Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojan on muuten nyt huomioinut jokaisella keikalla noita synttäreitä, paitsi Tavastian K18, jolla Sampitar oli 😂😂😅
Ikärajattomalla onnitteli, samoin Tukholmassa ja nytkin ihmiset ainakin saivat huutaa että on syntymäpäivä 😂
Wonder why 😄
Vierailija kirjoitti:
Huikee ilta meneillään!
Mikä piristysruiske tähän syksyyn! Ja mä manifestoin pojat ens talveksi Lappiin ja kesäksi festareille Suomeen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikee ilta meneillään!
Mikä piristysruiske tähän syksyyn! Ja mä manifestoin pojat ens talveksi Lappiin ja kesäksi festareille Suomeen. 🥰
Oi oi oi kannatetaan tätä!
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin heikkotasoisesta kuvasta paistaa K:n ylpeys ja onni ja hymy ja muut lämpimät tunteet.
Ihana!
Tylsää musiikkia ollut tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on muuten nyt huomioinut jokaisella keikalla noita synttäreitä, paitsi Tavastian K18, jolla Sampitar oli 😂😂😅
Ikärajattomalla onnitteli, samoin Tukholmassa ja nytkin ihmiset ainakin saivat huutaa että on syntymäpäivä 😂
Wonder why 😄
Kärtsäkään ei huomioi sitä enää. On tainnut huomata sen fanaattisuuden..
Is there any other live in case this one stops?
Pakko tehdä tunnustus etten ole täysin Joker Out tai Käärijä fani. Tiedän molempien biisejä. Löysin ketjun juuri ennen Tavastiaa kesäkuussa. Olen siitä asti lukenut ja katsonut näitä livejä. Tykkään Jeren ja Bojanin kemiasta tosi paljon mutta en ole mikään supershippaaja. Koen saaneeni mukaan paljon uusia kokemuksia. Nimenomaan kaikki Slovenian striimit. En tykkää matkustella mutta ulkomaat kiinnostaa muuten tosi paljon.
Juren paitaa ihaillaan mexicon chatissa
Onks tuo bändi aina noin taka-alalla? Ne seisoo aika tiukasti paikoillaan, eikä juuri liiku lavalla. Siis eilen huomasin tän.
Vierailija kirjoitti:
B näyttää niin hyvältä! Pitäkääs silmällä kuinka usein silmäilee K:ta aitiossa :)
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729091967197265920/they-all-…
Joo olis kiva kuulla antaako huomiota K:n suuntaan.
Ainakin osaan huomiselle keikalle suurimman osan välispiikeistä. Kiitos kolmen livestriimauksesta. 😎
B:n enkku on sen verran hyvää, että voisi heitellä väliin jotain yllättävääkin.
On käynyt Bn katse yläilmoissa useammin kun kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kukkis Logomossa?
Mun mielestä Kukkis sanoi menevänsä Tavastialla, mutta voi olla, että meni myös Logomoon?
Vierailija kirjoitti:
Wonder why 😄
Typerys!
LadySLO:) kirjoitti:
Is there any other live in case this one stops?
Good question. Sirpa is off right now...
IS:llä otsikko: Jokerit on palannut! Vähän liian ennenaikaista, vai näkevätkö he tulevaisuuteen? 🤔😂
B kyllä hienosti aina huomaa nuo tilanteet kun yleisössä tarvitaan apua. Hänen katseen alla on varmaan turvallinen olla ja nauttia keikasta.
Tästäkin heikkotasoisesta kuvasta paistaa K:n ylpeys ja onni ja hymy ja muut lämpimät tunteet.
https://twitter.com/bojantitanic/status/1704908017492512841