Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102521/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko vielä sen kun shippaus oli huhun mukaan virallisesti lopetettu ja Kärtsä ei tulekaan ollenkaan koko kiertueelle, että faneja näpäytetään ja muistutetaan, että pitää tykätä Joksuista omana itsenään eikä Kärtsän jatkeena. :D Ai niin, nämä väitteethän olivat eilen illalla. :)

Se, että shippaaminen ei heitä NYT haittaa, ei tarkoita etteikö se tulevaisuudessa haittaisi, jos meno eskaloituu. Shippaaminen on täysin fantasiaan pohjautuva asia heidän välillään. Videot, joita e tekevät ei ole tarkoitettu ruokkimaan harhoja heidän suhteestaan. Nuo ovat kaverien hassuttelua.

Jos satuit missaamaan sellaisen kuin Tavastia 1.0, niin se eskaloitui jo kerran ja sen jälkeen on postattu mm. housukuvia ja Grindr Mayhemia. :D Ja Tavastia 1.0:sta se voi eskaloitua enemmän lähinnä jos perustavat OnlyFansin.

Eikö täällä valitettu tavastia 1.0:llan jälkeen, että eivät enää tykkäile toistensa kuvista ja tuli avioero jne.? Heidän julkiset hölmöilynsä eivät ole "aitoja tunteita".. se on vian hassuttelua

Ainahan heillä on avioero jos tältä foorumilta kysyy. Viimeksi Bojan katkaisi Vauva-epäilysten mukaan välit Kärtsään pari viikkoa sitten kun joutui tietämättään suomalaiseen kauramaitomainokseen. :D Selkeästi hyvin traaginen tapahtuma, josta on vain juuri ja juuri selvitty.

Vierailija
102522/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittyisivät musiikkiin eikä näihin hölmöihin somehömpötyksiin.

Kuusi keikkaa viidessä päivässä kolmessa eri maassa kuulostaa kyllä suht musiikkiin keskittymiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102523/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You still hit my phone up kohdassa molemmat repeää. Oliko se 2h48min 😜

Missä tämä on? Olen ihan pihalla, kun on kauheasti storyja ja videoita enkä ole nähnyt vielä kaikkia 🙈.

Vierailija
102524/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somehömpötykset on tänä päivänä tärkeä osa artistin julkisuuskuvaa ja työtä musiikin ohessa. Fanit ja fandom pysyy eloisena, kun somessa on hyvä pöhinä. 

Vierailija
102525/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You still hit my phone up kohdassa molemmat repeää. Oliko se 2h48min 😜

Naureskelin myös, että ei kyllä oo sattumaa, että se kohta naurattaa molemmilla! Blla tulee hymykuoppa tai hymy pyrkii kasvoille kun alkaa laulaa hit my phone!

Vierailija
102526/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko vielä sen kun shippaus oli huhun mukaan virallisesti lopetettu ja Kärtsä ei tulekaan ollenkaan koko kiertueelle, että faneja näpäytetään ja muistutetaan, että pitää tykätä Joksuista omana itsenään eikä Kärtsän jatkeena. :D Ai niin, nämä väitteethän olivat eilen illalla. :)

Se, että shippaaminen ei heitä NYT haittaa, ei tarkoita etteikö se tulevaisuudessa haittaisi, jos meno eskaloituu. Shippaaminen on täysin fantasiaan pohjautuva asia heidän välillään. Videot, joita e tekevät ei ole tarkoitettu ruokkimaan harhoja heidän suhteestaan. Nuo ovat kaverien hassuttelua.

Jos satuit missaamaan sellaisen kuin Tavastia 1.0, niin se eskaloitui jo kerran ja sen jälkeen on postattu mm. housukuvia ja Grindr Mayhemia. :D Ja Tavastia 1.0:sta se voi eskaloitua enemmän lähinnä jos perustavat OnlyFansin.

