Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Valitettavasti isoilla keikoilla suuret massat aiheuttaa helposti yhteyksien tökkimisen. Sille ei oikein voi mitään. Eli ei varsinaisesti striimaajien vika. Tosin en tiedä lopettiko tuo Finland minkä takia.
Joksujen musiikkia, vähän kuohuvaa ja revontulet. Mä haluan tänään treffeille.😭
ccc:n aikana lentää katto xD
Boitsu oikein hehkuu... voi pieni 🥰
Vttu ku just B tanssi ja jammas Katrinan tahtiin niiiin hulluna.... Ja katkesi live ...
joker_out_mexico striimaa ilman katkoja. aika edessä
Vierailija kirjoitti:
Boitsuja baby hylje <3
https://twitter.com/arendellepeach/status/1704578802578317688
B näyttää hyvältä! 🔥
Ihan eri meno lavalla kuin ekassa setissä🤩 Kyllä ne himmaili paljon teinikeikalla.
Taas pätkäs sampittaren. Ei toimi mulla
They really read this thread :D :D :D - Jan and Kris are also wearing shirts that were manifested? :D
Either that, or we are witches :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan ilman paitaa!
Ei helkuta.😱 Sama sitten Turkuun kiitos.
Arvasin etä niillä on por no meno toisella keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt Kärtsä on siellä, ts. jos A sem ti povedalin jälkeen ei tule CCC niin se voi silti tulla myöhemmin.
Koska sen aika on, kertokaa nopsasti tai lähden nukkumaan, kiitos.
Eikö kohta pitäisi tulla CCC? Jos on tullakseen. Se oli joskus viistoista vaikka kun ekalla keikalla katkes live ja todettiin ettei sitä taaskaan tullut :D
joker_out_mexico striimaa ilman katkoja
Huh huh mikä ilta! Anteeksi Kärppä että epäilimme sua! Pidä hauskaa JO:n keikalla, menitpä lavalle tai et...
joker_out_mexico live ei lagaa!!
Mä en pääse yli noista nänneistä, jotka vilkkuvat kostopitsipaidan läpi. Siihen päälle vielä paidaton Jan.
Mua ei haittaa lainkaan, jos K ei ole lavalla tänään, riittää että on paikalla kuten lupasi. :)
Upea yleisö. Huh.