Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105541/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne huutaa saunavideolla? Kyr pä sauna? Ei näy alushousuja oik puoleisella miesoletetulla!

Tätähän joku ehdotti ensimmäisenä plussassa ja mä kuulen tän myös näin. 😂 Kyr pää saunassa.

Mulla tuli tästä mieleen yöllä, että voiko olla, että K on tosissaan pistänyt ne huutamaan jotain tällaista (vaikka väittänyt sen tarkoittavan muuta) ja sit saanu sätkyn kun Mark onkin jakanut sen instaan. 😂

Ei K sellaisesta saisi sätkyä, mutta alastomana videolla näkymisestä se tai JO:n pojat vois kyllä säikähtää.

Mistähän se sinäkin niin tarkkaan tiedät mistä k saa sätkyt ja mistä ei?

Ihan seurattuani K:n kielenkäyttöä tässä viimeiset 4kk niin uskallan väittää ettei kyrvän huutaminen sitä paljoa hetkauttaisi. :D

Vierailija
105542/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?

Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?

Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.

Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.

Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.

Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!

Kerroin jo millaiset ne ovat, joten jos ilmestyvät kuviin, niin olen kuvaillut sellaiset jo ennakkoon. eli oranssit, joissa sekä Suomen että Slovenian lippu molemmissa ja toiset turkoosi-keltaiset leveähköä raitaa, joissa kumpikin lippu kerran (eri kantapäissä). 

Otin mä niistä itsellenikin kuvat muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105543/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao3 miten noi ficit päivittyy, tai näkyykö uusin tarina aina ensin..? Miten musta tuntuu et samat pyörii vaan kokoajan? Onko suositella mitään hyvää, kunnon ficciä noista kahdesta? Nyt kaipailis jotain muutakin ku herkkää romanttista höttöä, mistä yleensä tykkään .... If you know what I mean.

Aina, kun uusi osa julkaistaan, nousee se ensimmäiseksi.

https://archiveofourown.org/works/49891483/chapters/125953051

Kokeilehan tätä, on hyvä. Tagit kannattaa lukea ensin ja vika osa vasta tulossa.

Vierailija
105544/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao3 miten noi ficit päivittyy, tai näkyykö uusin tarina aina ensin..? Miten musta tuntuu et samat pyörii vaan kokoajan? Onko suositella mitään hyvää, kunnon ficciä noista kahdesta? Nyt kaipailis jotain muutakin ku herkkää romanttista höttöä, mistä yleensä tykkään .... If you know what I mean.

Ainakin siellä voi hakea eri perusteilla esim. julkaisupäivä tai kudosten (?) määrä jne.

Vierailija
105545/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi PB:n Dynastia on kyl tän palstan anthem😂

Me hitsauduttiin yhteen

Eikä luovutettu milloinkaan

Tän tekisin sun kanssas uudestaan koska vaan

Täs ollu rankkojaki vaiheita

Myrskytuulia ei vaan leppeitä laineita

Ja tänä iltana ku seilataan satamaan

Sä tiedät voit pyytää multa mitä vaan

Tää on meidän dynastia

Täyttä dynamiittia

Vaik läpi harmaan kiven mennään just niin ku Disney leffoissa

Tää on meidän dynastia

Ja meistä puolella on dementiaa

Mut ei me koskaan unohdeta ystävää

Tää on puhdasta rakkautta

Jos liekki uhkaa sammuu

Me yhdessä kaadetaan bensaa hiillokseen

Kunnes roihuaa uudelleen

Sä tiedät sen

Kimpas ollaan aina vahvempii

Meidän tarinassa jokainen on sankari

Kaikki yhden ja yks kaikkien puolesta

I got your back

Voit olla huoletta

Porttaritkin viettäneet kesänsä vauvapalstalla, selvästikin.

No siis kaikkihan täällä on olleet. 🤷🏻

Mua itteä vähän mietityttää se eilinen Sirpan live että miten Mikke ja Eve oli osannu sinne mennä. Kun sehän sanottiin täällä että on se live. 🤔😅😬

Vierailija
105546/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712

Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.

Aattele jos täällä Pena ja Raimo heruttelis täällä jonkun feikkilesboduon touhuja.

"Kun Miran käsi koski sekunnin ajan Paulan pientä ja piukeaa peppua ja Paula näytti niin avautuneelta ja onnelliselta. Mutta vielä empi tissiä! Heheh"

"Siis ooh Lista-Pena....nää on nää meidän pienet jutut ja meidän ihana yhteisö, bro!"😚😚

Vastaat ihme seksuaalisella tavalla viestiin, joka ei mitenkään ollut sellainen.

"Toi oli vaan tota Raimon hardcorea, meidän romantikolla Kukka-Mikolla oli hyvä klippi, kun Paula silitti M:n suloista pötsiä ja antoi sille pusun kostopolyesterin läpi. 💛 Ne siis on niin pari!! Ne äijät ja lapset on vaan hidaste, nyt ne on saanu viettää yhteistä aikaa. Hei kattokaa kun ne ei nää ku toisensa!!!!"

"Äijät ja lapset listalle, Lista-Pena!!!"

