Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mae oli tarpeeksi kummallinen jo JO keikalla, ja vielä omituisempaa olisi Kärtsän. Luke hieman todennäköisempi, kun kuitenkin Luke piti Ksta kovasti. Nyt kun näin ton SSOL maininnan, niin voisin kyllä uskoa siihenkin.
Mun mielestä tätä K/T -yhteyttä on jo lypsetty tarpeeksi. K:n pitäisi boostata omaakin uraansa, ei vain JO:n. Haluaisin että spessu vieras olisi joku täysin arvaamaton, jonka UK-yleisö haluaisi nähdä, tai T, jotta icip voitaisiin esittää alkuperäisellä kokoonpanolla
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen fani kuuntelee SSOL:ia.. eli se tulee puoliltaöin ulos :)
Eli tää iso keikka on sen julkaisutilaisuus, eräällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mae oli tarpeeksi kummallinen jo JO keikalla, ja vielä omituisempaa olisi Kärtsän. Luke hieman todennäköisempi, kun kuitenkin Luke piti Ksta kovasti. Nyt kun näin ton SSOL maininnan, niin voisin kyllä uskoa siihenkin.
Mulla on menny tää ohi, voiko joku lyhyesti kerrata, mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Boyfriend biisistä mentiin nyt erobiisiin? Ja K mouruaa silti perään? Mitä ne haluaa sanoa?
Sitä, että Bojan ei itke Kärtsän takia ja että mitään välirikkoa ei ole ollut.
Tämä, kuitti tietyille faneille.
Jep! varmaan kuitti niistä suihkuvideon cringeistä "B itkeeeeee DDDD::;;;" -kommenteista
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän K ole tänäänkin lavalla, kun omat korvamonitorit korvissa tossa rumpustoorissa.
Ja Häärijä messissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä.. keikka kyllä loppuu ennen julkaisua täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sanoisin, että huominen. Vaikka biisi tulee keskiyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi Logomo-nauta moi! Oon täällä k18-karsinassa viinillä mut siirryn alaikäisten alueelle ennen keikkaa, tää aikuisten jarsina on turhan kaukana.
Pakko se on uskoa, että tämä kaiken järjen mukaan on kiertueen suurin keikka ainakin Suomessa.
Väkeä on jo kivasti mut viel 1,5 h showtimeen.
Kaikenikäisiä jarmoja on järkkäreinä, joten kaikenikäisille naudoille löytyy oma jarmo 🤩
Näkeekö sieltä K18-karsinasta kuitenki lavalle? Ja onks siellä karsinassa millanen tungos?
Karsinan parhaat paikat aidan vieressä on täynnä mutta kyllä sinne mahtuu. Lavalle näkee kyllä mut on vaan aika kaukana lavasta, mikä häiritsee mua. Se on enemmän sit sellainen fiilistelymesta.
Eli periaatteessa on mahdollista, että saattaisi tulla joskus ennen keskiyötä instaliveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, mä olen niin varma, että Bojan ujuttaa itsensä edes osaksi matkaa mukaan Kärtsän Euroopan turneelle.
Toivottavasti siihen kohtaan, kun K täyttää 30. Sehän osuu keskelle kiertuetta ja on muistaakseni keikaton päivä.
Sehän menis sopivasti ku Jokereil ei keikkoja sillon!
Ja Lontooseen luvattu spessuvieras. Ei muuta, kun sunny side of London.
Mae Mueller tai Luke tulivat ensimmäisinä mahdollisina spessuvieraina mieleen, mutta tokihan JO menisi oikein hyvin.
Ei mulle ainakaan ole ekana tullut kumpikaan noista mieleen.
Kumpikin on Lontoossa asuvia euroviisukavereita.
Paljonko ne hengas Kärtsän kanssa? Onko somessa postailleet toisilleen tai tykänneet toistensa jutuista? Olleet milläänlailla yhteyksissä Euroviisujen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän K ole tänäänkin lavalla, kun omat korvamonitorit korvissa tossa rumpustoorissa.
Varmasti ovat Häärijän kanssa tänään lavalla.
En ole vielä edes lähtenyt kotoa xD noo, en minä mitään eturivin paikkaa haluakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi Logomo-nauta moi! Oon täällä k18-karsinassa viinillä mut siirryn alaikäisten alueelle ennen keikkaa, tää aikuisten jarsina on turhan kaukana.
Pakko se on uskoa, että tämä kaiken järjen mukaan on kiertueen suurin keikka ainakin Suomessa.
Väkeä on jo kivasti mut viel 1,5 h showtimeen.
Kaikenikäisiä jarmoja on järkkäreinä, joten kaikenikäisille naudoille löytyy oma jarmo 🤩
Näkeekö sieltä K18-karsinasta kuitenki lavalle? Ja onks siellä karsinassa millanen tungos?
Karsinan parhaat paikat aidan vieressä on täynnä mutta kyllä sinne mahtuu. Lavalle näkee kyllä mut on vaan aika kaukana lavasta, mikä häiritsee mua. Se on enemmän sit sellainen fiilistelymesta.
Okei, kiitti infosta! :)
Aitiolaisille ihanaa keikkaa! Ja tietty kaikille muillekin täällä oleville palstailijoille!
T. Logomo-nauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, mä olen niin varma, että Bojan ujuttaa itsensä edes osaksi matkaa mukaan Kärtsän Euroopan turneelle.
Toivottavasti siihen kohtaan, kun K täyttää 30. Sehän osuu keskelle kiertuetta ja on muistaakseni keikaton päivä.
Mae Mueller tai Luke tulivat ensimmäisinä mahdollisina spessuvieraina mieleen, mutta tokihan JO menisi oikein hyvin.
Paljonko ne hengas Kärtsän kanssa? Onko somessa postailleet toisilleen tai tykänneet toistensa jutuista? Olleet milläänlailla yhteyksissä Euroviisujen jälkeen?
Eihän se ole se mikä merkkaa, vaan se mikä ois kyseisen maan faneille kivointa. Kyllä viisufanit UK:ssa tykkäs Maesta, ja K:kin tykkäs sen biisitä ja sanoi että sen ois pitänyt mielestään sijoittua korkeimmlle. Eli kyllä ne Lontoolaiset K-fanit, jotka suurimmilta osin ovat myös viisufaneja, varmaan ilahtuisivat jos saisivat nähdä K:n hengaamassa oman maansa edustajan kanssa.
Olin k18 puolella mutta oli pakko siirtyä lähemmäs. Vielä reilusti tilaa.
Jonotus sisällä oli tosi huonosti toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Luke tykkäsi tosi paljon Käärijästä Euroviisujen ja Pre-partyjen aikaan, ja Maenkin muistan keväällä postanneen Käärijän instaan jotain tyyliin I think, I'm falling in love with you.
Mahtavaa iltaa kaikille Logomossa oleville ja toivottavasti joku ihana pitäis liveä meidän iloksi jotka ei syystä taikka toisesta paikan päälle päässeet!
Ihana kun siellä on karsina, sehän on naudoille mikä luonnollisin paikka.