Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mitä ne huutaa saunavideolla? Kyr pä sauna? Ei näy alushousuja oik puoleisella miesoletetulla!
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mua jo naurattaa, että baarista olisi pitänyt tulla jotakin tunnetasoisia viestejä. 😂😂 Tyyppi ollut viihteellä ja nähnyt kundit.
Niin! Kyllä ainakin kaikki kommentoijat olivat ihan hirmu fiiliksissä! Samoin jokainen, joka on muuten kertonut nähneensä Jokerit tai K:n nyt tourin aikana!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse alkaisi kauheasti mitään toisten tunteita arvailemaan jonkun baarissa näkemäni perusteella.
Ei vaan omiaan! Hän ei itse kommentoinut tunteillaan asiaa laisinkaan. Tosi flegmaattisesti, itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne huutaa saunavideolla? Kyr pä sauna? Ei näy alushousuja oik puoleisella miesoletetulla!
Tätähän joku ehdotti ensimmäisenä plussassa ja mä kuulen tän myös näin. 😂 Kyr pää saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoot muut mitä tahansa, mutta nuo touhutontut on parhaita versioita itsestään, kun ovat toistensa seurassa. Palapelin palaset loksahtaa yhteen. Mä en kyllä vieläkään saa pelkkiä brother viboja. Kyllä siinä on jotain enemmän ja molemmat tietää sen. Niinkuin K sanoi something special. Ihanat.
Joo K alkoi mennä jo aika diipiksi puhuessaan tunteistaan siinä Ylen haastattelussa, johon B kiirehti äkkiä tarkentamaan kyseessä olevan "friendship". Ymmärrän kyllä, ettei kameroiden edessä haluta näyttää kaikkea, varsinkin kun kummankin tilanne on mikä on.
Ei vttuuuu! Varmaan oiskin ilman Bojanin keskeytystä tunnustanut rakkautensa valtakunnan ykkösmediassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen niiden "turpasaunaa" (miksi, ei mitään tietoa). Ja alastihan ne taitavat saunassa olla, kuten kuuluukin.
Voisiko kaikki ne, jotka yöllä lukivat reaaliajassa kyseistä keikkarapsaa klo 3 jälkeen laittaa peukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3
Ne molemmat näyttää 😍 Ovat näyttäneet oikeastaan ihan kaikessa matskussa, mitä ollaan Suomi-viikolta saatu. Jotenkin vaan saavat toisistaan ne parhaat puolet esiin, ja energia virtaa ja soljuu esteettä ja kaikki se lämpö ja ystävyys ja mitäikinäonkaan säteilee myös ulospäin.💞
What a time to be alive 🤩
Mä vaan haluan, että tämä NT tulee toistumaan kerta toisensa jälkeen. Mielellään joka vuosi. B ja K saan niin toisensa loistamaan, että siinä sivulliset häikäistyy. Selvästi tuottavat toisilleen (ja muille katsojille) niin paljon hyvää fiilistä, että on suorastaan rikollista erottaa heidät toisistaan. (Tosin ehkä ihan hyvä varsinkin muiden Joksujen kannalta, etteivät nuo kaksi touhutonttua ole 24/7 yhdessä. Siinä olisi piakkoin JO etsimässä uutta solistia, kun edellinen olisi potkaistu ensimmäiseen Suomeen lähtevään koneeseen.)
Saavat Hojanin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?
Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?
Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.
Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.
Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.
Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän joku ehdotti ensimmäisenä plussassa ja mä kuulen tän myös näin. 😂 Kyr pää saunassa.
Mulla tuli tästä mieleen yöllä, että voiko olla, että K on tosissaan pistänyt ne huutamaan jotain tällaista (vaikka väittänyt sen tarkoittavan muuta) ja sit saanu sätkyn kun Mark onkin jakanut sen instaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse alkaisi kauheasti mitään toisten tunteita arvailemaan jonkun baarissa näkemäni perusteella.
Ei vaan omiaan! Hän ei itse kommentoinut tunteillaan asiaa laisinkaan. Tosi flegmaattisesti, itse asiassa.
No ei mulla olisi kyllä mitään sen kummempia tunteitakaan asian suhteen. Siinähän ovat ja hauskaa näyttää olevan jne. Ei herättäisi minussa itsessäni muita tunteita kuin jännä juttu että satuin näkemään heidät ja varmaan olisin ihan iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tästä mieleen yöllä, että voiko olla, että K on tosissaan pistänyt ne huutamaan jotain tällaista (vaikka väittänyt sen tarkoittavan muuta) ja sit saanu sätkyn kun Mark onkin jakanut sen instaan. 😂
Ei K sellaisesta saisi sätkyä, mutta alastomana videolla näkymisestä se tai JO:n pojat vois kyllä säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Noo, reportterimme kuvaili lähinnä kuitenkin juuri niitä. Melkein mitään toimintaa ei sitten kertoillutkaan.
klo 04:06
"MMun mielestä K katsoo tosi nätisti, mutts oon sanonut samaa klippien perusteella, eikä oo aina kaikki ollut samaa mieltä. Mutta pehmeä katse se mun mielestä on.
