Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vlogissa olisi parempi näyttää miten he ovat K:n sinne saaneet salaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa kans Joksujen puolesta jos K ei tuu. Vaikka kyllä tiedän juu et heidän keikkansa kyseessä.
Mua hävettää jo etukäteen jos porukka protestoi tai nostaa jonkun äläkän jos K:ta ei (tällä) keikalla oo.
Missään ei oo luvattu, että olis kaikilla Suomen keikoilla. Tavastian toka keikka olis todennäköisempi.
Melkeinpä mieluimmin niin, ettei olisi kummallakaan keikalla kuin että olisi vain myöhemmälle. Siitä se vasta äläkkä nousisi, jos esiintyy vain myöh. keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liveä missään apua
Tietääkö joku
Tietäjät tietää. Minä en valitettavasti lukeudu heihin.
photographyjohann4 -ig-tilillä stoori souncheckistä.. näkyy Krisin K-paitaakin :)
Tää on kyllä parasta kontenttia tämä odotus 😂!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokunen nauta bongattu :D
Kas kun ei ihan sorkkaeläimiä.
Entä Make, Pera tai Äke? terveisin pomo.
Moneskos biisi se ccc oli sillä listalla, muistaako kukaan?
K18 keikalle jonotus tietty alkanut jo etukäteen. Tulin paikalle vähän ennen kuin suositeltu, ja täällä on jo puolen korttelin verran jonoa. Eturiviin ei mahdollisuuksia, mutta ehkä sinne kohtuu eteen. Nauttikaa S-keikasta, täällä vasta odotellaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Aika keskellä, mutten muista monesko. Mutta varmaan ne ois se muuttaneet kun kerran vuoti.
Vierailija kirjoitti:
eikö se ollut tasan puolessa välin koko listalla?
Eikö se ollut n. 8. biisi ccc siinä settilistassa?
Tuossa sitä settilistaa Norjasta jos ei jo tullut
https://www.setlist.fm/setlist/joker-out/2023/parkteatret-oslo-norway-5…
Perhana.. nyt on alannut vissiin :O Ei liveä?
Mä luukutan Oslon listan järjestyksessä biisejä yksin himassa kunnes toivottavasti liveä jostakin
Mä sain postit haettua. Laskuja en vielä avannut enkä maksanut, mutta hainpahan kuitenkin.