Keravan keppijumppaskandaali
https://www.iltalehti.fi/talous/a/b0f434ca-8b8f-43c7-8228-f1bc23940ca8
Tästähän on puhuttu nyt viime aikoina paljon ja mietin, että tämä mies on muuten aivan varmasti kokoomuskansanedustaja Heikki Vestmanin isä. En siis tiedä Heikistä ennalta yhtään mitään. En mistä on kotoisin tai mitään muutakaan. Tuli kuitenkin Heikkiä nyt edustajana seuranneena mieleen, että tämä tapaus ja tuo yrittäjämies ovat aivan sen tyylisiä, että pakko olla Heikin isä. Googletin sitten ja ta daa - juuri niinhän se olikin!
Kommentit (14)
Kokkare ja bisnes on löytäneet toisensa maailman vähiten korruptoituneessa maassa.
veronmaksaja hävisi taas kerran.
Suomi on täynnä korruptiota, suurin osa hankkeista ja hankinnoista on korruptoitunutta, se vain kätketään hyvin...
Ja rikas eliitti ottaa kaikesta oman siivunsa ensin...
Ja loput on sitten harmaata taloutta, kaikkialla maksetaan käteisellä vaikka käteisen piti jo loppua kauan sitten...
Kokoomuslaiset tuntee kepit ja kepittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Kokkare ja bisnes on löytäneet toisensa maailman vähiten korruptoituneessa maassa.
Tätähän se myös valitettavan usein on noilla "kaiken itse pelkällä ahkeruudella ja omilla ansioilla" vaurastuneilla. Enkä sano, etteikö moni näkisi myös vaivaakin yrittämisensä eteen, mutta nyt puhutaan niinkuin nämä olisivat suorastaan pyhimyksiä ja ainoita, jotka ahkeroivat, suorastaan raatavat ilman, että mitään jää kuulemma koskaan kunnolla käteen, koska verotus, kommunismi (kyllä, paikoin jo korporaatio sellainen!), vasemmisto ja mitä ikinä. Ei, kukaan muu ei ahkeroi, yritä turvata elämäänsä ja päästä siinä eteenpäin kuin nämä muka ikuisesti sorretut erityissuojellun aseman saaneet yrittäjät, joista moni on kuitenkin oikeasti todella härski.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin puhui keppijumppaohjelmasta syväkyykky ja firmat on nimeltään Keppi ja Porkkana Oy sekä Kyykkyliike Oy. Oli olevinaan kovin hauska juttu kokkareen mielestä. On tietenkin, sillä moni oikeistolainen on oikeasti todella lähellä nassukka-aatetta eli joillakin ei nähdä minkäänlaista ihmisarvoa. Täsyin sairas ja kiero kuten "huumorin"tajunsa osoittaa ja tällaiset pitää laittaa itse syväkyykkyyn ja tunkea sitten keppi jonnekin minne aurinko ei paista. Porkkana syödään sitten itse siinä tämän nenän edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin puhui keppijumppaohjelmasta syväkyykky ja firmat on nimeltään Keppi ja Porkkana Oy sekä Kyykkyliike Oy. Oli olevinaan kovin hauska juttu kokkareen mielestä. On tietenkin, sillä moni oikeistolainen on oikeasti todella lähellä nassukka-aatetta eli joillakin ei nähdä minkäänlaista ihmisarvoa. Täsyin sairas ja kiero kuten "huumorin"tajunsa osoittaa ja tällaiset pitää laittaa itse syväkyykkyyn ja tunkea sitten keppi jonnekin minne aurinko ei paista. Porkkana syödään sitten itse siinä tämän nenän edessä.
Porkkanan voi tunkea tietenkin yrittäjän nenään, juuria myöten.
Tuhma hesarin toimittaja meni kirjoittamaan. Nyt kun tästä vielä kirjoitatte, asianomaisille tulee paha mieli.
Koska Heikki on kansanedustaja ja vieläpä puolueesta, joka on profiloitunut yrittäjä- ja talouspuolueeski, pitäisi häneltä kysyä mitä mieltä hän tästä kaikesta on. Että onko tämä sellaista taloudenpitoa, yrittämistä ja retoriikkaa, jota hän ja kokoomus kannavat ja ajavat? Kyse on kuitenkin hänen läheisestä perheenjäsenestään, johon hänellä on vahva kytkös. Miten siis on Vestman ja kokoomus?
Keppien tilaaja 7 vuoden virkavapaalle.
"Näin pitkässä virkavapaudessa ei ole mitään erikoista"
https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/6159667
Vain kokoomus voi olla noin röyhkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanan voi tunkea tietenkin yrittäjän nenään, juuria myöten.
Muuten kyllä, mutta siellä on jo herne, palkoineen kaikkineen, koska punavihreät, työttömät, köyhät ja muut yhyy yhyy. Ei siis valitettavasti mahdu. Muuten oli kyllä hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Keppien tilaaja 7 vuoden virkavapaalle.
"Näin pitkässä virkavapaudessa ei ole mitään erikoista"
https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/6159667
Vain kokoomus voi olla noin röyhkeä.
Samoin kaikki muutkin, jotka ovat olleet vähänkään mukana tässä koplaamisessa.
Tuosta body positiivisesta pyryharakka Kirsi Rontusta olisi paljon sanottavaa joka ei menisi palstan filttereistä läpi.