007"
Sanoihan se raportin kirjoittanut vissiin tyyliin ekassa vai toisessa viestissä, että tosi epärealistinen olo on. Sama kävisi mulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?
Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?
Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.
Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.
Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.
Siinä meni viestien poistelun jatkuminen koko pe-illan ja lauantain ajan överiksi ja myös vihaisuuden taso. Ymmärrän, että tämä ärsyttää, mutta mä en tajua, että miten se ois väärin, että haluan, että toinen haluaa todistaa, että puhui totta? Mikä siinä on niin ongelmallista???????? Jos kerran netissä pitää aina uskoa kaikki v a l h e e k s i, niin mitä väärää on siinä, että jokin ainutkertainen asia voitaisiin uskoa oikeasti!
Siihen pyrin.
Hän ei kertonut tunnetasolta yhtään mitään eiliseltä, se herättää epäilyksiä.
Ei mitään väärää siinä, että epäilet, ja että ilmaiset epäileväsi. Monessa jutussa, varsinkin plussan puutarhaketjussa olen ollut sun kanssa samaa mieltä ja sanonutkin sen useampaan otteeseen. Mutta näitä viestejä on tullut nyt ainakin kolmeen eri ketjuun viime yöstä lähtien lähes jatkuvalla syötöllä. Mua oikeasti huolestuttaa, että et tunnu pääsevän tästä yhtään irti ja olen huomaavinani, että vihaisuuden tunne vaan kasvaa sun viesteissä ajan myötä. Tiedän ton tunteen koska olen itse vähän samanlainen, kun joku asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta tai väärältä. Mut tiedostan myös, että se siihen asiaan jumiutuminen ei ole mulle itselleni hyväksi. Vihan tunne tosiaan vaan kasvaa. Mä olen löytänyt kivan henkireiän itselleni kuntoilusta (painonnosto/spinning), jolla saan paineet tasaantumaan ja väsähdän sopivasti niin en jaksa enää niin intensiivisesti ajatella kaikkea pskaa. Toivoisin todella, että sullekin löytyisi joku kiva juttu mikä toisi hyvää mieltä ja mihin voisit "paeta" tarpeen mukaan kun huomaat että joku asia alkaa vtuttaa liikaa. Koska pskahan ei valitettavasti tästä maailmasta lopu, vaikka kuinka niin haluaisimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K sellaisesta saisi sätkyä, mutta alastomana videolla näkymisestä se tai JO:n pojat vois kyllä säikähtää.
Mistähän se sinäkin niin tarkkaan tiedät mistä k saa sätkyt ja mistä ei?
Ao3 miten noi ficit päivittyy, tai näkyykö uusin tarina aina ensin..? Miten musta tuntuu et samat pyörii vaan kokoajan? Onko suositella mitään hyvää, kunnon ficciä noista kahdesta? Nyt kaipailis jotain muutakin ku herkkää romanttista höttöä, mistä yleensä tykkään .... If you know what I mean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, reportterimme kuvaili lähinnä kuitenkin juuri niitä. Melkein mitään toimintaa ei sitten kertoillutkaan.
klo 04:06
"MMun mielestä K katsoo tosi nätisti, mutts oon sanonut samaa klippien perusteella, eikä oo aina kaikki ollut samaa mieltä. Mutta pehmeä katse se mun mielestä on.
007"
Hän vastasi kysymyksiin. Yritti myös itse ruveta välillä puhumaan muusta, mm. Kris tai Jan, mutta kukaan ei tarttunut näihin, koska kaikki halusi kysellä vain B&K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoot muut mitä tahansa, mutta nuo touhutontut on parhaita versioita itsestään, kun ovat toistensa seurassa. Palapelin palaset loksahtaa yhteen. Mä en kyllä vieläkään saa pelkkiä brother viboja. Kyllä siinä on jotain enemmän ja molemmat tietää sen. Niinkuin K sanoi something special. Ihanat.
Et ollut ilmeisesti keikoilla? Hidastuksilla saa kaverusten faniservicenkin näyttämään kuumalta.
Kyllä olin keikoilla, mutta en perustakaan omia mielipiteitäni pelkästään keikkoihin vaan kaikkeen materiaaliin mitä heistä on koskaan yhdessä nähty.