäriinsä, ei ole mikään ihme juttu.
💚 Shipping is the act of creating a romantic pairing between two people or characters who are not otherwise romantically linked. 💚
Joku toivoi kauan sitten Kesärauha festaria niille, kaikki käy. Ihan varmasti tulevat jonnekin festareille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa prinssi sitten kainosteleen ja pihtaileen. Ei, ei, ei näin ...
Bhän voi kääntää kasvot monestakin syystä pois. Ihan vaan, ennen kuin täällä taas leivotaan kärpäsestä härkänen. Kyllähän se virittää enemmän saada huulet tolle tietylle alueelle. Ja itse oon paljon tyytyväisempi tähän. Huulet ois ollut merkityksettömämmät.
Vierailija kirjoitti:
Jere yritti tähdätä suulle.
Oliko jollakin projektina tallentaa kaikki Bojanin välispiikit? Saisiko kertauksena Logomon kiitospuheen yleisölle? Se jäi mieleen erityisen ihanana vaikka piti samantyylisen puheen muuallakin. Tai jos jollain on linkkiä ko. videoon niin linkatkaa.
Onhan se pirun seksikästä tuo kaulan nuoleskelu. Pitkä kaulan nuoleskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere yritti tähdätä suulle.
Mun mielestä ei. Ja oon myös sitä mieltä, et paljon kivempi ja kuumempi versio oli kyllä ehdottomasti tämä. Noi reaktiot, kyllä kyllä.
Tumblrissa tehty hassuttelumeemejä Jokereista https://www.tumblr.com/queenofblur100/729273683985760256/felt-like-maki…
No nuo tiedot on julkisia niin voit tarkistaa. Tuo youtube+spotify määrät tekee ton 100k