Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ahahhaa en kestä. Porttarit tästä saagasta vielä puuttuikin 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ollut portion boysin instastoorin mukaan niitten levyjulkkarissa!
Ihana K.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta wtf?? Siis jos pitäis valita Portion Boysin ja Jokereiden välillä ei jumalauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Krisko 💖💕https://www.instagram.com/reel/Cxa12V9Nh4Z/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Voi ihana! Tosi suloinen fiilis tuli tästä videosta <3
Ihana Kris! (Ja Bojan & Jan, jotka hymyilevät suloisesti säestäessä 😍😍😍) Kris näyttää vähän hermoilevan tuossa alussa, mutta hyvin lähtee heittäytymään. tosi söpö 🥰
Tämä kohta oli kyllä ihan suosikkini! Ihana Kris ja muut pojat, jotka ihan selkeästi tsemppasivat siinä häntä, kun vähän näköjään jännitti tuo extempore-veto 🥰. Heillä on niin ihana kemia keskenään.
Ihastutti myös, kun Bojan meni takaapäin pörröttämään Krisin hiuksia 😍
Mä olisin voinut maksaa pelkästään jo siitä, että näen Jokerit. Mulle olisi riittänyt sekin ilo, että saan vaan tuijotella heitä. Tottakai musiikki siihen päälle on oma elämys, mutta pointti on se, etten kaipaa tuonne lavalle Käärijää, vaan menen sinne Joksujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Äkillinen henkilökohtainen syy allright.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla.
AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.
Hän tulee lavalle kanssamme.
- BojanOk.
No sit se tulee jälkimmäiselle tai Logomon keikalle, jos näin on sanottu. Tai vaikka muualla kuin Suomessa????Problem solved.
Hitto kun fanikunta ottaa nykyään ohjaksia vähän liikaa omiin pikkuisiin kätösiinsä.
Tämä on nyt maalitolpan siirtelyä. Tässähän on vaan oikaistu se sitkeä väite, että missään ei ole sanottu että olisi tulossa lavalle. On sanottu. Ei sen sijaan ole väitetty, että jokaiselle lavalle varmasti olisi tulossa, eikä sellaista kai kukaan ole väittänytkään.
Sanokaa mitä sanotte mun mielestä tää on ihan parasta viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, onko tämä nyt Rautalampi (?) vol2?? xD
No hyvin ehtii yhtien kaverien bileistä toisten kaverien myöhemmälle keikalle (jos haluaa).
Vierailija kirjoitti:
K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.
Sepäs sattu, kun täällä niin rakastetaan PB:ia 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi viu de! Ei se sit mihinkään keikalle mee esiintymään. Varmaan menee Jokereiden kaa baariin keikan jälkeen.
Muistakaa että K ja Joksut luultavasti näkevät silti tämän viikon aikana vaikkei lavalla olisikaan! :D
Ellei K tosiaan ole kipeä tai muuten ei onnistuisi tapaaminen
Vierailija kirjoitti:
Jos K tulee muiden kanssa, esim Jesse, Matti, Mikke yms niin tuskin he haluavat kahdelle keikalle tulla samana päivänä. Mun mielestä on päivänselvää että kyllä ne silloin sopis keskenään että hei joo, mennään tolle iltakeikalle kun sit voi ottaa vähän drinksuakin. Ja välttää teinihysterian.
Ja mennä suoraan jatkoille Jokereiden kanssa ja Boitsun kainalon kautta...hmmm jonnekin kaksin.
Ei helvetti. Miksi musta alkaa tuntua siltä, et ymmärrän kohta Aitoa 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkillinen henkilökohtainen syy allright.
Tätä mä en kyllä ihan ois uskonut. Toihan on vittuilua. Ja välttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla.
AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.
Paitsi Bojan sanonut haastiksessa että tulee lavalle heidän kanssa. Ellei sit kyseessä ollut roskalava vapaa-ajalla.
Encore onkin känni-Cha Cha Cha, joka vedetään eurolavojen kanssa jossain random pihalla. :P
Manifestoin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta wtf?? Siis jos pitäis valita Portion Boysin ja Jokereiden välillä ei jumalauta
Onneksi K saa ihan itse päättää elämästään.
Nyt on oikeasti vähän olo että mitä v ittua Jere. Porttarien luo voi mennä, mutta kolme päivää Suomessa oleva B saa livan jäädä välistä??
Samperin Portion Boys, hyvin niitä olikin foreshadowattu tässä saagassa.
Vierailija kirjoitti:
Ahahhaa en kestä. Porttarit tästä saagasta vielä puuttuikin 😂😂😂
Mä nauran nyt yhtä paljon kuin Oslo-illan palstakaaoksessa. Tämä on parasta saippuaoopperaa mitä olen seurannut. xD
Eikä, onko tämä nyt Rautalampi (?) vol2?? xD