Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Käärijä ajattelee Till Lindemann&Rammstein canceloinnista?
Vieläköhän jere seuraa sitä rammsteinin manageria joka niitä naisia jatkoille roudasi? Nyt bändi antoi sille ve nakolle potkut ja lähdön takas ryssslandiaan😁
Seuraa näköjään yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just ton klipin jossa joku saa pussata Jereä keikalla 😭😭 Kuolen😭😭
Ei kai. Poskelle nyt kai kuitenkin?
Itse en ehkä olis kyennyt hillitsee itseeni. Mut ois jouduttu poistamaan väkivalloin turvamiesten toimesta ... Suussa pala Jeren alahuulta ja veren maku ja hullun kiilto ja kyyneleet silmissä.🤣🤣🤣😱 Jotain rajaa! olen bussissa 😂
Niin minäkin, mutta mua ei onneksi kärtsyn pussailut hetkauta,😄
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen canceloinut Tillin täysin :D ei savua ilman tulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän jere seuraa sitä rammsteinin manageria joka niitä naisia jatkoille roudasi? Nyt bändi antoi sille ve nakolle potkut ja lähdön takas ryssslandiaan😁
Jos en noudattaisi niin tarkkaan mammojen häpeäsääntöjä nii alkaisin hetkeksi seurata paidatonriehujaa ja kävisin katsomassa. Mutta en voi. 😀
Bojanin uusin instakuva 🥵 En toivu siitä ehkä koskaan.
Irlantiin pääsee myös illaksi, ei ole ainoa lento, en sano, että menossa
'Käärijän" spontaanit somepäivityksetkin taitaa olla sen "työtä" ja nyt kun on keikkaputki niin ainoa kontaktikanava ne keikat. Vähentåny varmaanntarkoituksella.
Ja on vain "Jerenä" vähät vapaapäivät.
Uusi aikakausi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miiiikäs sellainen klippi on? 😮
Tiktokissa, en postaa linkkiä tietoturvasyistä (Tiktok yleensä paljastaa kuka lähetti linkin)
No kenen tiktok käyttäjån tilillä se julkaisu?? Sen voit täällä varmasti sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miiiikäs sellainen klippi on? 😮
Tiktokissa, en postaa linkkiä tietoturvasyistä (Tiktok yleensä paljastaa kuka lähetti linkin)
No kenen tiktok käyttäjån tilillä se julkaisu?? Sen voit täällä varmasti sanoa!
Or didnt happen.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin uusin instakuva 🥵 En toivu siitä ehkä koskaan.
(K:n äänellä) Huh huh, dont post that, dont post that!
Ton ensimmäisen kuvan oli taatusti tarkoitus lähteä yksityisenä viestinä jollekin korvauksena 7.6. ylimääräisestä keikasta. Jaksaa sitten odottaa vielä yhden päivän.
Mikkellä näkyy storyssa Kärtsärin rekka Rock festareilla 🥴 Onko vielä lisäkeikkaa pitänyt buukata loppuviikkoon???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi somekanavien sulkeminen ynnä muu casting directorien irtisanominen (jos edes on totta) niin tuntuu lisäävän vaan epäilyksiä häntä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi somekanavien sulkeminen ynnä muu casting directorien irtisanominen (jos edes on totta) niin tuntuu lisäävän vaan epäilyksiä häntä kohtaan
Joo, en usko itsekään yhtään että casting-ihminen on omasta aloitteestaan keksinyt alkaa keräillä ja kutsua naisia.
Anteeksi offtopic, tai no ei oikeestaan koska Kärtsän tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Tossa 27.30 lähtien K:n mietteitä. Käärijästä voi puhua mitä vaan, häntä ei haittaa. Seurustelukumppanin on ymmärrettävä, ettei häntä tuoda esiin. Perheestä ei halua mitään juttuja, spekulaatioita ja häirintää.
Minusta tuota on syytä kunnioittaa. Eli K-B shippaus ei häiritse, mutta muut henkilöt olis kiva jättää pois. Rekoista tossa ei ollut mainintaa, eli hän lienee vapaata riistaa jo oman somekäyttäytymisensä pohjalta.
Tää on julkaistu 20.2.23 Jeren mukaan hänellä ei ole vakavaa suhdetta. noin 29:45 kohdilla
Väitän ettei ole vieläkään.
No siksi otinkin sen puheeksi, koska Rammstein on tärkeä Käärijälle ja hänen rintaansa koristaa Rammsteinin tatuointi. Ja tilanne on nyt tämmöinen yhtyeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa 27.30 lähtien K:n mietteitä. Käärijästä voi puhua mitä vaan, häntä ei haittaa. Seurustelukumppanin on ymmärrettävä, ettei häntä tuoda esiin. Perheestä ei halua mitään juttuja, spekulaatioita ja häirintää.
Minusta tuota on syytä kunnioittaa. Eli K-B shippaus ei häiritse, mutta muut henkilöt olis kiva jättää pois. Rekoista tossa ei ollut mainintaa, eli hän lienee vapaata riistaa jo oman somekäyttäytymisensä pohjalta.
Tää on julkaistu 20.2.23 Jeren mukaan hänellä ei ole vakavaa suhdetta. noin 29:45 kohdilla
Väitän ettei ole vieläkään.
Höps. Pese korvasi, kaikella yståvyydellä.
Vierailija kirjoitti:
No siksi otinkin sen puheeksi, koska Rammstein on tärkeä Käärijälle ja hänen rintaansa koristaa Rammsteinin tatuointi. Ja tilanne on nyt tämmöinen yhtyeen kanssa.
Jos K.lta kysyttäisiin tämän asian tiimoilta fiiliksiä niin luulen että vastausta ei saataisi.
Mutta tällainen maailma vain on.
Harmittaa vähän...Kai sitä vain haluaisi että kaikki olisi yhtä ilon juhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en noudattaisi niin tarkkaan mammojen häpeäsääntöjä nii alkaisin hetkeksi seurata paidatonriehujaa ja kävisin katsomassa. Mutta en voi. 😀
olenko mä jotenkin liian syvällä jossain räppiskenessä kun en ymmärrä mikset voisi seurata omanikäistäsi artistia? Miksi se on noloa?
Vierailija kirjoitti:
Mikkellä näkyy storyssa Kärtsärin rekka Rock festareilla 🥴 Onko vielä lisäkeikkaa pitänyt buukata loppuviikkoon???
Ei Käärijä esiinny Rockfesteillä, mutta saattaa ehkä käydä saunarekalla tekemässä jotain promoa tai sitten ei. Mikke sanoi menevänsä sinne huomenna Panteran keikalle. Vois kiinnostaa Jereäkin.
Naantalin keikalta siis tämä