Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Luulen, että K päivittelee somea taas kun on Kärtsärinä liikkeellä. Nyt toivottavasti palautuu Jerenä. Ja täällähän on hehkutettu hänen vklp kivoja päivityksiä. Ainoastaan kynsikkäiden esiintymiset ja etenkin se pullojen esittely herätti syystäkin kritiikkiä.
On kiva, että haastatteluissa näkyy Jerenä, ehkä myös jossain hetkissä kun puhuu seuraajille, esim tuon viisufinaalin jälkeen ja kun kiitteli Louhelan jälkeen. Mut pääosin on hahmona Kärtsärinä. Luulen, että se antaa suojaa hänelle ja sen turvin pystyy myös enempi heittäytymään tuohon vahvaan karismaattiseen rooliin, kun ei ole arkitodellisuuden painolastia. Kuitenkin selvästi evve ja Myrtsi taustajoukoilla olisi halukkuutta näkyä ja vilahdella somessa, jakoverho on häilyväinen nyt.
Mietin Måneskinia ja Damianoa niin eihän se mitenkään ole vähentänyt Damianon viehätysvoimaa että kaikki tietää hänen seurustelevan. Heillä taitaa Giorgian kanssa olla yhteinen same team -tatskakin.
En tarkoita että Käärijän & gf pitäisi hankkia nyt tatskat 😀 vaan tuota ajatusta että "tyttöystävän täytyy ymmärtää että hänet pidetään pois julkisuudesta". Ehkä se sitten teineihin iskee pahemmin jos tietäisivät seurustelusta ja meille aikuisille ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on myös sanonut että se on hauskaa että häntä pidetään seksisymbolina😛..
Itse en ainakaan julkisesti häntä seuraa missään somessa, keikoillekaan en ole menossa kun ovat sopivasti loppuunmyytyjä, spotifyssa kyllä kuuntelen.
Jos kadulla näkisin niin vaihtaisin kadun puolta, ihan vaan sen takia etten halua häntä häiritä.
Suurin syntini on että kirjoitan tähän ketjuun.
Anteeksi Jere, jos tätä luet. Jos täällä pyörit niin uskon että silloin sulla on elämässä vielä isompia ongelmia kun mulla😚Ainoa on toi spotifyn kuuntelu mitä jäin miettimään kun siitä jää se jälki tilastoihin että av-mamma kuunnellut ja se on vähän noloa. 😉
Joo, ja on mulla toinenkin synti. Tänään aamulla imeskelin paljon ahnaamin kaikki Käärijänvihreät salaatinpalat lautaselta, porkananpalojen ja tomaattien kanssa ei ollut ollenkaan niin kiire😘😛😛
Painokin alkaa ekaa kertaan kymmeneen vuoteen taas vitosella, vaikka ei ole todella ollut mitään painonpudotus tavoitetta, mä olen vähän niin kuin tuo jaloissa pyörivä uroskoira joka jättää nappulat kuppiin syömättä kun naapurin noutajalla on kiima🔥💖😛😜
Vierailija kirjoitti:
Mietin Måneskinia ja Damianoa niin eihän se mitenkään ole vähentänyt Damianon viehätysvoimaa että kaikki tietää hänen seurustelevan. Heillä taitaa Giorgian kanssa olla yhteinen same team -tatskakin.
En tarkoita että Käärijän & gf pitäisi hankkia nyt tatskat 😀 vaan tuota ajatusta että "tyttöystävän täytyy ymmärtää että hänet pidetään pois julkisuudesta". Ehkä se sitten teineihin iskee pahemmin jos tietäisivät seurustelusta ja meille aikuisille ei merkitystä.
Aika paljon Damianon suhde kuitenkin jakaa fanien mielipiteitä. Paljon on tullut lokaakin niskaan, varsinkin tyttöystävälle. Hän tosin on julkinen henkilö toisin kuin Jeren tyttöystävä.
Aika sekoitus on Kärtsä Kärtsää ja Jereä. Keikkojen jälkeen tosiaan kiittelee yms fiksusti Jerenä, mut keikalle mennessä saattaa tullakin höppänä Kärtsä esille videossa. Haastatteluissa pääosin Jere, mut viisuissakin veti suurimmaksi osaksi Kärtsänä. Lavalla esiintyessään kuuma Kärtsä ja välispiikeissä hassu Kärtsä.