Eikö täällä valitettu tavastia 1.0:llan jälkeen, että eivät enää tykkäile toistensa kuvista ja tuli avioero jne.? Heidän julkiset hölmöilynsä eivät ole "aitoja tunteita".. se on vian hassuttelua

Ainahan heillä on avioero jos tältä foorumilta kysyy. Viimeksi Bojan katkaisi Vauva-epäilysten mukaan välit Kärtsään pari viikkoa sitten kun joutui tietämättään suomalaiseen kauramaitomainokseen. :D Selkeästi hyvin traaginen tapahtuma, josta on vain juuri ja juuri selvitty.

Sehän se just onkin kun täällä ei mikään kelpaa. Joko eivät huomioi toisiaan tarpeeksi tai sitten kun postaavat jotain niin ei ole aitoja tunteita. Niistä aidoista tunteista tietävät vain he itse ja hyvä niin. Minä ainakin nautin näistä kahdesta mussusta, ei tuollaisia stooreja kenen kanssa vain tehdä. Ihania ovat.

Vierailija
102527/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n uudella tt:llä K kuuntelee SSOL.. On se niin ihana hypeman :) <3

Vierailija
102528/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mä olen niin varma, että Bojan ujuttaa itsensä edes osaksi matkaa mukaan Kärtsän Euroopan turneelle.

Toivottavasti siihen kohtaan, kun K täyttää 30. Sehän osuu keskelle kiertuetta ja on muistaakseni keikaton päivä.

Vierailija
102529/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden tiktokissa Kn reaktio uuteen biisiin. PELIÄ.

Vierailija
102530/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somehömpötykset on tänä päivänä tärkeä osa artistin julkisuuskuvaa ja työtä musiikin ohessa. Fanit ja fandom pysyy eloisena, kun somessa on hyvä pöhinä. 

Niin no varmaan jos se musiikki ei ole kummoista ja hiukan sivuseikka.

Vierailija
102531/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kärppylillä formula-lakanat mukana ensi yötä varten 😃

Jokohan ne ensi yönä menee solmuun 😂

Ei me sinne asti päästä ennen ku tapahtuu. Esileikit loppu nyt.

T. Daddy K

Vierailija
102532/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Daddy K

Pöh. Sinne on lähetetty Häärijä esiliinaksi.

Vierailija
102533/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Daddy K

Häärijä lähtee varmaan seinälle ensimmäisenä. :D

Vierailija
102534/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meno Logomossa?

Vierailija
102535/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mä olen niin varma, että Bojan ujuttaa itsensä edes osaksi matkaa mukaan Kärtsän Euroopan turneelle.

Toivottavasti siihen kohtaan, kun K täyttää 30. Sehän osuu keskelle kiertuetta ja on muistaakseni keikaton päivä.

Sehän menis sopivasti ku Jokereil ei keikkoja sillon!

Vierailija
102536/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi saattavat hyvin olla Thaikuissa silloin.

Vierailija
102537/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lontooseen luvattu spessuvieras. Ei muuta, kun sunny side of London.

Vierailija
102538/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Daddy K

Häärijällä ja Jurella on parasta aikaa sellaiset esileikit käynnissä, että itse ketjun pääparikin jää kakkoseksi.

Vierailija
102539/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi saattavat hyvin olla Thaikuissa silloin.

Boitsulla kun mielessä Kärtsyli vs. Thaikku, niin on aika selvää kumpi voittaa.

Vierailija
102540/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Logomo-nauta moi! Oon täällä k18-karsinassa viinillä mut siirryn alaikäisten alueelle ennen keikkaa, tää aikuisten jarsina on turhan kaukana.

Pakko se on uskoa, että tämä kaiken järjen mukaan on kiertueen suurin keikka ainakin Suomessa.

Väkeä on jo kivasti mut viel 1,5 h showtimeen.

Kaikenikäisiä jarmoja on järkkäreinä, joten kaikenikäisille naudoille löytyy oma jarmo 🤩

Ketju on lukittu.