Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3
Siis tosiaan. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen joku olympia(😅)voittaja. Tai parin millin lottovoiton jälkeinen riemu.
Ehkä se on se 20 tonnin pusu 😉
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Niin kuumaa
Pliis voidaanko olla täysin huomioimatta tuota yhtä jankkaajaa. Tämä on jo selvää kauraa, raportoija oli Ihkussa, Jokerit oli Ihkussa, Käärijä oli Ihkussa, K ja B varmasti vietti aikaa keskenäänkin siellä, pojat veti karaokea. Antaa tämän yhden hukkua katkeruuteensa. Eiköhän jatketa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen reportteri klo 4:56
"Kotimatkalla ihan omin jaloin, eli en asu ksukana kohteesta. Olivat muuten Tampereen Ihkussa."
Olisi voinut ihan hyvin jo tässä kohtaa kertoa, että Bojan ja Kris vetivät karaokea. Porukka oli jo lähtenyt baarista.
Hän on kertonut jo monta kertaa, ettei ole tämän aikana ollut edes paikalla.
no mikä se salainen juttu sitten oli, mitä hän ei voinut silloin yöllä vielä paljastaa?
Toinen karaoke-esitys.
No, hän ois voinut sen kertoa tuossa klo 4:56
Vierailija kirjoitti:
Pliis voidaanko olla täysin huomioimatta tuota yhtä jankkaajaa. Tämä on jo selvää kauraa, raportoija oli Ihkussa, Jokerit oli Ihkussa, Käärijä oli Ihkussa, K ja B varmasti vietti aikaa keskenäänkin siellä, pojat veti karaokea. Antaa tämän yhden hukkua katkeruuteensa. Eiköhän jatketa!
Joo kyllä se lopulta lopettaa kun sille ei kukaan enää vastaa mutta jos sen kaa alkaa väittelen, menee helposti viikko. Tää on jo tuttua kauraa tää homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Sulla on niitä yllinkyllin.
Miksi hän kirjoitti: "Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.", jos oli tullut sinne muka vasta Krisin ja Bojanin vedon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3
Ne molemmat näyttää 😍 Ovat näyttäneet oikeastaan ihan kaikessa matskussa, mitä ollaan Suomi-viikolta saatu. Jotenkin vaan saavat toisistaan ne parhaat puolet esiin, ja energia virtaa ja soljuu esteettä ja kaikki se lämpö ja ystävyys ja mitäikinäonkaan säteilee myös ulospäin.💞
What a time to be alive 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on niitä yllinkyllin.
ei ole, pelkkää tarinointia, mutuilua yms, mitä voisi kuka tahansa kirjoittaa, joka tiesi, että ovat Ihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän kirjoitti: "Ja mun piti lähteä himaan baarista kahdeltatoista.", jos oli tullut sinne muka vasta Krisin ja Bojanin vedon jälkeen?
Tää on mun viimeinen vastaus sulle, mutta ehkä hän oli alunperin ERI BAARISSA, josta piti lähteä kotiin, mutta päättikin mennä vielä Ihkuun.
Raportoija on nyt ihan hiljaa, koska ei tiedä, minkä biisin Jan yms. vetivät. Voi tulla palstalle vasta, kun sen tietää kaikki.
Luojan kiitos palsta lukittiin hetkeksi. Sain sillä välin tehtyä koko viikon rästiin jääneet kotityöt. Kuulokkeissa tietysti NT:n settilistasta kasattu soittolista niin pääsi samalla palaamaan keikkojen tunnelmiin💚
Vierailija kirjoitti:
Raportoija on nyt ihan hiljaa, koska ei tiedä, minkä biisin Jan yms. vetivät. Voi tulla palstalle vasta, kun sen tietää kaikki.
Hän on ainoa lähde, joka on edes sanonut mitään tällaista. Ei löydy Jodelista tai discordista. Nyt luovuta hyvä ihminen.
En jaksa lukea kenenkään raporttia joka on muka nähnyt jonkun jossain. Uskon videomateriaaliin jonka K tai B tai joku muu julkaisee, loput kuvittelen itse. Kusettajia on niin paljon liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun viimeinen vastaus sulle, mutta ehkä hän oli alunperin ERI BAARISSA, josta piti lähteä kotiin, mutta päättikin mennä vielä Ihkuun.
Jotenkin se ei sovi tuohon tilanteeseen, missä ollaan. Kirjoittaa toki ympäripyöreähkösti koko ajan, kuten kunnon v a l e p u k k i jo osaakin, mutta siis tosiaankin kirjoitus antaa ajatuksen, että piti lähteä aikaisin kotiin, mutta kun nää tulikin tänne!
Hän on sulle monta kertaa vastannut, että ei ole ollut siellä alusta asti.
Toi PB:n Dynastia on kyl tän palstan anthem😂
Me hitsauduttiin yhteen
Eikä luovutettu milloinkaan
Tän tekisin sun kanssas uudestaan koska vaan
Täs ollu rankkojaki vaiheita
Myrskytuulia ei vaan leppeitä laineita
Ja tänä iltana ku seilataan satamaan
Sä tiedät voit pyytää multa mitä vaan
Tää on meidän dynastia
Täyttä dynamiittia
Vaik läpi harmaan kiven mennään just niin ku Disney leffoissa
Tää on meidän dynastia
Ja meistä puolella on dementiaa
Mut ei me koskaan unohdeta ystävää
Tää on puhdasta rakkautta
Jos liekki uhkaa sammuu
Me yhdessä kaadetaan bensaa hiillokseen
Kunnes roihuaa uudelleen
Sä tiedät sen
Kimpas ollaan aina vahvempii
Meidän tarinassa jokainen on sankari
Kaikki yhden ja yks kaikkien puolesta
I got your back
Voit olla huoletta
Mulle jäi hyvät fiilikset Joksujen NT:stä ja K:n ja B:n tapaamisesta <3. Ovat ihania ystäviä, fiilistelen edelleen heitä, mutta romanssia en heidän välillään näe. Toivottavasti ystävyys jatkuu välimatkasta huolimatta jatkossakin ja voivat heittää rennosti läppää instassa myös niin halutessaan.