Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Go Sirpa, olet mahtava!!
Ja mun mielestä meidät pitäis saada kyllä ihan oikea JO + Käärijä (ja ehkä Tommykin) faniristeiöy joku päivä järkättyä, seilaajia kun ollaan!!
Miettikää nyt, laivalla eristyksissä muista: naudat, sonnit, K ja B ja muu JO !! Vähänkö olisi eeppistä!
Vierailija kirjoitti:
Siis viestitteleekö K fanien kanssa tollein et hyvää yötä...?
Joskus siltä saa mukavan viestin kyllä. Ja siis Khan on aivan liian kiltti. On puhunutkin, että morkkis, kun ei ehdi vastata kaikille. Ei tietenkään, eikä kuuluisi hänen velvollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Ja mun mielestä meidät pitäis saada kyllä ihan oikea JO + Käärijä (ja ehkä Tommykin) faniristeiöy joku päivä järkättyä, seilaajia kun ollaan!!
Miettikää nyt, laivalla eristyksissä muista: naudat, sonnit, K ja B ja muu JO !! Vähänkö olisi eeppistä!
Siellä seilataan s aatana miten sattuu. Bileet kannella kolme.
K&B ... yhdessä kuin päättymätön viikonloppu ...
Tulee kiireinen ilta tuolle alapeukuttajalle?
Mut hei, huomenna ylittyy ICIP:llä miljoonan kuuntelun raja Spotifyssa 🥳
t. striimimääräjankkaaja
But am I wrong or, when Remo wrote, did K. say: "Remo Amore"? Because in Italian it means "Remo love". Since when does K. know how to say love in Italian? Did B. teach you that? Because B. surely knows.
Vierailija kirjoitti:
t. striimimääräjankkaaja
Hienoa. Paljon YouTubessa?
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Jos mä voitan lotossa, niin järkkään estronaudoille K:n ja Jokereiden yksityiskeikan talvella Lappiin. 🥰 Ja yöpymiset tietysti niissä lasi-igluissa revontulia katsellen. 🥰
Noniin! Juuri sain luettua abouttiarallaa sata sivua (ehkä enemmänkin? En malttanut skippailla!) ja nyt ollaan taas ajan tasalla, eilen olin Logomolla ja voihan nyt, oli aivan parasta. Olo tällä hetkellä edelleen hämmentyneen puolikuollut, äärimmäisen onnellinen. Pääsin ehkä neljänteen riviin, aivan Bojanin mikin kohdalle. Itsekseni olin keikalla mutta voi mikä yhteisöllisyyden tunne, tuli rupateltua niin monen kanssa! Aivan uskomattoman kuuma siellä kyllä oli, otti voimille, vaikka suhteellisen hyväkuntoinen olenkin. Ja ikinä en ole samanlaista janoa kokenut, mutta järkkärit tms pistivät onneksi vesipulloja edestä jakoon. Ei kyllä pysty sanomaan suosikkihetkeä, koko konsertti oli yhtä täydellisyyttä. Ei oikein vielä ole edes jysähtänyt varmaan aivoon että mitä tuossa vuorokausi sitten tapahtui. Vielä junassa kotimatkalla, SSOL ollut kuuntelussa koko matkan. Ei kai tässä muuta, hieman sekava teksti mutta onnellisen sekava on olokin. Kiitokset ja ihanaa iltaa Tampereelle <3
Miettikää kuinka rankka K:n Euroopan kiertue tulee olemaan :O JO-pojilla oli 6 keikkaa, 5 päivässä (kolme maata)... Livessä vaikuttivat onnellisilta mutta väsyneiltä... K:lla on se Tampereen keikka, seuravana päivänä Ruotisi ja loppu kiertue.. kaksi vapaapäivää Euroopassa, mutta jokaisen keikan välillä on pitkiä välimatkoja jne. 8 keikkaa ulkomailla (+se Tampere ennen Ruotsia).
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Ja Häärijä!!!!
Best guy ever.
Sit voi tulla myös Hommy. Hommy Hash. Tommyn menneisyyden haamu.
Vierailija kirjoitti:
B on näyttänyt Suomessa siltä, että olis K kanssa ikuisella Linnanmäen reissulla <3 On kyllä niin hyvä fiilis, että boitsut ja fanit on nauttineet täysin rinnoin! Vähän haikeaa kyllä, kun tämä ihanuus loppuu. Mä olen edelleen sitä mieltä, että K ja JO vois tehdä joskus jonkun yhteistyökuvion. Ne on helv hyviä kimpassa, vaikka ovat täysin eri tyylisiä.
T. RockRockDemoni-jankkaaja
Minä myös. Tosin sanoin kyllä just tyttärelle (20v) että Jokerit vois viedä Hojanin Sloveniaan mukanaan, että Bojan vois jäädä tänne Kärpän palkintovaimoksi. Rakentaisivat vaikka sitten sen talon, Kärppä eläköityä sen 5 vuoden suunnitelman mukaisesti ja eläisivät happily ever after. Joskus voisivat jossain hienossa tilaisuudessa käydä vetämässä dueton (esim Linnan juhlien jatkoilla). Ja tehdä monta pientä kevätkäärylettä joita B sitten koti-isänä kaitsisi.
Menisiköhän niitten elämä ikinä tämmöiseksi harmaaksi puuroksi, vai jatkuisiko molempien Hangon keksi -hymyily hamaan tulevaisuuteen arkielämässäkin? 😭
Vierailija kirjoitti:
B on näyttänyt Suomessa siltä, että olis K kanssa ikuisella Linnanmäen reissulla <3 On kyllä niin hyvä fiilis, että boitsut ja fanit on nauttineet täysin rinnoin! Vähän haikeaa kyllä, kun tämä ihanuus loppuu. Mä olen edelleen sitä mieltä, että K ja JO vois tehdä joskus jonkun yhteistyökuvion. Ne on helv hyviä kimpassa, vaikka ovat täysin eri tyylisiä.
Mä jo tirautin tossa pienet itkut ku B ja K joutuu taas eroon toisistaan. On ollu niin kiva katella ku ne loistaa toistensa seurassa. Toivottavasti heillä ois tiedossa et milloin näkevät seuraavan kerran. Me voidaan sit kärvistellä täällä tietämättöminä ja ootella et milloin jälleennäkeminen tapahtuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Jos mä voitan lotossa, niin järkkään estronaudoille K:n ja Jokereiden yksityiskeikan talvella Lappiin. 🥰 Ja yöpymiset tietysti niissä lasi-igluissa revontulia katsellen. 🥰
Uusivuosi olis kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Tai pistetään keräys pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. striimimääräjankkaaja
Hienoa. Paljon YouTubessa?
559k :)
Made in Italy kirjoitti:
But am I wrong or, when Remo wrote, did K. say: "Remo Amore"? Because in Italian it means "Remo love". Since when does K. know how to say love in Italian? Did B. teach you that? Because B. surely knows.
Ah, I didn't write it, but it was in K.'s live broadcast last night.