Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101101/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.

Ei oo todellista.

No ei todellakaan ole siellä. Fake news.

Vierailija
101102/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ollut portion boysin instastoorin mukaan niitten levyjulkkarissa!

Anteeksi mutta wtf?? Siis jos pitäis valita Portion Boysin ja Jokereiden välillä ei jumalauta

Siis hyi hele...! Todellakin toivon, ettei ole ollut siitä kiinni, että Kn olisi pitänyt valita JOn ja tuon ällöttävän roska-humppabändin välillä ja valinnut jälkimmäisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101103/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ulkomaalainen kaveri tulis Suomeen keikalle, niin todellakin menisin kattomaan ja bäkkärillekin. Miks K on noin mulk ku😕 Joo uskon et ryyppäävät jossain vielä yhdessä, mut miks se ei mee kattoon keikkaa?

Vierailija
101104/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko muka olla ettei Jokerit Tavastialla merkkaa K:lle yhtään mitään? Portion Boys?

Missä pb:n storyssa muka on kärde? Ei näy!

Vierailija
101105/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi te, jotka pääsette ehkä jopa näkeen jätkät jossain karaokebaarissa.

Vierailija
101106/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkillinen henkilökohtainen syy allright.

Tätä mä en kyllä ihan ois uskonut. Toihan on vittuilua. Ja välttelyä.

Jaa, K:n herjaussessiot vol. 3536 alkamassa.

Nyt on kyllä syytäkin.

Miksi?

Vierailija
101107/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meepäs kamomilla- iltateelle, PB-kaheli.

Vierailija
101108/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on aina K, joka on teille mulkku ja syntipukki? Miksi asiat johtuu aina siitä?

Vierailija
101109/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole arvomaailmasta tai tarkoittaako sanojaan vaan pakoilusta, kun kuumottaa liikaa. Toki silti mul kku veto, mutta työssäni tällaista touhua tulee nähtyä paljon.

Vierailija
101110/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole mitään sellaista stooria ainakaan enää! Sekoititko ulkonäöltä ton yhden jäsenen kun taaksevedetty samantyylinen tukka.

Vai onkos se itse Porttarihullu taas vaan lämpimikseen täällä palstaamassa suosikistaan.....

Ota silmä käteen. Kyllä se K siinä bailaa tanssilattialla.

Vierailija
101111/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole mitään sellaista stooria ainakaan enää! Sekoititko ulkonäöltä ton yhden jäsenen kun taaksevedetty samantyylinen tukka.

Vai onkos se itse Porttarihullu taas vaan lämpimikseen täällä palstaamassa suosikistaan.....

Siellä se on PB stoorissa. Se silent disco stoori, jossa kaikilla on kuulokkeet. Kyllä se K on tutuissa vaatteissakin vielä.

Vierailija
101112/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.

Ei oo todellista.

No ei todellakaan ole siellä. Fake news.

Mistä tietää, että fake news? (Todellakin toivon, että sitä on!)

Vierailija
101113/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun ulkomaalainen kaveri tulis Suomeen keikalle, niin todellakin menisin kattomaan ja bäkkärillekin. Miks K on noin mulk ku😕 Joo uskon et ryyppäävät jossain vielä yhdessä, mut miks se ei mee kattoon keikkaa?

Tähänkö tää nyt menee että kaikki on piloilla. Ehkä se tulee tuolta tokalle keikalle.

Vierailija
101114/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipatkaa tuo Porttari-uskoontullut.

Vierailija
101115/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nyt vasta paikalle. Eli keikka oli hyvä, K ei esiintynyt ja osa on näreissään siksi?

Vierailija
101116/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän yritin vihjata teille eilen ja tänään siitä, että K menee tapaamaan Portion boyseja. Vastaukseksi sain kuittailua ja sen jälkeen joku poisti vielä viestinikin.😂 K saattaa hyvin olla tuolla toisella keikalle, peukut pystyyn.👍

Olisi kannattanut uskoa Porttari faneja, bändi vihjasi asiasta jo pari viikkoa sitten.

Vierailija
101117/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin voinut maksaa pelkästään jo siitä, että näen Jokerit. Mulle olisi riittänyt sekin ilo, että saan vaan tuijotella heitä. Tottakai musiikki siihen päälle on oma elämys, mutta pointti on se, etten kaipaa tuonne lavalle Käärijää, vaan menen sinne Joksujen takia.

Sama. Tajusin sen tänään jo jonossa. Ts. siinä vaiheessa alkoi tuntua samantekevältä, onko K siellä vai ei. Siis toki hänet siellä mielellään näkisi, mutta noi 5. . . *huokaus*

Vierailija
101118/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden vika story. Joraa siinä..

Vierailija
101119/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän yritin vihjata teille eilen ja tänään siitä, että K menee tapaamaan Portion boyseja. Vastaukseksi sain kuittailua ja sen jälkeen joku poisti vielä viestinikin.😂 K saattaa hyvin olla tuolla toisella keikalle, peukut pystyyn.👍

Mun mielestä on hienoa että tulee kavereitaan, Portion Boysia. Oli selvästi kutsuttu, ei osaa sanoa ei, haluu miellyttää kaikkia. Ja lähtee sit Tavastialle JO:n keikalle.

Vierailija
101120/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meidän silmien eteen ei tota ihanuutta iskettäs (K&B tapaaminen), on ihan selvä et he tänään toisensa näkevät. Koala pääsee reppuselkään.

Tää on toiveajattelua! Ehkä tapaavat, mutta kaverukset antavat high fivet, ei mitään koaloja.

Ketju on lukittu.