Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101041/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere alle viikko sitten sanoi, että Bojan kysellyt mukaan ja eiköhän hyppää mukaan. Tuskin tässä mitään äkillisiä perumisia tehty somen tai muun perusteella. Muut syyt on aina uskottava kuten henk. koht jutut tai kipeys.

En tiedä, mutta minulla on mennyt totaalisesti usko noihin Jeren juttuihin.Ja toivottavasti nyt ei tullut lopullinen niitti.En mitenkään haluaisi uskoa, että hän vain puhuu omiaan eikä millään ole mitään väliä, onko totta vai ei.Ihan Suomalaiseen kulttuuriin tuo ei sovellu.

Heh jos joku sanoo, että ehkä liittyy mukaan niin ootko aina totaalisen pettynyt ja pistät välit poikki, jos ei pääse😂

Kyllä Jeren jutuista sai sen käsityksen että on tulossa. Mä olen neutraali tämän asian suhteen, en häntä itse kaipaa Jokereiden lisukkeeksi. Tässä tapauksessa saa olla pettynyt jos jereä ei näy keikoilla. Miten niin ei pääse, samalla tavalla hänen on omat kaikkansa hoidettava, ei silloinkaan voi sanoa, että kappas vaan, en pääsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101043/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"So he will surely join us on stage" -Bojan

Vierailija
101044/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
101045/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dean sanoi faneille (usealle, että odottaa eniten Käärijää kiertueelta). Tämä oli toissapäivänä.

Bojan sanoi haastattelussa, että K nousee heidän kanssa lavalle.

B vihjasi useamman kerran mun mielestä äskeisellä keikalla Kn suuntaan, heitti vihjeitä asiasta.

Jokerit päivittänyt tänään, että Tavastialla it's crazy it's party sekä kuvan Bstä bolero päällä Liverpoolissa. K sen sijaan ollut turpa kiinni.

Mistä luulette tän kaiken johtuvan? Pari tuntia ja sit räjähtää.

Jere kipeänä tai joku muu äkillinen henkilökohtainen syy?

Vierailija
101046/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla. 

AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.

Paitsi Bojan sanonut haastiksessa että tulee lavalle heidän kanssa. Ellei sit kyseessä ollut roskalava vapaa-ajalla.

Encore onkin känni-Cha Cha Cha, joka vedetään eurolavojen kanssa jossain random pihalla. :P

Vierailija
101047/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa josta tuntuu että ei keikalla olleet on kaikista pettyneempiä, ainakin täällä palstalla? Itse keikalla olleet eivät ole pettyneitä K:n puuttumisen vuoksi ja hyvä niin!

Vierailija
101048/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa optimismia kun täällä on joka keikan jälkeen oltu varmoja, että K on seuraavalla keikalla mukana :D

No kyllä uskon tähän itekin. Mulle suurin tekijä on se että CCC oli settilistalla. Ei ne olis sitä siihen laittanut ilman syytä.

No, se vaan, että Tavastia K18 on se todennäköisin.

Vierailija
101049/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla. 

AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.

Hän tulee lavalle kanssamme.

- Bojan

Ok.

No sit se tulee jälkimmäiselle tai Logomon keikalle, jos näin on sanottu. Tai vaikka muualla kuin Suomessa????

Problem solved.

Hitto kun fanikunta ottaa nykyään ohjaksia vähän liikaa omiin pikkuisiin kätösiinsä.

Vierailija
101050/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa josta tuntuu että ei keikalla olleet on kaikista pettyneempiä, ainakin täällä palstalla? Itse keikalla olleet eivät ole pettyneitä K:n puuttumisen vuoksi ja hyvä niin!

Onneksi näin. Olisimpa itekin ollut tuolla paikalla

Vierailija
101051/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää olisi että jos se on jollain keikalla niin se on se viimeinen. Ja joku lukaali minne se pääsee sisään takaovesta ilman että fanit näkisi sitä.

Vierailija
101052/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K tulee muiden kanssa, esim Jesse, Matti, Mikke yms niin tuskin he haluavat kahdelle keikalle tulla samana päivänä. Mun mielestä on päivänselvää että kyllä ne silloin sopis keskenään että hei joo, mennään tolle iltakeikalle kun sit voi ottaa vähän drinksuakin. Ja välttää teinihysterian.

Vierailija
101053/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ollut portion boysin instastoorin mukaan niitten levyjulkkarissa!

Vierailija
101054/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten puolesta loukkaantuminen - se tällä palstalla todistettavasti osataan :D

Vierailija
101055/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"So he will surely join us on stage" -Bojan

Surely = varmastiKIN. Tosin tämäkin taisi olla käännös sloveniankielestä, kuka tietää mikä se alkuperäinen sanamuoto oikeasti on. 

Vierailija
101056/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dean sanoi faneille (usealle, että odottaa eniten Käärijää kiertueelta). Tämä oli toissapäivänä.

Bojan sanoi haastattelussa, että K nousee heidän kanssa lavalle.

B vihjasi useamman kerran mun mielestä äskeisellä keikalla Kn suuntaan, heitti vihjeitä asiasta.

Jokerit päivittänyt tänään, että Tavastialla it's crazy it's party sekä kuvan Bstä bolero päällä Liverpoolissa. K sen sijaan ollut turpa kiinni.

Mistä luulette tän kaiken johtuvan? Pari tuntia ja sit räjähtää.

Jere kipeänä tai joku muu äkillinen henkilökohtainen syy?

Jääny housunsepaluksestaan kiinni Lettipään suuhun.

Vierailija
101057/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla pettyneitä. Kunhan spekuloidaan!

Vierailija
101058/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän iso-britannian keikoillakaan ollut kuin vissiin yhdellä keikalla mae? Miksi täällä siis odotetaan että jere olisi mukana jokaisella keikalla? Huippuahan se olisi ollut mutta ehkä liian hyvää ollakseen totta :)

Olen menossa tampereen keikalle, enkä oleta että jere sinne lähtis. Ekana kyllä ajattelin että tavastia se on mihin jere menee mukaan, mutta katsotaan onko niin.

Vierailija
101059/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.

Vierailija
101060/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näinhän se oli jo Oslossa! Vauvalta löytyy ainoat pettyneet!

Ketju on lukittu.