Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102341/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa stoorissa korostuu Bojanin komeus, ku K rupsahtanut.

Kyllä.

Vierailija
102342/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä haluan nyt yksityiskohtaisen ANALYYSIN tuosta Kn stoorista!! Mikä biisi soi taustalla? justin bieber? Voiko joku laittaa sanat. Oon töissä enkä ehdi ajatuksella kuunnella. Mutta jotain kuittiahan sieltä tulee shippaajille selvästi, ihan huumorilla ja rakkaudella vieläpä. Ihanat pojat!

PS. Surullinen tuo Voyager-uutinen

PS2. tommy on originelli, mutta omalla tavallaan kuuma

'

Minä myös! Mielelläni myös tän videon taustoista! Ovatko jutelleet aiheesta, tai mikä tän mahdollistaa? Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102343/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ollut ihan lääpällään Jereeen, se ollut selvää, ja edelleen on, se näkyy, ja Jereä kiehtonut tää pelkkä ajatus ton ihanan olennon ihastumisesta.

Vierailija
102344/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ollut ihan lääpällään Jereeen, se ollut selvää, ja edelleen on, se näkyy, ja Jereä kiehtonut tää pelkkä ajatus ton ihanan olennon ihastumisesta.

Jere näytti rakastuneelta siinä karaokeklipissä. En tiedä, voiko sellaista naamaa feikata kuinka hyvin, mut mä en voisi.

Vierailija
102345/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta feikki fanservicesta se ei oo aitoo. Voi kun B ei lähtis noihin k juttuihin mukaan

Kuka kertoi sulle, kumman idea tää video oli?

K tuota ylläpitää kun lukee palstoja ja tietää kyllä että tuo klikkejä ja kiinnostusta. On hyvin laskelmoivaa

Vierailija
102346/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on Logomo. Sen osoittaa Jerkun vika stoori.

Vierailija
102347/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa stoorissa korostuu Bojanin komeus, ku K rupsahtanut.

Oletpa ilkeä.

Sanoin vain totuuden.

Ai tuliko Jumala itse taas kertomaan näitä ainiaisia "totuuksiaan"? Ulkonäköasiat ovat mielipiteitä meidän kuolevaisten keskuudessa, eikä niihin ole "totuutta", muru 🙄

Vierailija
102348/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää video on mun mielestä samaa sarjaa sen frankinpumppausvideon kanssa, sama tarkoitusperä mutta kauniimpi toteutus😅. Nyt nautitaan joka klipistä mitä saadaan, he seuraavan kerran samassa maassa, siihen voi mennä aikaa😢

Vierailija
102349/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere näytti rakastuneelta siinä karaokeklipissä. En tiedä, voiko sellaista naamaa feikata kuinka hyvin, mut mä en voisi.

Ja ei ollut syytä feikata, kun ei ollut tarkoitus kenellekään edes jakaa, saati tiesivät, että heitä kuvattaisiin.

Vierailija
102350/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää video on mun mielestä samaa sarjaa sen frankinpumppausvideon kanssa, sama tarkoitusperä mutta kauniimpi toteutus😅. Nyt nautitaan joka klipistä mitä saadaan, he seuraavan kerran samassa maassa, siihen voi mennä aikaa😢

But I want MOOOREEEE!

Vierailija
102351/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte kyllä niin omissa maailmoissanne kuim olla voi. (Yööörghhhh, Bojanilla varmaan tulee jo joka reiästä ulos nää tyypittelyt, jos on sattunu someen)

Vierailija
102352/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ollut syytä feikata, kun ei ollut tarkoitus kenellekään edes jakaa, saati tiesivät, että heitä kuvattaisiin.

Mikä karaokeklippi?

Vierailija
102353/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "totuuden" kertojat on tosielämässäkin pelkkiä vttupäitä.

Vierailija
102354/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Kn ilme on "you think you broke my heart" kohdassa? Siinä selvästi naurattaa syystä tai toisesta enemmän ku muissa kohdissa:D (en siis halua kenenkään heart broken) ja voi tietenki muutenkin vain pokka pettää, mutta näyttäis jotenki, että se laini herättää jonkin reaktion, vähän niinku ois jääny positiivisesti kiinni pahan teosta:P

Ja varmasti siinä alkaa jo pokka rakoilla, mutta Bn virne tai hymykuoppa puhelin kohdassa ja Klla myös pettää pokka puhelinelettä tehdessä!

Vierailija
102355/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näyttäny. Ihan tavalliselta Jerenaamalta, millä hymyilee yståvilleen. Specun jonoon siitä mars

Vierailija
102356/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "totuuden" kertojat on tosielämässäkin pelkkiä vttupäitä.

Joo, selvästi romantiikan ja se ksin puutteessaan täällä riehuvat ja yrittävät lannistaa niitä, jotka kokevat romantiikkaa ja tunnistavat sen ympärillään.

Vierailija
102357/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa ny se biisin nimi!!! Niin googlaan sanat

Vierailija
102358/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sali näyttää kyllä enemmän M-salilta Juren storyssa. Anyway, ihanaa kun pojat ovat innoissaan. Nauttikaa Turkuun menijät!

En osaa arvioida, mutta ainakin niissä logomon kuvissa L-sali on perhanan pitkä.. onkohan tuo L, josta on rajattu katsomon edestä vähän tilaa pois?

Ei näytä isoimmalta, mikä on hyvä koska ei sekään ole kivaa jos porukkaa on niin paljon ettei takaa näe. Nyt näytti vähän Tavastia isommalta! Hyvä juttu!

Vierailija
102359/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Kn ilme on "you think you broke my heart" kohdassa? Siinä selvästi naurattaa syystä tai toisesta enemmän ku muissa kohdissa:D (en siis halua kenenkään heart broken) ja voi tietenki muutenkin vain pokka pettää, mutta näyttäis jotenki, että se laini herättää jonkin reaktion, vähän niinku ois jääny positiivisesti kiinni pahan teosta:P

Ja varmasti siinä alkaa jo pokka rakoilla, mutta Bn virne tai hymykuoppa puhelin kohdassa ja Klla myös pettää pokka puhelinelettä tehdessä!

No selvästi viittaa shippaushuhuihin, joissa B olisi jäänyt lehdelle soittelemaan, kun K:lla alkoi mouruamisvaihe.

Vierailija
102360/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä on tylsää kun pojat harjoittelee niin joutuu tekeen tiktokkeja 😆

Ketju on lukittu.