Ota tästä nyt sitten selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on Georgia joutunut myös kestämään paljon shittiä. Ehkä Jere haluaa toisaalta pitää läheisiään poissa suojellakseen ja toisaalta oli toi saatavilla olo -fiilis, joka herättää monissa ärtymystä. Mut Jere tehköön just niinku tekee noissa asioissa eikä meidän muiden mielipiteillä ole väliä. Meistä kukaan ei ole ollu hänen housuissaan (ikävä kyllä saattaisi joku lisätä) niin turha täältä paheksua ja haluta muunlaista käytöstä.
Mut takas asiaan. 7.6. coming mutta eiköhän vasta huomenna toteudu hartaasti odotettu jälleennäkeminen. Ristiriitaiset fiilikset kun niiin haluisin nähdä kuinka K kaappaa B:n syleilyynsä lentokentällä, mutta samalla toivon ettei siellä ole yhtään ulkopuolista henkilöä kuvaamassa ja pilaamassa tuota hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
En ole innostunut tuosta roolihahmon esittämisestä. Vähän kuin lapsille esittäisi jotain teräsmiestä. Kai sillä suojellaan sitten itseä tai jotain.
Itsestään Kärtsärinä kolmannessa persoonassa puhuminen on vähän outoa kyllä. Edelleen kaipaisin ihan vaan aitoa omaa itseään enemmän esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole innostunut tuosta roolihahmon esittämisestä. Vähän kuin lapsille esittäisi jotain teräsmiestä. Kai sillä suojellaan sitten itseä tai jotain.
Itsestään Kärtsärinä kolmannessa persoonassa puhuminen on vähän outoa kyllä. Edelleen kaipaisin ihan vaan aitoa omaa itseään enemmän esille.
Toi on muuten ihan totta. Se on kyllä outoa. Joku heittää lavalle jotain (lahjaa) K:n esiintyess ja kysyy: 'onko tää Kärtsärille?' Välispiikin ajaksi onkin Käärijä ottanut Jeren hahmon. Varmaan vaikea pysyä itsekään kartalla. Ja nyt kun julkisuus kasvanut ja kaikkia kiinnostaa kaikki Käärijään liittyvä, alkaa olla mutkikas tilanne just parisuhteenkin osalta.
Näin just ton klipin jossa joku saa pussata Jereä keikalla 😭😭 Kuolen😭😭
Vierailija kirjoitti:
Joker out oli postannut insta storeihin Who,'s coming to show tomorrow voisiko jere mennä
No on pakko olla!!! Jos kerran K on postannut 7.6. coming!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on Georgia joutunut myös kestämään paljon shittiä. Ehkä Jere haluaa toisaalta pitää läheisiään poissa suojellakseen ja toisaalta oli toi saatavilla olo -fiilis, joka herättää monissa ärtymystä. Mut Jere tehköön just niinku tekee noissa asioissa eikä meidän muiden mielipiteillä ole väliä. Meistä kukaan ei ole ollu hänen housuissaan (ikävä kyllä saattaisi joku lisätä) niin turha täältä paheksua ja haluta muunlaista käytöstä.
Mut takas asiaan. 7.6. coming mutta eiköhän vasta huomenna toteudu hartaasti odotettu jälleennäkeminen. Ristiriitaiset fiilikset kun niiin haluisin nähdä kuinka K kaappaa B:n syleilyynsä lentokentällä, mutta samalla toivon ettei siellä ole yhtään ulkopuolista henkilöä kuvaamassa ja pilaamassa tuota hetkeä.
Niin, huomenna Bojan tulee todennäköisesti suoralla lennolla, joka on vasta myöhään illalla perillä.
Ehkä somehiljaisuus enteilee isoa uutispommia. Kärtsä ja platinakaksoset päättäneet tuoda suhteen julkisuuteen.
'Hyvää iltaa, tämä on ylimääräinen uutislähetys ...'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker out oli postannut insta storeihin Who,'s coming to show tomorrow voisiko jere mennä
Ennustus: Jossain vaiheessa Joker Outin keikkaa - ehkä loppupuolella - ämyreistä alkaa kuulua Cha Cha Chan ensi tahdit...
Niin just, sit K tulee vetäseen Cha cha chan, VÄHINTÄÄN Bojan laulamassa mukana, tai ehkä koko bändi! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Näin just ton klipin jossa joku saa pussata Jereä keikalla 😭😭 Kuolen😭😭
Ei kai. Poskelle nyt kai kuitenkin?
