Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxdAMeLI8E0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä screenshotti JO julkisesta bäkkäristoorista ja julkinen kuva "Sonnyn siskosta" jota sinnikkäästi arvuuteltu takanakävelijäksi.
Noooh?? (Ne joita ei kiinnosta "yksityishenkilö/crewjankkaus", skipatkaa tåmä viesti!!!)
Selvästi gf!
Ei ole gf oikean puoleisessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa stoorissa korostuu Bojanin komeus, ku K rupsahtanut.
Oletpa ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxdAMeLI8E0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä screenshotti JO julkisesta bäkkäristoorista ja julkinen kuva "Sonnyn siskosta" jota sinnikkäästi arvuuteltu takanakävelijäksi.
Noooh?? (Ne joita ei kiinnosta "yksityishenkilö/crewjankkaus", skipatkaa tåmä viesti!!!)
Selvästi gf!
Ei ole gf oikean puoleisessa kuvassa.
Ei olekaan, vaan tuosta näkee selvästi, että vasemman puoleinen, eli gf, oli eilen Tavastialla.
En kestä miten hauskaa pojilla on😂😂 Rentoutunut K ja B:n silmät loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijää vittuilee shippaajille
Ne kumpikin! 😂😂😂 Ne siis nauraa tälle shipille 😂 B:n puolesta loukkaantuivat: ei taniiyt sieltäkään suunnasta olla mitään "aitoja tunteita" kun pystyy kaverin kanssa hihittämään ja tekemään pilkkaa asiasta
Mä en tykkää tosta feikki fanservicesta se ei oo aitoo. Voi kun B ei lähtis noihin k juttuihin mukaan
🤣🤣🤣🤣
B&K on IG story.
Dear B and K, wrong song, it should be "Boyfriend!!!
Toivottavasti tulee illalla ig-liveä.
Bojan näyttää niin nuorelta ja raikkaalta taas, nyt kiertueella. On kesän aikana esim näyttänyt väsyneemmältä ja ikäistään vanhemmalta. Painoakin pudonnut vaikka siihen ei tosin tarvetta ole ollut. Nyt hän on taas se 24-vuotias vilkas itsensä, hurmaava söpöliini.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä en edes huomannut B:tä kun tuijottelin K:ta 🙈
Siis mä haluan nyt yksityiskohtaisen ANALYYSIN tuosta Kn stoorista!! Mikä biisi soi taustalla? justin bieber? Voiko joku laittaa sanat. Oon töissä enkä ehdi ajatuksella kuunnella. Mutta jotain kuittiahan sieltä tulee shippaajille selvästi, ihan huumorilla ja rakkaudella vieläpä. Ihanat pojat!
PS. Surullinen tuo Voyager-uutinen
PS2. tommy on originelli, mutta omalla tavallaan kuuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ilkeä.
Sanoin vain totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tosta feikki fanservicesta se ei oo aitoo. Voi kun B ei lähtis noihin k juttuihin mukaan
Kuka kertoi sulle, kumman idea tää video oli?
Aijai, tuo on hykerryttåvän hauska tuo Kärtsän (ja Bojanin) vika poikastoori!! Perhana kun oon jo screenrecordannu puhelimen tukkoon ja pitäs päättää, mitä poistaa 😮😮
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ja Kärtsä 💚💙
💚💙 Niin ihanat yhdessä. Heillä on aidosti hauskaa. Ihan kuin jatkaisivat siitä mihin viimeiksi jäivät.
Yritä tässä nyt keskittyä töiden tekoon. Kontenttia tulee joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä haluan nyt yksityiskohtaisen ANALYYSIN tuosta Kn stoorista!! Mikä biisi soi taustalla? justin bieber? Voiko joku laittaa sanat. Oon töissä enkä ehdi ajatuksella kuunnella. Mutta jotain kuittiahan sieltä tulee shippaajille selvästi, ihan huumorilla ja rakkaudella vieläpä. Ihanat pojat!
PS. Surullinen tuo Voyager-uutinen
PS2. tommy on originelli, mutta omalla tavallaan kuuma
Kuitti on lähinnä niille, jotka voivottelee että K on niin kamala ja B itkee hänen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoi sulle, kumman idea tää video oli?
Tämä!! Eiköhän Bojan halua tässä palata takaisin arkikuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ja Kärtsä 💚💙
Herranjestas ne on nättejä 😍😍😍
Ihan söpöhän se on.