Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin Måneskinia ja Damianoa niin eihän se mitenkään ole vähentänyt Damianon viehätysvoimaa että kaikki tietää hänen seurustelevan. Heillä taitaa Giorgian kanssa olla yhteinen same team -tatskakin.
En tarkoita että Käärijän & gf pitäisi hankkia nyt tatskat 😀 vaan tuota ajatusta että "tyttöystävän täytyy ymmärtää että hänet pidetään pois julkisuudesta". Ehkä se sitten teineihin iskee pahemmin jos tietäisivät seurustelusta ja meille aikuisille ei merkitystä.
Aika paljon Damianon suhde kuitenkin jakaa fanien mielipiteitä. Paljon on tullut lokaakin niskaan, varsinkin tyttöystävälle. Hän tosin on julkinen henkilö toisin kuin Jeren tyttöystävä.
Joo, niin se kyllä on että mitä vaan tekee niin koskaan ei ole kaikki tyytyväisiä. Lokaa niskaan tulee piilottelusta ja siitäkin jos toisi esiin.
Ei nyt ihan niinkään, kyllä tässä on oikeasti nähtävissä asioita, joihin tarvitaan selkeämpää linjanvetoa/muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole innostunut tuosta roolihahmon esittämisestä. Vähän kuin lapsille esittäisi jotain teräsmiestä. Kai sillä suojellaan sitten itseä tai jotain.
Itsestään Kärtsärinä kolmannessa persoonassa puhuminen on vähän outoa kyllä. Edelleen kaipaisin ihan vaan aitoa omaa itseään enemmän esille.
Toi on muuten ihan totta. Se on kyllä outoa. Joku heittää lavalle jotain (lahjaa) K:n esiintyess ja kysyy: 'onko tää Kärtsärille?' Välispiikin ajaksi onkin Käärijä ottanut Jeren hahmon. Varmaan vaikea pysyä itsekään kartalla. Ja nyt kun julkisuus kasvanut ja kaikkia kiinnostaa kaikki Käärijään liittyvä, alkaa olla mutkikas tilanne just parisuhteenkin osalta.
Nyt olisi pikaista tarvetta osaavalle managerille tai ylipäänsä jollekin, joka osaisi neuvoa imago- ja someasioissa, niin, vähän kaikessa, nyt kun homma on räjähtänyt isoksi.
Käärijä vois ryhtyä vetämään Pikku-Kakkosta, kun tekee sitä jo livenä keikoillaan.
Ennustus: Jossain vaiheessa Joker Outin keikkaa - ehkä loppupuolella - ämyreistä alkaa kuulua Cha Cha Chan ensi tahdit...[/quote]
Niin just, sit K tulee vetäseen Cha cha chan, VÄHINTÄÄN Bojan laulamassa mukana, tai ehkä koko bändi! 🤩[/quote] Yritän epätoivosesti pitää järjen päässä, mut hitto ois siistii jos toi toteutuis!
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mun on pakko pistää tää ketju nyt edes hetkeksi kiinni ja puhelin pois käsistä. Pitäs lähtee asioita hoitaan ja auton rattiin. Ei tuu mitään. Ku pakkomielle vienyt mennessään.
Yksin et ole. Yritän kans saada itseni lähtemään ja hoitamaan akuutit asiat. Mä lähden NYT.
Vierailija kirjoitti:
Ennustus: Jossain vaiheessa Joker Outin keikkaa - ehkä loppupuolella - ämyreistä alkaa kuulua Cha Cha Chan ensi tahdit...
Niin just, sit K tulee vetäseen Cha cha chan, VÄHINTÄÄN Bojan laulamassa mukana, tai ehkä koko bändi! 🤩 Yritän epätoivosesti pitää järjen päässä, mut hitto ois siistii jos toi toteutuis! Meni näköjään noi mun lainaukset ihan päin persettä ni tais se järki lähtee jo, ku rupes mielikuvitus laukkaamaan liikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Näin just ton klipin jossa joku saa pussata Jereä keikalla 😭😭 Kuolen😭😭
Apua! Missä sellanen klippi?!! 🥹
Vierailija kirjoitti:
miiiikäs sellainen klippi on? 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker out oli postannut insta storeihin Who,'s coming to show tomorrow voisiko jere mennä
No on pakko olla!!! Jos kerran K on postannut 7.6. coming!!
K ei enää varmaan edes muista tuollaista päivämäärää postanneensa😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa 27.30 lähtien K:n mietteitä. Käärijästä voi puhua mitä vaan, häntä ei haittaa. Seurustelukumppanin on ymmärrettävä, ettei häntä tuoda esiin. Perheestä ei halua mitään juttuja, spekulaatioita ja häirintää.
Muutenkin oli mielenkiintoinen pätkä tuosta eteenpäin. Siinä positioitiin aika suoraan, että someen ja julkisuuteen tuodaan vain hahmo, Käärijä, ei oikeaa Jereä. Selittäisi myös sen, miksi IG päivitykset ovat nyt mitä ovat, eli joko kaupallisia / artistiminään liittyviä tiedotteita tai Käärijän hassutteluhahmoja. Ei niinkään arkisia tilanteita "terveisiä keikkakämpiltä". Sinänsä sääli, koska mielellään niitä arkisempiakin terveisiä katselisi.
