Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Parasta viihdettä oli kyllä housukuva 2.0 , Mannerheimintiellä r unkkaaminen ja kuluttaja- asiamies. Meinasin tukehtua.
Kihi. Allekirjoitan Manskun ja Kuluttaja-asiamiehen
T. Sohviksen ja Cas nöpin (myöhemmin Casual Stiffnessin) mutsi. Muun muassa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohis, mutta PB Dynastian sanat sopii tähän ketjuun. 😁
Se dementia-kohta varsinkin. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän siinä raportissa edes ole mitään ihmeellistä. Kirjoittaja myönsi olevansa shippaaja kyllä, ja olisi voinut maalailla niitä kuvia koko ketjun täyteen tekstillään. Joo kyllä ne koskee kokoajan, romanttisia juttuja vaan puhuvat. En sinänsä nyt näe järkeä kusetukselle.
Tämä. Kuulosti ja myönsi olevansa itsekin humalassa, mutta silti raportointi pysyi ihan uskottavissa rajoissa. Kovaäänistä kälätystä ja naurua sekä K:n enkkua höystettynä suomenkielen sanoilla.
Eihhh.... siis uskotko sä ihan oikeasti, että pjat olivat Suomessa, baarissa, Tampereella eilen aamuyöllä klo 4 ja että joku palstalainen, josta tuskin kuulemme uskottavasti enää koskaan oli siellä paikan päällä ja raportoi poikien olemista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/ootanund/status/1705325585193439274
Aitoa kuvamateriaalia ihkusta aamuneljältä.
Noniin Aito, joko sua alkaa pikku hiljaa hävettää tää v*tunmoinen riehunta? Katso tässä TODISTE, että ovat olleet siellä baarissa yhdessä.
Kai tämä on nyt vitsi (tuo kuva siis)?? Kun täällä ei aina voi tietää...😂
No on vitsi. Ihan selvästi Olympiasta ja jos ei sitä tunnista, niin molemmilla korvanapit, keikalta siis kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli vaan poskipusu. Ei mitään ns. romanttista. Itäisessä ja eteläisemmssä Euroopassa ihan normaalia miestenkin kesken, ilman mitään intohimoon liittyvää.
Eikös Tommykin pussannut K:ta poskelle stadikan icip-vedon jälkeen.
Sama vaikka ois pussannu mihin minä shippaan niin p erkeleesti.
Kiitos, niin minäkin. Ei tämä tour sitä ainakaan vähentänyt.
Mua vähän kyllä naurattaa kun jotenkin aattelin että tekisivät Suomen kiertueella ns kaikkensa saadakseen shipin loppumaan. No, tekivätkin ehkä kaikkensa saadakseen sen jatkumaan.
Kv. keikkoja silmälläpitäen JO:n kannattaa lypsää shipistä irti kaikki mikä lähtee. Kotimaan, Serbian, muun Balkanin suhteen ei merkitystä.
Kiinnostaako tää "suhde" muita kuin suomalaisia?
Et ilmeisesti ole tietoinen fandomista tämän palstan ulkopuolella? Koska ulkomaisia K&B faneja on PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella, että tämän paljon erilaisia tunteita herättäneen viikon jälkeen leijuttaisiin vaaleanpunaisen pilvenhattaran päällä. Mutta täällähän on joillekin tullut jo paha mieli ja turnauskrapula iskenyt päälle heti aamusta. Toivottavasti päästään vielä fiilistelemään huikeaa viikkoa hyvässä hengessä ja känkkikset menee ottamaan lääkkeensä ja vaikka pikku päiväunet.
Kyllä minä laivan kyydissä heilun ja fiilistelen ihan onnessani tätä viikkoa ja olen valmis kaikkeen tulevaankin ihanuuteen! 😂
Vierailija kirjoitti:
JokerOutSubs muuten tehneet Jokereiden haastattelun Suomessa, tulee ulos "pian".
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1705332104362389644?t=JNrxGE4mu…
Tää on ihanaa, tätä odotan kuin kuuta nousevaa!
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän siinä raportissa edes ole mitään ihmeellistä. Kirjoittaja myönsi olevansa shippaaja kyllä, ja olisi voinut maalailla niitä kuvia koko ketjun täyteen tekstillään. Joo kyllä ne koskee kokoajan, romanttisia juttuja vaan puhuvat. En sinänsä nyt näe järkeä kusetukselle.
Tämä. Kuulosti ja myönsi olevansa itsekin humalassa, mutta silti raportointi pysyi ihan uskottavissa rajoissa. Kovaäänistä kälätystä ja naurua sekä K:n enkkua höystettynä suomenkielen sanoilla.
Eihhh.... siis uskotko sä ihan oikeasti, että pjat olivat Suomessa, baarissa, Tampereella eilen aamuyöllä klo 4 ja että joku palstalainen, josta tuskin kuulemme uskottavasti enää koskaan oli siellä paikan päällä ja raportoi poikien olemista??
