Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Dean sanoi faneille (usealle, että odottaa eniten Käärijää kiertueelta). Tämä oli toissapäivänä.
Bojan sanoi haastattelussa, että K nousee heidän kanssa lavalle.
B vihjasi useamman kerran mun mielestä äskeisellä keikalla Kn suuntaan, heitti vihjeitä asiasta.
Jokerit päivittänyt tänään, että Tavastialla it's crazy it's party sekä kuvan Bstä bolero päällä Liverpoolissa. K sen sijaan ollut turpa kiinni.
Mistä luulette tän kaiken johtuvan? Pari tuntia ja sit räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla.
AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere alle viikko sitten sanoi, että Bojan kysellyt mukaan ja eiköhän hyppää mukaan. Tuskin tässä mitään äkillisiä perumisia tehty somen tai muun perusteella. Muut syyt on aina uskottava kuten henk. koht jutut tai kipeys.
En tiedä, mutta minulla on mennyt totaalisesti usko noihin Jeren juttuihin.Ja toivottavasti nyt ei tullut lopullinen niitti.En mitenkään haluaisi uskoa, että hän vain puhuu omiaan eikä millään ole mitään väliä, onko totta vai ei.Ihan Suomalaiseen kulttuuriin tuo ei sovellu.
Heh jos joku sanoo, että ehkä liittyy mukaan niin ootko aina totaalisen pettynyt ja pistät välit poikki, jos ei pääse😂
Vierailija kirjoitti:
Icip livessä K puhui JO Suomen keikoista, sanoi enkuksi, että ehkä te menette, hän ei mene. Maikkarin haastattelussa sanoi, että B pyytänyt keikkabussiin ja ehkä saattaa mennä. Sanoi varmasti menevänsä katsomaan keikkoja, että eiköhän paikoissa, joissa ei fanilauma hyökkää heti kimppuun. Hienoa, että on varmasti hetken saanut olla rauhassa, sen hän ansaitsee.
Varmaan tiesi jo silloin, että tulee vain toiselle keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ja bojanin ig nyt täynnä pettyneitä faneja
Bojanilla ei oo ig:tä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun K ei ehkä tule. Viime Tavastia oli kyllä niin maaginen.
Mä oon kyllä alusta asti ajatellut, että se on eri asia kun bändi on mukana. . . Mutta ehkä ne vetää possujunan meille K18:lle.. ja oisko K sit Turussakin ja / tai Treella, vai mitä se puhe keikka-autossa olemisesta oli?
Mutta miten sitä samaa seksiä saadaan lavalle, kun siellä on muita? 😅😉😝
Tulen juuri keikalta, ja mun mielestä siellä oli aivan mieletön fiilis. Yhtään pettynyttä ihmistä ei mun silmiini sattunut. Yksi nuori tyttö itki vähän vieressäni, onnesta 😊 K:ta en osannut edes keikalle kaivata, jotenkin unohtui koko juttu, kun uppouduin suloisiin, iloisiin ja energisiin Joksuihin, ja se Bojan Bojan Bojan 😍😭
Vierailija kirjoitti:
Poksut sanoi, et K tulee lavalle heidän kanssaan.
Missä ja milloin sanoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dean on niiin innoisaan tavatessa K:n jos se ei olisi tulossa ja eiks K tee vain k-18 keikkoja jos ne on klubi
Jos ne ovat molemmilta puolin tahallaan vihjalemassa shippaajille, jotta näpäytyksestä tulee mahdollisimman tehokas.
Olispa kyllä aika lapsellista.
No ei nyt lapsellista. Kyllähän tietynlaisten fanien vyörytys on ollut aikamoista ja "365 bilepäivää vuodes, bileet eilen, bileet tänään ja bileet huomen ... " Artistin arkea paineineen ovat eläneet, B joutunut vetämään selkeämmin rajoja faneille.
Olisi kyllä kaikin puolin hienoa, jos K osallistuisi Tavan kakkoskeikalle.
No siis ajatuksenakin fanien näpäyttäminen tahallaan jotakin paikkaansapitämätöntä vihjailemalla on todella lapsellista. Pidän näitä kyllä fiksuina aikuisina ihmisinä.
Mä nautin suuresti ihan noista Jokereistakin, vaikka Jereä odotinkin, mut olivat niin ihania ja parasta ehkä tällä kertaa oli laulava Kris 😩 Voi rakas miten hän on ihana! Ja tänään vielä uusinta kierros näitä muruja! Ihan jeppis jos ovat tavanneet vaikka privaatisti Jeren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on JO:n omat keikat, joten oletusarvoisesti K:n ei pitäisi olla osa niitä. Mutta Bojan ja K on kuitenkin antaneer ymmärtää, että K olisi jollain tavalla keikoilla mukana, joten sen takia ymmärrän kyllä, jos joku on vähän pettynyt, jos näin ei olekaan. Missään ei ole kuitenkaan sanottu, että K olisi lavalla tai edes joka keikalla.
AIVAN! Missään ei ole sanottu että K olisi mukana lavalla. Vihjailut ja sanomiset ovat viitanneet toistensa näkemiseen, ei yhdessä esiintymiseen. Siinä on vissi ero. Voihan se olla katsomassa keikkaa ihan muuten ja viettää aikaa yksityisesti heidän kanssaan.
Hän tulee lavalle kanssamme.
- Bojan
Kiitos raporteista tähän mennessä! ♥
Ihanaa optimismia kun täällä on joka keikan jälkeen oltu varmoja, että K on seuraavalla keikalla mukana :D
No kyllä uskon tähän itekin. Mulle suurin tekijä on se että CCC oli settilistalla. Ei ne olis sitä siihen laittanut ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:lla oli tänään stooreissa että "it ill be crazy it will be party" .... Outoa vihjailua kyllä... Mutta ei se K vissiin bäkkärilläkään ole ollut..
Mitä hittoa, en kehtaisi hänen asemassaan, kun sellaista vielä on.Oliko katselemassa muraaliaan, kun ei ollut parempaa tekemistä? Vitsi, vitsi,mutta tämä on vain hetki, kun JO on Suomessa ja se voi olla vaikka viimeinen.
Elämää on somen ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Bojan
Mutta ei sanonut mille lavalle ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Bojan sanonut haastiksessa että tulee lavalle heidän kanssa. Ellei sit kyseessä ollut roskalava vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 3,5 minuutista eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- BojanMutta ei sanonut mille lavalle ja milloin.
Eikä ollut siitä nyt kyse.
Oli ihana keikka (olin paikan päällä). Ei mun mielestä ollut kuollut yleisö, mutta kyllä uskon että K18-keikalle parempi meno :) ihan hyvin osattiin biisien sanoja tällä keikalla, ei toki ihan kaikkien. ja ei kyllä haitannut ettei K ollut lavalla, Jokereiden takia sinne menin ja tyytyväinen olen<3
Ainoa ärsyttävä asia oli että pari teiniä jutteli mun takana jopa biisien aikana, siitä miinus mutta muuten oli kyllä mahtava fiilis nähdä Jokerit vihdoin livenä.
Voi apua.