Ihan tyhmää tuollainen erottelu. Voi sitä pitää yksityisyytensä ilman erottelua artistiminä ja itsensä kanssa. Kumpiko sitten nähtiin euroviisuissa? Onko oikea jere sitten kärttyinen mulkku vai se ihanaa herkkä kikattelija liverpoolista?😳
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/tobesosun/status/1665910800605642754?t=ulaCEubiJCSE…
Suloinen vintiö 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miiiikäs sellainen klippi on? 😮
Tiktokissa, en postaa linkkiä tietoturvasyistä (Tiktok yleensä paljastaa kuka lähetti linkin)
Vierailija kirjoitti:
Tää 7.6. on ollu yks iso mysteeri, mut en silti usko hetkeekään että Jere olis menossa Jokereiden keikalle. Toi who's coming on tosi basic kysymys artisteilta faneille, samoin kaikki see yout ja vastaavat. Nähtäväksi kuitenkin jää, mitä tää päivä tuo tullessaan kun ollaan kuitenkin saatu huomata, et tässä on melkeenpä kaikki mahdollista.
Ottakaamme siis popparit esiin ja mukavat asennot, arvoisat kanssapuutarhurit!
Oliko se niin että kentälle on turha mennä päivystämään? Katselin nyt että tosiaan päivän ainoa lento Dubliniin lähti 8.15 tänään.
Ei vissiin muuta kautta ois järkeä lentää sinne tänään?
Tavallaan ihmettelisin, jos Käärijä ois siellä näin ison hiljaisuuden saattelemana, mutta toisaalta mikä se 7.6. coming sitten oli??????
Mä en seurannut Jokereita vielä taannoin niin tarkkaan, milloin se ilmoitettiin, että 7.6. on ylimääräinen keikka? . . . ja miten sen ilmoituksen ajankohta suhtautuu K:n ilmoitukseen. . . 😜😉?
Mutta miks ne ois näin hiljaa siitä!!? Ettei jengi sit odota vain Kärtsää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on myös sanonut että se on hauskaa että häntä pidetään seksisymbolina😛..
Itse en ainakaan julkisesti häntä seuraa missään somessa, keikoillekaan en ole menossa kun ovat sopivasti loppuunmyytyjä, spotifyssa kyllä kuuntelen.
Jos kadulla näkisin niin vaihtaisin kadun puolta, ihan vaan sen takia etten halua häntä häiritä.
Suurin syntini on että kirjoitan tähän ketjuun.
Anteeksi Jere, jos tätä luet. Jos täällä pyörit niin uskon että silloin sulla on elämässä vielä isompia ongelmia kun mulla😚Ainoa on toi spotifyn kuuntelu mitä jäin miettimään kun siitä jää se jälki tilastoihin että av-mamma kuunnellut ja se on vähän noloa. 😉
Mä ymmärsin että Joker Outin ķuuntelu Spotifyssa olisi kiellettyä koska Suomen AV-mammat nostavat liikaa listauksia ja Bojan kokee tästä häpeää🤪 mä laitan mun Käärijäkuuntelut mun teinityttären piikkiin...😛
Häpeä, sehän se on tämän (kin) päivän sana🤣
Siis K:n kommenttiin 7.6.:sta
Onhan se jännä nähdä heidän seuraava yhteinen postaus. Tilanne on nyt niin täysin erilainen kuin aiemmin. Ei ole kilpailun aiheuttamaa stressiä ja hulabaloota. K on saanut levätä (ainakin hiukan) ja toipua pettymyksestään, kun ei voittanut koko skabaa, vaikka voittikin yleisön puolelleen. Hän on käynyt läpi hirveän määrän asioita ja on toivottavasti nyt saanut mielenrauhan ja "itsensä takaisin".
Näkyykö mun pojanpojasta ja Bojan-pojasta jatkossa vapautuneisuus - vai voiko sitä oikeastaan enempää näkyä kuin mitä tässä ollaan jo nähty ja makusteltu? Ihania spontaaneja tilanteita, joskus tuntuu että he lukevat toisiaan kuin tietäisivät jotakin sanoessaan jo toisen vastauksen ja että siitä syntyy jotakin hauskaa. Jokaista tilannetta seuraa naurua ja halausta.
En ole livenä nähnyt tuollaista ilmeisesti koskaan, kun näin ihmeellisenä sitä nyt pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai. Poskelle nyt kai kuitenkin?
Itse en ehkä olis kyennyt hillitsee itseeni. Mut ois jouduttu poistamaan väkivalloin turvamiesten toimesta ... Suussa pala Jeren alahuulta ja veren maku ja hullun kiilto ja kyyneleet silmissä.
🤣🤣🤣😱 Jotain rajaa! olen bussissa 😂
Mitäköhän Käärijä ajattelee Till Lindemann&Rammstein canceloinnista?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Käärijä ajattelee Till Lindemann&Rammstein canceloinnista?
Vieläköhän jere seuraa sitä rammsteinin manageria joka niitä naisia jatkoille roudasi? Nyt bändi antoi sille ve nakolle potkut ja lähdön takas ryssslandiaan😁
Nyt olisi pikaista tarvetta osaavalle managerille tai ylipäänsä jollekin, joka osaisi neuvoa imago- ja someasioissa, niin, vähän kaikessa, nyt kun homma on räjähtänyt isoksi.