On niistä useampiakin havaintoja mm Jodelissa tuolta Ihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli vaan poskipusu. Ei mitään ns. romanttista. Itäisessä ja eteläisemmssä Euroopassa ihan normaalia miestenkin kesken, ilman mitään intohimoon liittyvää.
Mua vähän kyllä naurattaa kun jotenkin aattelin että tekisivät Suomen kiertueella ns kaikkensa saadakseen shipin loppumaan. No, tekivätkin ehkä kaikkensa saadakseen sen jatkumaan.
Kv. keikkoja silmälläpitäen JO:n kannattaa lypsää shipistä irti kaikki mikä lähtee. Kotimaan, Serbian, muun Balkanin suhteen ei merkitystä.
Käytätkö somea laisinkaan? Sieltä voit varmaan todeta, että kiinnostaa ja PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari, sopii kyllä kun nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä K oli sanonut Blle suomeksi? En löydä sitä kommenttia enää, mutta se, mikä alkoi sanoilla h elvetin. Mua nauratti se ihan liikaa ja nyt en muista sitä enää 😅
"Helvetin tunari"
Mut, ei sit olekaan sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolas kunnolla ja se Boitsun ilme. Sehän se onkin että kaikkia muita on uskallettu pussata mutta ei Boitsua ja nyt vihdoin. Soidintanssit oli melkoiset ja se otsat yhdessä kohta huhhei.
Nyt shipataan.Tätä just tarkoitan. Käärijä voisi edes yrittää peittää olevansa parisuhteessa, niin vois tuossa ollakin jotain kuumaa mielikuvitukselle. Mutta ei itseäni ainakaan mitkään sadut ja pelkkä väite että "oon sinkku joo" kiehdo.
Usko jo, että se on osa lavashowta aivan samalla lailla kuin esiintyminen Tommyn kanssa oli lavashowta Olympia Stadionilla. Ei se poissulje yksityiselämää ja tyttöystävää. Nämä ovat kaksi eri asiaa. Eikä siellä lavalla edes tapahtunut mitään ihmeellistä kuin tanssimista yhdessä, poskipusu ja halaus.
Muuten totta mutta Tommyn kanssa lavalla oloa ei kyllä mitenkään voi verrata Bojaniin.
Ihan eri kemia ja tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, rajua menoa taas palstalla.. olisi ollut ihana jatkaa hyvää fiilistä mikä vallinnut täällä muutaman päivän mutta näköjään liikaa pyydetty. Ehkä jatkamme myöhemmin kun tunnelma rauhoittuu
Jatketaan myöhemmin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän raportointia aivan mahdollisena, mutta en usko siihen tai mihinkään muuhunkaan anonyymiin some komnmentointiin 100%. Terve itsekritiikki pitää olla mukana koko ajan enkä menetä yöuniani oli kirjoitus totta tai ei.
Siis mitä ihmettä, olen ollut tältä palstalta pois yli puolitoista kk ja tulin vaan kurkkaamaan ett mikä meininki mahtava JO Suomen kiertueen jälkeen. Mitä nää raivoojat ka ankeuttajat tekee tässä ketjussa, miksi he haluaa roikkua täällä vahtimassa että kellään ei vain olisi liian mukavaa?? Luulisi olevan jotain muutakin keskustelunaiheita kuin tämä joka selkeästi aiheuttaa vain pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole tietoinen fandomista tämän palstan ulkopuolella? Koska ulkomaisia K&B faneja on PALJON.
Mä en oikein ole varma tuosta paljoudesta. Tuntuu että kaikki materiaali on aina samoilta nimimerkeiltä ja tykkäyksiä postauksiin x:ssä ja tumblerissa on joitain satoja. Insta erikseen mutta siellä tykkäykset ei kerro mitään shippauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Joku yrittää taas provosoida viestien poisteluun ja siten saada palstaa lukittua, kun meillä on niin mukavaa.
Eteenpäin vaan. Jokereilta tulee promo-matskua, Boitsu on instassa, Touhutontut jaksaa viestittelyä toisilleen normaalisti, Kärppylillä on ensi viikolla syksyn ekat keikat ja maailmassa on kaikki hyvin.
Nää kaksi ihanaa yhteisten aivosolujen kanssa elävää höpsöä jatkaa yhteydenpitoa ja taas kun kohtaavat, ovat kuin erossa eivät olisi edes olleet.
Kiitos, olen niin samaa mieltä kanssasi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolas kunnolla ja se Boitsun ilme. Sehän se onkin että kaikkia muita on uskallettu pussata mutta ei Boitsua ja nyt vihdoin. Soidintanssit oli melkoiset ja se otsat yhdessä kohta huhhei.
Nyt shipataan.
Mut ku poski vaan on epäkuuma kohta, vaikka juuttus partakarvoistaan kiinni puoleksi tunniksi
K taas hivelemässä persikkaa 🤭😍
Sitä poskipusua nyt kovasti hehkutetaan, mutta mielestäni näyttää kyllä siltä, että kuumenee meno toden teholla vasta vähän sen jälkeen 🔥😅