Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
105481/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi hyvät fiilikset Joksujen NT:stä ja K:n ja B:n tapaamisesta <3. Ovat ihania ystäviä, fiilistelen edelleen heitä, mutta romanssia en heidän välillään näe. Toivottavasti ystävyys jatkuu välimatkasta huolimatta jatkossakin ja voivat heittää rennosti läppää instassa myös niin halutessaan. 

Vierailija
105482/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
105483/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712

Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.

B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3

Siis tosiaan. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen joku olympia(😅)voittaja. Tai parin millin lottovoiton jälkeinen riemu.

Ehkä se on se 20 tonnin pusu 😉

Vierailija
105484/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.

Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.

Vierailija
105485/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712

Niin kuumaa

Vierailija
105486/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis voidaanko olla täysin huomioimatta tuota yhtä jankkaajaa. Tämä on jo selvää kauraa, raportoija oli Ihkussa, Jokerit oli Ihkussa, Käärijä oli Ihkussa, K ja B varmasti vietti aikaa keskenäänkin siellä, pojat veti karaokea. Antaa tämän yhden hukkua katkeruuteensa. Eiköhän jatketa!

Vierailija
105487/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen reportteri klo 4:56

"Kotimatkalla ihan omin jaloin, eli en asu ksukana kohteesta. Olivat muuten Tampereen Ihkussa."

Olisi voinut ihan hyvin jo tässä kohtaa kertoa, että Bojan ja Kris vetivät karaokea. Porukka oli jo lähtenyt baarista.

Hän on kertonut jo monta kertaa, ettei ole tämän aikana ollut edes paikalla.

no mikä se salainen juttu sitten oli, mitä hän ei voinut silloin yöllä vielä paljastaa?

Toinen karaoke-esitys.

No, hän ois voinut sen kertoa tuossa klo 4:56

Vierailija
105488/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis voidaanko olla täysin huomioimatta tuota yhtä jankkaajaa. Tämä on jo selvää kauraa, raportoija oli Ihkussa, Jokerit oli Ihkussa, Käärijä oli Ihkussa, K ja B varmasti vietti aikaa keskenäänkin siellä, pojat veti karaokea. Antaa tämän yhden hukkua katkeruuteensa. Eiköhän jatketa!

Joo kyllä se lopulta lopettaa kun sille ei kukaan enää vastaa mutta jos sen kaa alkaa väittelen, menee helposti viikko. Tää on jo tuttua kauraa tää homma.

Vierailija
105489/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Vierailija
105490/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut. 

Sulla on niitä yllinkyllin.

Vierailija
105491/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän kirjoitti: "Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.", jos oli tullut sinne muka vasta Krisin ja Bojanin vedon jälkeen?

Vierailija
105492/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.

B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3

Ne molemmat näyttää 😍 Ovat näyttäneet oikeastaan ihan kaikessa matskussa, mitä ollaan Suomi-viikolta saatu. Jotenkin vaan saavat toisistaan ne parhaat puolet esiin, ja energia virtaa ja soljuu esteettä ja kaikki se lämpö ja ystävyys ja mitäikinäonkaan säteilee myös ulospäin.💞

What a time to be alive 🤩

Vierailija
105493/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on niitä yllinkyllin.

ei ole, pelkkää tarinointia, mutuilua yms, mitä voisi kuka tahansa kirjoittaa, joka tiesi, että ovat Ihkussa.

Vierailija
105494/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän kirjoitti: "Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.", jos oli tullut sinne muka vasta Krisin ja Bojanin vedon jälkeen?

Tää on mun viimeinen vastaus sulle, mutta ehkä hän oli alunperin ERI BAARISSA, josta piti lähteä kotiin, mutta päättikin mennä vielä Ihkuun. 

Vierailija
105495/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoija on nyt ihan hiljaa, koska ei tiedä, minkä biisin Jan yms. vetivät.  Voi tulla palstalle vasta, kun sen tietää kaikki.

Vierailija
105496/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos palsta lukittiin hetkeksi. Sain sillä välin tehtyä koko viikon rästiin jääneet kotityöt. Kuulokkeissa tietysti NT:n settilistasta kasattu soittolista niin pääsi samalla palaamaan keikkojen tunnelmiin💚

Vierailija
105497/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raportoija on nyt ihan hiljaa, koska ei tiedä, minkä biisin Jan yms. vetivät.  Voi tulla palstalle vasta, kun sen tietää kaikki.

Hän on ainoa lähde, joka on edes sanonut mitään tällaista. Ei löydy Jodelista tai discordista. Nyt luovuta hyvä ihminen.

Vierailija
105498/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kenenkään raporttia joka on muka nähnyt jonkun jossain. Uskon videomateriaaliin jonka K tai B tai joku muu julkaisee, loput kuvittelen itse. Kusettajia on niin paljon liikenteessä.

Vierailija
105499/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on mun viimeinen vastaus sulle, mutta ehkä hän oli alunperin ERI BAARISSA, josta piti lähteä kotiin, mutta päättikin mennä vielä Ihkuun. 

Jotenkin se ei sovi tuohon tilanteeseen, missä ollaan. Kirjoittaa toki ympäripyöreähkösti koko ajan, kuten  kunnon v a  l e p u k k i jo osaakin, mutta siis tosiaankin kirjoitus antaa ajatuksen, että piti lähteä aikaisin kotiin, mutta kun nää tulikin tänne! 

Hän on sulle monta kertaa vastannut, että ei ole ollut siellä alusta asti.

Vierailija
105500/123801 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi PB:n Dynastia on kyl tän palstan anthem😂

Me hitsauduttiin yhteen

Eikä luovutettu milloinkaan

Tän tekisin sun kanssas uudestaan koska vaan

Täs ollu rankkojaki vaiheita

Myrskytuulia ei vaan leppeitä laineita

Ja tänä iltana ku seilataan satamaan

Sä tiedät voit pyytää multa mitä vaan