Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja sentään, mitähän tämä ilta ja Joksujen Suomen visiitti vielä tuo tullessaan. 🤣 Shippaus ainakin loppuu tehokkaasti, jos Kärde skippaa kaikki Joksujen keikat.
Mulla loppu jo. Näkee K tärkeysjärjestyksen. Pääseepähän laivasta.
Historiaa tuntevat kuitenkin tietää, että nämäkin kommentit vain on osa sykliä, ja kohta vedetään taas 😃
Edelleen Jere on Helsingin Ihkussa. Tarkalleen 270 metrin päässä toisistaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Tsiisus mikä mulkku, kun keikkapäivät oli kaikkien tiedossa.Taisit jänistää, vai miksi näin teit? En koskaan tekisi kavereille näin, vai kusetatko vain huviksesi, sekin noloa.Tulet saamaan kuraa niskaan tästä ja senhän itse halusit valita, joten ole hyvä tästä paskan jauhamisesta.En todellakaan tykännyt tästä asenteesta, että jengiä kusetetaan olan takaa ja myös ns. Balkanin kaveria, piste.
Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Tsiisus mikä mulkku, kun keikkapäivät oli kaikkien tiedossa.Taisit jänistää, vai miksi näin teit? En koskaan tekisi kavereille näin, vai kusetatko vain huviksesi, sekin noloa.Tulet saamaan kuraa niskaan tästä ja senhän itse halusit valita, joten ole hyvä tästä paskan jauhamisesta.En todellakaan tykännyt tästä asenteesta, että jengiä kusetetaan olan takaa ja myös ns. Balkanin kaveria, piste.
Lääkkeet, ne lääkkeet... Kannattaa myös vakavasti harkita jo muuta sisältöä elämäänsä jos näiden touhut käy näin tunteisiin.
Jospa CCC:sta tulee niin K18-versio ettei sitä voinut ikärajattomalla keikalla vetää😂😂😅
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se ole sanottua että on lavalla edes toisella keikalla. Ehkä menee vaan bäkkärille ja jatkoille. Sillä on nyt etkot Porttareiden kanssa :D
On voinut hyvin käydä vaikka syömässä Jokereiden kanssa päivällä. Ja näkee varmaan tämän illankin jälkeen jos vaikka menee Turkuun niiden kanssa. Ei Kärtsän tarvitse kaikkea heittää sivuun vaan siksi että B on täällä. Porttarit on varmaan kutsuneet julkkareihin ja onhan K niidenkin kaveri.
Liian kovat odotukset oli taas kaikilla. Jere ei ole luvannut esiintyä Joksujen kanssa joka keikalla, itse oletitte niin. Toki typerää mainontaa myös Joksuilta mutta saivatpa liput myytyä... Olisi ollut heidän kannalta parasta selvästi ilmoittaa millä keikalla K on. Kärtsää on tästä turha syyttää, nämä on Jokereiden keikkoja, ei hänen.
Siis Bojan on sanonut, että K nousee heidän kanssa lavalle. Ei nämä ihan tuulesta temmattuja juttuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä paikalla!!!!
Saisko lähteen? Vai ootko jonossa?
https://www.instagram.com/reel/CxbGZVttMxY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä vielä yks Kärde Ihgusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se ole sanottua että on lavalla edes toisella keikalla. Ehkä menee vaan bäkkärille ja jatkoille. Sillä on nyt etkot Porttareiden kanssa :D
On voinut hyvin käydä vaikka syömässä Jokereiden kanssa päivällä. Ja näkee varmaan tämän illankin jälkeen jos vaikka menee Turkuun niiden kanssa. Ei Kärtsän tarvitse kaikkea heittää sivuun vaan siksi että B on täällä. Porttarit on varmaan kutsuneet julkkareihin ja onhan K niidenkin kaveri.
Liian kovat odotukset oli taas kaikilla. Jere ei ole luvannut esiintyä Joksujen kanssa joka keikalla, itse oletitte niin. Toki typerää mainontaa myös Joksuilta mutta saivatpa liput myytyä... Olisi ollut heidän kannalta parasta selvästi ilmoittaa millä keikalla K on. Kärtsää on tästä turha syyttää, nämä on Jokereiden keikkoja, ei hänen.
Siis Bojan on sanonut, että K nousee heidän kanssa lavalle. Ei nämä ihan tuulesta temmattuja juttuja ole.
Sittenhän voisi syyttää Bojania, EI Jereä
Vierailija kirjoitti:
Niin... Jokerithan fiksusti antoivat tietää että K olisi jollain lavalla heidän kanssaan, mutta eivät ole kertoneet millä tai miten monella. Tällä tavalla varmistui että kaikki on loppuunmyyty. Jos olisivat sanoneet että vain sille tai tälle tulee yllätysvieras, niin olisi ollut riski että joku muista saleista ei ois täyttynytkään. Ja sille yhdelle ois ollut hirveä tunku.
Vierailija kirjoitti:
Liput on myyty aika kauan aikaa sitten. Olis voinut lopettaa tuon K mainostamisen ajoissa.
Missä on lähde että K on paikalla? Ois kiva mainita ne. Näen vain sekoiluita siitä että on :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijä paikalla!!!!
Saako kysyä, onko Portion Boys mukana? 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Missä on lähde että K on paikalla? Ois kiva mainita ne. Näen vain sekoiluita siitä että on :D
Twitterissä kaikki sekosi samaan aikaan, Jodelissa puhutaan.
Kaikki asiaa todistaneet kai sekosi.
En usko enää mitään K:n sijainnista ilman kuvatodisteita tai oikeaa luotettavaa lähdettä xD.
Vähäsen hirvittää miten kovasti menee itellä jotku jutut tunteisiin. Tuntuu että elämä pyörii itselläni tätä nykyä aivan täysin Joker Outin ja Kärtsärin ympärillä, pakolliset arkiaskareet saan onneksi kumminkin suoritettua. Tämä touhu on tuonut ihan valtavasti iloa mutta ottaa kyllä voimillekin. Läheiseni sanoi yksi päivä että on vähän huolissaan minusta. Totesin että ei tarvitse olla, mutta nyt mietin että oliko sittenkin aiheellinen toteamus. Ei enää kiinnosta oikein mikään muu. Että jos sinne Niuvan bussiin vielä mahtuu niin yksi nuori nauta hyppäisi mukaan. Manifestoin täällä iltaa varten koala-kasvonaamio päällä.
Oihhh, on kyllä ihan parasta! 😍 Ja B tulee siinä alussa vähän takavasemmalta aivan viereen tueksi. Ovat he niin ihania!