Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n ilme kun ljubav (mikä nyt olikaan) on ollut k:lle kaikki nämä ajat good guy eikä love 🤣🤣
Mutta se oli Serbiaa, vai onko tasan sama Sloveeniksi?
ljubav - Serbian
ljubezen - Slovenian
Joku kysyi livessä tuleeko K Puolaan ja K vastaa "when I go "meri"" eli onko se "meri" vai "marry"...??? Mikä vastaus tää on edes?
Huvittaa tuo, että Kärtsän ja Joksujen livessä (joka on lähinnä Bojan & Kärtsä) on 10x vähemmän shippauskommentteja kuin monessa muussa sisällössä joka ei liity ollenkaan. :D
Noissa liveissä ärsyttää itseeni et kysytään paljon ihan oikeita asioita mut sit liven pitäjä vaan jankkaa et kysykää nyt jotain, kysykää, mut ei vastaa mihinkään oikeasti mitä jo kysytään. Ja hyvin vähän tossakaan vastattiin mihinkään, mitä JO ja K piti. Pelkkää sekoilua.
Bojan on ihan törkeän hyvännäköinen tossa livessä!!! Toi tukkakin 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nyt vasta (!) katsomaan kuvaamiani videoita Tavastialta... Aaaahhh, en ole aikaisemmin kuvnnut puhelimella konserteissa (kuin yhden kappaleen K:n keikalla) ja edelleen olen täysin ällistynyt laadusta... Kuva 10+ ja äänenlaatu vähintään 8. Miten se on mahdollista, että Bojan in person on nyt MUN puhelimessa!??! Love this.
Ihan mielenkiinnosta, mikä puhelin sulla on? 😄 Oma puhelin ihan p'ska ja pitäisi uusi hommata. Harmittaa kun omat kesän K n keikalla kuvatut matskut on äänen ja kuvanlaadun puolesta suoraan sieltä jostain.
iPhone XR, vm 2019
Vierailija kirjoitti:
Noissa liveissä ärsyttää itseeni et kysytään paljon ihan oikeita asioita mut sit liven pitäjä vaan jankkaa et kysykää nyt jotain, kysykää, mut ei vastaa mihinkään oikeasti mitä jo kysytään. Ja hyvin vähän tossakaan vastattiin mihinkään, mitä JO ja K piti. Pelkkää sekoilua.
Ei tossa livessä kyllä oikeasti kysytty juuri mitään. Sama se Kn live icipiä odottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanit törmänneet viime yönä K ja B.
https://twitter.com/koppitules/status/1705146807427137931?t=VdZzKri7NcO…
Kumpi noista on koppitules?
Mitä väliä? Toinen on hän, toinen on nouroblem.
Vähän turhaa suojella toisen identiteettiä jos kerta itse on julkaissut kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko ljubav-pätkän vielä, hukkasin sen. :)
Tässä koko live, se on kokonaisuudessaan ihana:
Ei ole alusta.
Koko ig live, myös alun sekoilu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sun täytyisi tämä nyt tietää?
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi livessä tuleeko K Puolaan ja K vastaa "when I go "meri"" eli onko se "meri" vai "marry"...??? Mikä vastaus tää on edes?
Vai merry? K kielitaidon perusteella ehkä ei todennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen voi päätellä twitterin kuvista. Siitä vaan selaamaan.
Ajatella, että Tampereesta tuleekin se kuhisevin mehiläispesä!! Ekat keikat oli haistelua ja harjoitusta, nyt metsot pääsevät kunnolla soitimelle!!😳 (t liputon ja hirveä fomo)
On siellä fanit päässyt näkemään, kun on lähdetty hotellista. joker_out_mexico ig
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että Tampereesta tuleekin se kuhisevin mehiläispesä!! Ekat keikat oli haistelua ja harjoitusta, nyt metsot pääsevät kunnolla soitimelle!!😳 (t liputon ja hirveä fomo)
Eikai sitä ole edes vahvistettu että K on enää poikien matkassa??
Nyt Joksut taas keikka-autossa!
Vierailija kirjoitti:
Koko ig live, myös alun sekoilu
Jotenkin söpöä tuo kun Bojan höpisee karkkia mäystäen, huomaa missä seurassa on. Slovenia-Bojan ei varmaan puhu livessä ruoka suussa (sivistyneet Jokeripojat munineen jne). :D
Noi muut ei jaksa tuolla paksussa enää yhtään Kn ja Bn juttuja. 😂😂
Itse katsoin tuota instaliveä pöytäkoneelta ja siinä nuo kommentit ei mielestäni tulleet tuollalailla tuohon K eteen. Ja minun katsehan oli vaan siinä vaikka kuinka JO live olisikin ollut. Tuosta tallenteesta nyt voi sitten onneksi katsella muita.