Vierailija
105547/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Kärtsyä, enkä ole mikään jeesustelija, mut itseä ärsyttää et se puhui niin törkeästi välillä Bojanille ja muutenkin. Toinen ei ehkä kaikkea ymmärtänyt mut ei kuulostanut kivalta 😩🥺

Vierailija
105548/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse alkaisi kauheasti mitään toisten tunteita arvailemaan jonkun baarissa näkemäni perusteella.

Noo, reportterimme kuvaili lähinnä kuitenkin juuri niitä. Melkein mitään toimintaa ei sitten kertoillutkaan.

klo 04:06

"MMun mielestä K katsoo tosi nätisti, mutts oon sanonut samaa klippien perusteella, eikä oo aina kaikki ollut samaa mieltä. Mutta pehmeä katse se mun mielestä on. 

007"

Hän vastasi kysymyksiin. Yritti myös itse ruveta välillä puhumaan muusta, mm. Kris tai Jan, mutta kukaan ei tarttunut näihin, koska kaikki halusi kysellä vain B&K.

Eli olet itse se reportteri.

Vierailija
105549/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne huutaa saunavideolla? Kyr pä sauna? Ei näy alushousuja oik puoleisella miesoletetulla!

"Tulkaa saunaan" he siinä huutavat.

Vierailija
105550/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän joku ehdotti ensimmäisenä plussassa ja mä kuulen tän myös näin. 😂 Kyr pää saunassa.

Mulla tuli tästä mieleen yöllä, että voiko olla, että K on tosissaan pistänyt ne huutamaan jotain tällaista (vaikka väittänyt sen tarkoittavan muuta) ja sit saanu sätkyn kun Mark onkin jakanut sen instaan. 😂

Ei K sellaisesta saisi sätkyä, mutta alastomana videolla näkymisestä se tai JO:n pojat vois kyllä säikähtää.

Ihan seurattuani K:n kielenkäyttöä tässä viimeiset 4kk niin uskallan väittää ettei kyrvän huutaminen sitä paljoa hetkauttaisi. :D

Niin, mutta jos hän laittoikin muut huutamaan sellaista, mitä he eivät ymmärtäneet, ja se olisi voinut hetkauttaa heitä.

Vierailija
105551/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL tämä serbialäppä tässä kuvien alla. :D https://www.tumblr.com/korvessa/729241772537085952

Vierailija
105552/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me hitsauduttiin yhteen

Tää on meidän dynastia

Täyttä dynamiittia

Tää on meidän dynastia

Jos liekki uhkaa sammuu

Kunnes roihuaa uudelleen

Sä tiedät sen

I got your back

Voit olla huoletta

Mua itteä vähän mietityttää se eilinen Sirpan live että miten Mikke ja Eve oli osannu sinne mennä. Kun sehän sanottiin täällä että on se live. 🤔😅😬

Ai oliko ne siellä?

Vierailija
105553/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?

Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?

Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.

Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.

Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.

Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!

Kerroin jo millaiset ne ovat, joten jos ilmestyvät kuviin, niin olen kuvaillut sellaiset jo ennakkoon. eli oranssit, joissa sekä Suomen että Slovenian lippu molemmissa ja toiset turkoosi-keltaiset leveähköä raitaa, joissa kumpikin lippu kerran (eri kantapäissä). 

No sen verran vaan että olet voinut nähdä ne jonkun toisen tekemänä tai antamana. Esim. esitellyt keikkapaikalla. Joten ilman kuvaa ei voi olla varma. Tätä voi sitten jatkaa maailmantappiin asti.

Vierailija
105554/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Kärtsyä, enkä ole mikään jeesustelija, mut itseä ärsyttää et se puhui niin törkeästi välillä Bojanille ja muutenkin. Toinen ei ehkä kaikkea ymmärtänyt mut ei kuulostanut kivalta 😩🥺

Bojan roastasi sitä jo Tavastialta alkaen. Selkeästi juttelevat paljon ja ovat läheisiä.

Vierailija
105555/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me hitsauduttiin yhteen

Tää on meidän dynastia

Täyttä dynamiittia

Tää on meidän dynastia

Jos liekki uhkaa sammuu

Kunnes roihuaa uudelleen

Sä tiedät sen

I got your back

Voit olla huoletta

Kyllä sitä tietoa jaettiin muuallakin kuin palstalla, mm. Twitterissä.

Vierailija
105556/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta jos hän laittoikin muut huutamaan sellaista, mitä he eivät ymmärtäneet, ja se olisi voinut hetkauttaa heitä.

Video poistettiin niin nopeasti että en usko sen liittyvän siihen mitä siinä huudettiin vaan siihen mitä siinä saattoi näkyä.

Vierailija
105557/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan roastasi sitä jo Tavastialta alkaen. Selkeästi juttelevat paljon ja ovat läheisiä.

Jep, molemmin puoleista roastaamista näkyi eli en usko sen kumpaakaan haittaavan.

Vierailija
105558/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Video poistettiin niin nopeasti että en usko sen liittyvän siihen mitä siinä huudettiin vaan siihen mitä siinä saattoi näkyä.

Löytyyhän se vieläkin ainakin twitteristä. Ei siinä kyllä mitään sellaista näy.

Vierailija
105559/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyyhän se vieläkin ainakin twitteristä. Ei siinä kyllä mitään sellaista näy.

Näkyy siinä ainakin Krisin (?) paljas ahteri.

Vierailija
105560/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei tietenkään riitä.

Ketju on lukittu.