Itse en ehkä olis kyennyt hillitsee itseeni. Mut ois jouduttu poistamaan väkivalloin turvamiesten toimesta ... Suussa pala Jeren alahuulta ja veren maku ja hullun kiilto ja kyyneleet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä Damianon parisuhde aiheuttaa mustasukkaisuutta, mutta se niiden ylitsepursuava keskinäinen rakkaus on kyllä aika kuumaakin. Tarkoitan siis niitä avoimen onnellisia ja toisen olemassaolosta päihtyneitä julkisia rakkaudentunnustuksia, joita heidän someissaan ajoittain on. Että vaikka on ihan selvää ettei niiden väliin noin vaan kukaan pääse, damiano voi silti olla oma törkeän flirtti itsensä esiintyessään. Tetysti Giorgia on julkisuudessa muutenkin, eikä sitä ole piiloteltu, mikä varmasti helpottaa sitä yhteisen elämän hehkuttamista. Onhan se eri asia, jos sen hehkutetun täytyy tehdä jotain vähemmän julkista työtä ja olla siinä vakuuttava, jos samalla poikkiksen somessa on joku seksiä tihkuva rakkauspäivitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan veetu minkä se nyt teki. Tämä ketju. Olen ensimmäisen kerran pitkän elämäni riennossa kuunnellut viisi sekkaa Justin Bieberin piisiä. Pakkohan oli mennä ensin lyriikat guugeltamaan ja sitten kuuntelemaan tuo piisin (onneksi alussa oleva) säe, johon Bojan-poika viittaa bussivideossa.
Hän sen nokkelasti muuntaa K.n kanssa käynnissä olevan keskustelun moodiin, viittaamalla K.hon poitsukaverina, kun Bieberin versiossa viitataan itseen.
Ja kuten matikanopettajani muinoin minulle lausui, hankittuani tahalteen jommankokeista nelosen, että "tämä maailmakin on olemassa kaikkine hullutuksineen" - muori lähtee nyt siis raivaamaan pusikoita.
Mahtavaa K-B -päivää meille kaikille! (naurattaa jo heti aamusta)
Naurattamisesta puheen ollen, eilen kerroinkin, että lähden bojaninvihreään hihattomaan pukeutuneena tapaamaan ystävääni. Hillitsin itseni niin, että mainitsin kärtsän vaan yhden kerran tapaamisen aikana ja sekin tapahtui ihan asiallisesti, tai ainakin melkein. Muuten mulla oli ihan ihme fiilis. Hymyilytti vaan ihan väkisin. Aina hymy mulla ekana naamalla kaikissa ihmisten kohtaamistilanteissa eilen. Tällaisella aspergerankeuttajalla. Mä siis heilun maailmalla rakastuneen ihmisen mielentilassa. Mua ei mikään lannista, kuuntelen vaan välillä B:n ääntä ja katson B:n muutaman hymyn ja taas mennään. Onhan tää nyt täysin pähkähullua. Vakavasti puhuen vihreä väri oikeasti nosti mielialaa.
Ihana kuulla!! No mut hyvä sinä!
Mulla vähän samaa, outoa itseluottamuksen kohoamista 😆
Vierailija kirjoitti:
Hei apua nyt alkaa mullakin salaliittoreoriat pauhaamaan kun oon lueskellu tätä ketjua mut oisko Jokerit saattanu heitellä pieniä vihjeitä väreillä, ig viittauksilla tms että Jere on tulossa huomisen keikalle, Bojan vaikutti kans olevan keikalla aika tapaus
Heeeiii, aivan. . . !!
Ei jumalauta mun on pakko pistää tää ketju nyt edes hetkeksi kiinni ja puhelin pois käsistä. Pitäs lähtee asioita hoitaan ja auton rattiin. Ei tuu mitään. Ku pakkomielle vienyt mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon Damianon suhde kuitenkin jakaa fanien mielipiteitä. Paljon on tullut lokaakin niskaan, varsinkin tyttöystävälle. Hän tosin on julkinen henkilö toisin kuin Jeren tyttöystävä.
Joo, niin se kyllä on että mitä vaan tekee niin koskaan ei ole kaikki tyytyväisiä. Lokaa niskaan tulee piilottelusta ja siitäkin jos toisi esiin.
Varsinkin kun aitous, yllättävyys ja luonnonlapsimaisuus on osa karismaa.